Dansmatta utan att behöva köpa en konsoll?

Permalänk
Medlem

Dansmatta utan att behöva köpa en konsoll?

Undrar om det finns dansmattor med förinstalerade spel som bara är att plugga rakt in i tven utan att behöva köpa konsoll + spel. Min kusin vill nämligen ha dansmatta men vill inte behöva köpa en xbox eller en ps2 bara för att kunna dansa lite.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

ePSXe + en EMS USB2 PSX Adpater så kan man spela mattspel

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
ePSXe + en EMS USB2 PSX Adpater så kan man spela mattspel

EDIT: Ändrar min fråga totalt.

Hittade matta till PC och det gillade min vän, men finns det några dansspel till PC?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
EDIT: Ändrar min fråga totalt.

Hittade matta till PC och det gillade min vän, men finns det några dansspel till PC?

Stepmania. Ett gratisspel där du lägger in de låtar du vill ha. Ett annat hett tips är att skaffa en bra dansmatta till konsol samt en konverter, oftast är de betydligt bättre än PC mattor.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Jag gillar Dance With Intensity till PC väldigt mycket, funkar även underbart med matta

Permalänk
Medlem

pydance finns till Linux. Finns även till Windows, men den versionen är utdaterad.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Stepmania. Ett gratisspel där du lägger in de låtar du vill ha. Ett annat hett tips är att skaffa en bra dansmatta till konsol samt en konverter, oftast är de betydligt bättre än PC mattor.

Du har inte tips på någon bra adapter? Den jag hittade på webhallen stödjer inte "två steg", man kan med andra inte ord trampa på upp och ner på samma gång.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

Jag har en adapter för till salu annars, stödjer två mattor och två steg samtidgt, en usb---> ps2 alltså.