Permalänk

iPod serienummer.

har blivit erbjuden en iPod video 30 gig för 500 spänn av en polare.

har hört att man kan kolla upp serienumret online. hur gör jag detta?

den kanske är stulen men jag vet ju dock inte det än ifall den är stulen eller inte ha det bra grabbar.

Permalänk
Medlem

Är det din polare som ska sälja den? Då är det väl bara att fråga honom om den är det. (Vad är hänt med det sociala nuförtiden? Kolla upp saker på internet på en gång?)

Jo, du kan försöka registrera den. Det gör man med att skriva i serienummer och ditt namn och adress på Apples hemsida. Strejkar den? Då är det helt enkelt nån annan som har reggat den, men jag tror du aldrig kan se om den är stulen.

Men enklast vore nog att fråga din "polare" om den är stulen.

Visa signatur
Permalänk

men han är invandrare och mycket förtegen om sånt, frågar jag åker jag på en redig box. tyvärr

Permalänk

Haha, vad är det för en slags kompis? Dags att se efter nya kanske? Du kan få en av mig kanske.

Permalänk
Medlem

Vad spelar det för roll? Du köper den, du använder den. Måste man registrera sin ipod eller?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elajtkatten
men han är invandrare och mycket förtegen om sånt, frågar jag åker jag på en redig box. tyvärr

Är det defintion på kompis?

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Vad spelar det för roll? Du köper den, du använder den. Måste man registrera sin ipod eller?

Han vill väl kanske inte köpa stöldgods

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

jag skulle ha köpt den iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Han vill väl kanske inte köpa stöldgods

Usch, sluta lek Jesus och köp den bara

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

asså man kan råka illa ut, detta är den såkallade albanligan som säljer saker billigt sen tvingar dem en att sälja det till deras bröder för halva priset. om man ikke gör dette så blir man våldtagen och måste lämna ifrån sig sin plånbok, nycklar och lite shit du vet mannen,

Permalänk
Medlem

Är det nån som tvingar dig att köpa ipoden då mannen?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

men herregud lås tråden! detta handlar ju mest troligt om § 8. det är helt klart skumt.

EDIT: anmält tråden

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

Trevlig polare.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

Förmodligen ett skämt från trådskaparen detta! (Om det inte är det så är det fan i mig det sjukaste jag hört under denna vecka... ^ ^)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elajtkatten
asså man kan råka illa ut, detta är den såkallade albanligan som säljer saker billigt sen tvingar dem en att sälja det till deras bröder för halva priset. om man ikke gör dette så blir man våldtagen och måste lämna ifrån sig sin plånbok, nycklar och lite shit du vet mannen,

Jag bor i lund o fan i mig finns det ingen albanliga här !

Alla albaner bor ju i landskrona

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem

Näfyfan, nu håller vi käft, annars åker vi på smisk utav moderatorerna vi också.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
Näfyfan, nu håller vi käft, annars åker vi på smisk utav moderatorerna vi också.

Verkar inte finnas några moderateratorer här, för då skulle denna tråd varit låst för länge sedan..

Permalänk
Geeks
SweClockers

Regel §8.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015