Permalänk
Medlem

Auto inloggning

ey..!

Jag sitter på telias "underbara" 512 adsl och har använt mig av IClogin för att auto. logga in mig vid uppstart. Ngngång förra veckan fick IC för sig att inte fungera, inte så konstigt då den inte får kontakt med telias inloggningssida som är/var login1.telia.com men av ngn konstig anledning loggar burken endå på internet och jag kan surfra som vanligt, nästan iallfall. ( http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=45801... ).

Jag tar bort IC för att kolla så d inte är d som endå loggar in mig endå men tada! kommer ut på nätet utan att logga in mig. Jag stänger av modemet i 2h timmar och sedan försöker igen, omg kommer ut endå utan att själv skriva in nga uppgifter.

Why? Har telia gått ut med ngn info om auto. inloggning som jag har missat eller är d ngt bus med min burk?

And..! ska modemet koppla ifrån nätet när burken stängs av eller håller typ modemet min uppkoppling i x antal timmar ..?

Fridens..!

Permalänk
Medlem

Telia har plockat bort så att man inte behöver logga in för att använda sin uppkoppling.

Edit: Uppkoppling är igång så länge modemet är igång.

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk

Det har funnits en text när man loggat in (om man gått via login-sidan) där det har stått ett särskilt datum login ska försvinna. Har varit ett antal trådar om detta

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Medlem

aha, sry borde ha kollat forumet lite mer noga. tnx!