[World of Warcraft] Pimpa WOW (allmän tråd om interface-mods)

Permalänk
Medlem

Själv har jag dragit hem från Curse igår (för mig funkade sidan galant) och för mig flyter addonsen på förfullt, konstigt att det verkar surt för er andra.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Själv har jag dragit hem från Curse igår (för mig funkade sidan galant) och för mig flyter addonsen på förfullt, konstigt att det verkar surt för er andra.

jo funkade fint för mig med.. kl 3 på natten
När man väl fått ned en uppdaterad version av en addon funkar de ju finnemang som sagt.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Jag postade sidan igår, jag gör det igen för er som inte "orkar" leta nya addons:

http://wow.curse-gaming.com/en/files/3/world-of-warcraft-2-0-...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

UI!

Någon som kan länka en sida som fungerar?
Behöver lr snarare måste ha Cleanplayerframe, SCT och någon actionbar-mod (ct-bar fanns tydligen inte före den senaste versionen)
och simple minimap, ecastingbar? auctioneer? Stunwatch av någon form, hmm kommer inte på något mer nu. WoW e ju totalt ospelbart med orginal ui, fan va sorglit igentligen......

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag postade sidan igår, jag gör det igen för er som inte "orkar" leta nya addons:

http://wow.curse-gaming.com/en/files/3/world-of-warcraft-2-0-...

Den sidan har inte funkar på två dar nu så sluta stödda dig.

Permalänk
Medlem

Vad i ******? Vrf kan man inte ha Perl Target aktiverat när man duelerar?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

phew..
en eftermiddags hammrande på modsidor och lite hjälp från ovan så är mitt nya ui klart.... typ... spelbart nu ialfall.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
Den sidan har inte funkar på två dar nu så sluta stödda dig.

Som om jag gjorde det? Jag menade på att jag kunde tanka på den igår, konstigt att jag sitter med AddOns då, just från cursed.

Och det var som sagt igår, så vi kan nog säga 1 dag isf.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem
Citat:

Som om jag gjorde det? Jag menade på att jag kunde tanka på den igår, konstigt att jag sitter med AddOns då, just från cursed.

Och det var som sagt igår, så vi kan nog säga 1 dag isf.

vi vet att curse finns man..
du läre bara ha haft tur när du kom in där.. kunde iofs slanga mods jagm ed men de var en hel del hamrande från igår tills idag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
vi vet att curse finns man..
du läre bara ha haft tur när du kom in där.. kunde iofs slanga mods jagm ed men de var en hel del hamrande från igår tills idag.

Jag försökte bara hjälpa till genom att berätta att jag fick ner mina addons därifrån, men tar folk det som negativt så ber jag självklart om ursäkt.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag försökte bara hjälpa till genom att berätta att jag fick ner mina addons därifrån, men tar folk det som negativt så ber jag självklart om ursäkt.

Sorry för atityden. Men den sidan har inte funkat alls för min sedan före (läs FÖRE) patchen kom. Så det är lite frustrerande. Men allt man får göra är la att vänta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
Sorry för atityden. Men den sidan har inte funkat alls för min sedan före (läs FÖRE) patchen kom. Så det är lite frustrerande. Men allt man får göra är la att vänta.

Före patchen? =/ Jag måste ha kommit in med tur som blaze101 sa.. Jag drog nämligen hem dom vid 4 tiden igår ca.. Nåväl, no offence

Vi får hoppas de kommer updates på mer addons snart, finns fortfarande sådana jag är i behov av, som chatMod t.ex

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Citat:

Före patchen? =/ Jag måste ha kommit in med tur som blaze101 sa.. Jag drog nämligen hem dom vid 4 tiden igår ca.. Nåväl, no offence

Vi får hoppas de kommer updates på mer addons snart, finns fortfarande sådana jag är i behov av, som chatMod t.ex

ChatMod är updaterad på Curse. Annars finns en Ace2 addon som heter 'Prat' som fungerar ungf likadant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBlood
ChatMod är updaterad på Curse. Annars finns en Ace2 addon som heter 'Prat' som fungerar ungf likadant.

Jasså? För jag vill ha så jag kan ändra färgen på timestamps samt editbox on top, det är viktigast får kika på det sen

tack iaf

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

laddade hem nån chatmod som hetter typ phalanx chat eller liknande.. gjorde det vettigaste som tex editboxen ovanpå osv.
fanns på worldofwar.net

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns det något addon som slår ihop väskorna som ACUI MyInventory gjorde?

Permalänk
Medlem

onebag, allinoneinventory, bagnon

Vet dock inte om några är uppdaterade efter patchen

Permalänk
Medlem

vBagnon fanns får testa det, tack

Permalänk
Medlem

vBagnon e shysst.. finns inbyggd "sortering" typ.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

phew..
en eftermiddags hammrande på modsidor och lite hjälp från ovan så är mitt nya ui klart.... typ... spelbart nu ialfall.

http://pici.se/thumbs/4LTaGc.jpg

Tjusigt!
Hur många olika komponenter har du hammrat ihop för att få det sådär?

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Tjena!

Börjar blir klar med mitt UI. Har dock lite problem. Får inte Durability infon att funka med Fubar. När man loggar inte får man ett sånt felmedelande angående Fubar-Durability som säger att det saknas något Library. Jag har Ace inlagt men det vill endå inte funka. Så vad är det som saknas?

MVH

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

phew..

Håller med Najk, snyggt ui.

Orkar du lista vad som behövs för om man vill göra likadant?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Glömsk
Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk

hej har precis börjat med wow igen, och ja undrar om det finns ngn mod för den nya patchen så man kan byta från healing gear till dps gear på ett klick(eller tvärtom)

Visa signatur

Ey, flippa inte det är bra kod

Permalänk
Medlem

Lekt lite med mitt ui idag, funderar dock på att skaffa någon hud-grunka istället för vanliga unitframes.

Permalänk
Medlem
Citat:

phew..

Vad kör du med för unitframes?

Permalänk
Medlem

Man kan nog få ag_Unitframes att se ut som hans. I övrigt ser det ut som photek paketet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh
Man kan nog få ag_Unitframes att se ut som hans. I övrigt ser det ut som photek paketet.

Vart kan man tanka ner photek? Jag kommer enbart till sidor som ej fungerar.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Vart kan man tanka ner photek? Jag kommer enbart till sidor som ej fungerar.

http://wow.curse-gaming.com/en/files/details/3459/photekui-v6...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Tackar men jag får det inte alls att fungera när jag följer anvisningarna i textfilen. =/

*edit*
Fick det att funka nu.

Visa signatur