Uppdateringsproblem Battlefield 2

Permalänk
Medlem

Uppdateringsproblem Battlefield 2

Köpte Bf2 nyligen. "Deluxe box" med Bf2 och Sf. Versionen var då 1.1 eller om jag skriver av exakt vad det står på skärmen så 1.1.2878-710.0

Drog hem patch. full 1.3. Körde igenom installationen och allt var frid och fröjd, inga fel medd eller nåt. Startar sedan spelet och det är fortfarande ver. 1.1 ????

Provade att installera om och samma sak. ver 1.1 Provade att dra hem en ny patch....samma problem.

Drog hem patch 1.2 full.....samma problem ver. 1.1??? vad händer??

Såg nyss också att jag kunde gå in i mods i spelet och välja bf2 ver 1.3 eller SF 1.3...men vad händer när jag testar det jo, spelet startar om......just det ver 1.1 igen???

Några tips på vad jag ska göra??? sista saken jag inte testat är arr installera om spelet. men jag kan ge mig f.. på att det blir samma fel.

/Hilfe bitte

Visa signatur

--Who bless you??--

Permalänk
Medlem

Versionsnumret i spelet är 1.1.fler.siffror. i 1.3. Det är så DICE har valt att göra versionnumrerna.

Installera om spelet (om det krävs), och installera sedan 1.3 patchen så ska det fungera.

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk
Medlem

Helt jävla otroligt. Avinstallerade och sedan lade in skiten igen. Innan jag ens drog igång liret så uppdaterade jag till 1.3. Tror ni det fungerade eller??? NEJ!!! fortfarande 1.1

Det är sånt här som gör att man tankar hem spel gratis istället för att köpa skiten!!!!

Nån som har nåt tips??

Läste precis det här

----------------------------------------------------

För att installera Battlefield 2: Euro Force behöver du ungefär 800 Mb ledigt
utrymme på hårddisken plus utrymme för sparade spel.

För att installera Battlefield 2: Armored Fury behöver du ungefär 800 Mb ledigt
utrymme på hårddisken plus utrymme för sparade spel.

***VIKTIGT***
Battlefield 2: Deluxe Edition bygger på v1.3 av kodbasen
Battlefield 2: Armored Fury bygger på v1.3 av kodbasen
Battlefield 2: Euro Forces bygger på v1.22 av kodbasen

Efter att du har installerat Battlefield 2: Euro Force måste du uppgradera
med den fullständiga patchfilen.
------------------------------------------------------

Jaha vad menas med det???

Visa signatur

--Who bless you??--

Permalänk

Om du syftar på versions numret under "avsluta" knappen så har version 1.3 följande nummer, 1.1.2878-710.0.

Permalänk
Medlem

ÅH FAN...ja då var problemet löst. Så lite servrar bara. Därför jag blev tveksam....tack i alla fall

Visa signatur

--Who bless you??--