Grå ruta saknas i Firefox på forumet!

Permalänk
Medlem

Grå ruta saknas i Firefox på forumet!

Godeftermiddag,

Upptäckte till min förfäran att Firefox visar inte helt korrekt på Sweclockers forum för ett tag sedan, dock lade jag inte vikt vid det, utan lät det passera. Nu såg jag det igen och undrade varför?

Är det en bugg i Firefox? Är det något som inte stöds? Eller är det något annat som jag ställt in fel?

En bild för att förtydliga det hela

Visa signatur

must!

Permalänk
Avstängd

Kanske är det IE som visar det fel.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Medlem

Det ser faktiskt snyggast ut på IE-versionen kan jag med sorg bekänna.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

det är IE som buggar
eller så är det dom som gjort forumet som inte kan koda...

Visa signatur

C2D E6550 | TWINX 6400PRO | Radeon HD 6550

Permalänk
Medlem

Klart det ser snyggare ut i IE. Dessutom tror jag inte det är Firefox som buggar, för man ser att linjen är är dubbel där den gråa rutan skulle vara. Där av att den hoppat upp.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Antagligen beror det på hur sidan är gjord. Då det inte är något större fel så har dom nog inte brytt sig om att fixa till sådana småsaker. Så länge en sida ser ok ut i de olika webbläsarna är en sida ok för min del. Den behöver inte se exakt på pixeln likadann ut.

För övrigt så är det ett mellanrum i opera också. Så det måste inte vara någon bugg i IE i detta fall. Kan vara att något standardvärde på något är olika för de olika läsarna som gör att det blir lite olika.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

Hah, Har aldrig tänkt på detta. Ser snyggare ut med det stora mellanrummet

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

äh, det ger bara en lite mer och scrolla

Firefox for life! *gör ett hardcoretecken med fingrarna och headbangar*

Visa signatur

Nicke, Hej Hej!