Vinn nätagg från Seasonic

Starcraft cd-key i regedit ?

Permalänk
Medlem

Starcraft cd-key i regedit ?

tjena ! jag undrar vart man hittar cd-keyn som jag skrev in i början när jag installera starcraft för länge sedan, i regedit.

Vet att någon har visat mig det förut men det är allt för långt bort för mig för att minnas, / / tack på förhand

Permalänk
Medlem

Om inte jag missminner mig så brukar dom flesta Blizzard spel baka in din CD-nyckel i MPQ arkiven under installationen.

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem

hmm och vart ligger det ?

Permalänk
Medlem

Lättast skulle väl ändå vara att kolla din nyckel i CD-fodralet?

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem

har ej kvar den så vill kolla cd keyn som jag skrev in då , skall ju finnas i regedit , jag vet det men kan ej hitta den :/

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av finnstam
har ej kvar den så vill kolla cd keyn som jag skrev in då , skall ju finnas i regedit , jag vet det men kan ej hitta den :/

Men det ligger inte i registret, därför du inte hittar det.

Testa CD-Key Extractor som finns här, det borde funka
http://www.thehelper.net/download.php

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Här är ett program som kan hjälpa dig få fram din cd-key. Tror jag.

http://www.thehelper.net/forums/showthread.php?t=15515 - Länk finns i första posten..

Edit: Så kan det gå om man är seg på att posta.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

ack , måste in på battle net då , och det går inte , grejjen är såhär att jag skulle uppdatera och cracka det så jag kunde köra utan cd skiva , nått gick snett och nu kommer jag inte in på battlenet, vill se min cd key så att jag kan installera om det med samma cd key, / puss hej