Tipsa om mmorpg´s här!:D

Permalänk
Medlem

Tipsa om mmorpg´s här!:D

Hej
Jag har väldigt tråkigt så jag behöver lite tips på roliga mmorpg´s
antingen open beta gratis eller engång´s kostnad.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

ok då får jag väll leta där då

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kollade på flyffs hemsida såg inte så kul ut vill ha nått guildwars liknande.
Har spelat guildwars som en galning ^^ men nu har ja tröttnat...:P
Vill ha nått som går lite snabbare typ som gunz fast mmorpg

Permalänk
Medlem

World of warcraft.. Väldigt okänt MMORPG som det finns ett fåtal runt om i världen som spelar.

www.worldofwarcraft.com

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
World of warcraft.. Väldigt okänt MMORPG som det finns ett fåtal runt om i världen som spelar.

www.worldofwarcraft.com

Är det som Tibia eller?

Permalänk
Medlem

Maplestory www.mapleglobal.com skitkul spel. ett mmorpg då..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag har testat maple story och det är kul men inte ricktigt vad ja letar efter
och orka word of warcraft alla mina vänner spelar det , och det vser inte särskillt kul ut bara kostar en massa Håller på att ladda ner ryl2 för att se om det är kul .

Permalänk
Medlem
Citat:

www.worldofwarcraft.com

Okänt var det ja...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killerz
Jag har testat maple story och det är kul men inte ricktigt vad ja letar efter
och orka word of warcraft alla mina vänner spelar det , och det vser inte särskillt kul ut bara kostar en massa Håller på att ladda ner ryl2 för att se om det är kul .

Jag var exakt som dig..

"Tänker aldrig inskaffa ett spel som man måste betala för att spela! ALDRIG"

"Va fan det suger endå.. skit i det!"

Idag så är det ca 3månader sedan jag inskaffade WoW och så fort mitt tidskort är ute så skaffar jag ett nytt. Det är så stört bra så det är helt sjukt :).
Nog det spel som jag fått starkast beroende av. Känns kontigt när man en dag vaknar upp på morgonen och det första man har i skallen är Soulshards och utrymme som ska räcka till för dem

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag var exakt som dig..

"Tänker aldrig inskaffa ett spel som man måste betala för att spela! ALDRIG"

"Va fan det suger endå.. skit i det!"

Idag så är det ca 3månader sedan jag inskaffade WoW och så fort mitt tidskort är ute så skaffar jag ett nytt. Det är så stört bra så det är helt sjukt :).
Nog det spel som jag fått starkast beroende av. Känns kontigt när man en dag vaknar upp på morgonen och det första man har i skallen är Soulshards och utrymme som ska räcka till för dem

Ja, Blizzard har verkligen lyckats. Det är sjukt hur många som spelar det, de är visst uppe i 6 miljoner aktiva spelare! Och det ökar varje dag som går.. Sjukt.

..men underbart spel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Finns trådar och även en klistrad tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3...

En av hemsidorna där gjorde så Avast fick damp.
http:// www.beyondl.jktf.com/?home
Avast varnade för en massa suspekta connections och föreslog att jag skulle avbryta, Bara så ni vet.