Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Hur pass nära rakar den där, är själv på jakt efter en ny och det är väl på tiden att man överger gilette helt och hållet. Kanske inte rakar lika nära som hyvel.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
En Philips HS8060 fick det bli idag, en riktigt fin uppgradering

Hur är den? Letar också efter en ny rakapparat, fast kollar på HS8015. Borde vara något liknande iaf.

Permalänk

Ska fixa Ställbar intervall i farsans bil ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Ursäkta en som inte är kunnig, men vad skiljer den ifrån en random gitarr för 2000?

Allt?
Det är precis som allt annat, för vissa är bilen bara ett redskap för att ta sig från a till b, för andra så är bilen deras största passion.
För en finsmakare när det kommer till vin tycker knappast att det knappt är någon skillnad på en tetra Rebenschoppen och på fin dyr flaska.
Det är en JÄVLA stor skillnad på en gitarr för 2000 och på en gitarr för 10k+.
Men som med allt annat så gäller det ju att man är lite insatt för att inse den där skillnaden

Sedan så kan man ju jämföra det med sex med! (är väl det som jag anser är bäst att jämföra gitarrspel med).

En billig gitarr är som att ligga med en tjej som kör "fiskpinnen", dvs bara ligger där och tar emot, hon kan lika väl sova.
En fin dyrare gitarr däremot är som att få sitt livs bästa knull varje gång man plockar upp den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klockan
Hur är den? Letar också efter en ny rakapparat, fast kollar på HS8015. Borde vara något liknande iaf.

Kunde testa den lite bättre idag. Väger extremt lite, bra form i handen. Brukar oftast raka torrt, testa våtrakningen med riktigt skönt kommer nog försöka vått någon gång i veckan iaf. Blir rätt lite torr i hyn annars.

Rakar dessutom betydligt bättre än min förra HQ6695, lättare att komma runt hakan osv

Ända nackdelen är väl att NIVEA gelen kostar en del men som sagt man behöver ju inte köra med detta varje gång, ett par gånger i veckan duger känns det som.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1x grovrengörare för vinkelslip.

Plus lite slippapper i olika kornstorlekar.
Såg att lacken på bakluckan bara flagnar av, och under är det ren plåt...
Rostar på fint i detta väder. Förra ägaren har nog försökt rostlaga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Tänkte på din sign nu, har du pausat förlossningen? =P maj 2008

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Köpte mig två flygbiljetter - en Stockholm->Florida och en San Francisco->Stockholm tre veckor senare. Road-trip dags...

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fastforward
http://media.canada.com/gallery/drivethrutoptens/greatroadsce...
Köpte mig två flygbiljetter - en Stockholm->Florida och en San Francisco->Stockholm tre veckor senare. Road-trip dags...

Nice, köpte själv flygbiljetter - Stockholm -> NY samt Altanta -> Stockholm för ett par veckor sedan :).

Vad fick du ge för dem?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fastforward
http://media.canada.com/gallery/drivethrutoptens/greatroadsce...
Köpte mig två flygbiljetter - en Stockholm->Florida och en San Francisco->Stockholm tre veckor senare. Road-trip dags...

fy fansen va nice. skulle igentligen på en liknande roadtripp i sommar, men självklart kommer krisen och polaren blir arbetslös.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F4ke
Nice, köpte själv flygbiljetter - Stockholm -> NY samt Altanta -> Stockholm för ett par veckor sedan :).

Vad fick du ge för dem?

Ca 6200:- totalt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
fy fansen va nice. skulle igentligen på en liknande roadtripp i sommar, men självklart kommer krisen och polaren blir arbetslös.

Grymt trist, men det kommer fler tillfällen. Du får väl trösta dig med att vi åker när dollarn är som dyrast

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Tänkte på din sign nu, har du pausat förlossningen? =P maj 2008

yepp, tryckte dit en kork!

har bara inte "orkat" ändra

Permalänk
Medlem

Knappt så jag har råd med detta den här månaden, men kunde fan inte låta bli. Vårsolen spelade spratt.

Lacoste Homme Red Edt Spray 75ml

Fred Perry/Laurel (inte riktigt samma utseende som på bilden, men hittade ingen annan >_<)

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Knappt så jag har råd med detta den här månaden, men kunde fan inte låta bli. Vårsolen spelade spratt.

Vilken vårsol?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Vilken vårsol?

Vårsolen i Eskilstuna.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Behöver få några nya offer för lite rolig klock, denna gången var det en celeron 420 och en celeron 430. Hoppas att de jobbar bra under kyla.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Fick bli ett par nya converse nu när våren börjar närma sig ^^

Permalänk
Medlem

lite tradera saker

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Allt?
Det är precis som allt annat, för vissa är bilen bara ett redskap för att ta sig från a till b, för andra så är bilen deras största passion.
För en finsmakare när det kommer till vin tycker knappast att det knappt är någon skillnad på en tetra Rebenschoppen och på fin dyr flaska.
Det är en JÄVLA stor skillnad på en gitarr för 2000 och på en gitarr för 10k+.
Men som med allt annat så gäller det ju att man är lite insatt för att inse den där skillnaden

Sedan så kan man ju jämföra det med sex med! (är väl det som jag anser är bäst att jämföra gitarrspel med).

En billig gitarr är som att ligga med en tjej som kör "fiskpinnen", dvs bara ligger där och tar emot, hon kan lika väl sova.
En fin dyrare gitarr däremot är som att få sitt livs bästa knull varje gång man plockar upp den

Hmm man kanske skulle börja spela gitarr..

Permalänk
Medlem

Snart vår.
Dags för skor.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Var köpte du skorna egentligen?

På länkarna står det ju zoovillage men det fanns inte i dom färgerna där.

Det är främst de helvita jag är ute efter.

Permalänk
Medlem

zoovillage, jo dom helvita finns där under converse.
Om dom inte tog slut för 1h sen.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
zoovillage, jo dom helvita finns där under converse.
Om dom inte tog slut för 1h sen.

Haha jo dom fanns fan där

Förstår inte hur jag missade det innan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles

http://pici.se/pictures/egJiJkWRG.jpg
Lacoste Homme Red Edt Spray 75ml

Den där parfymen är... riktigt trevlig!
Har den själv.

Permalänk

Det fick bli ett par marinblå

Permalänk
Medlem

Såg nostalgia critic's "avsnitt" om Sonic serier för någon vecka sen och blev sugen på att se dem igen.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thompson
http://pici.se/pictures/LGxnDMogN.jpg
http://pici.se/pictures/vbfrCSTIh.jpg
http://pici.se/pictures/vXnWQErHl.jpg

Såg nostalgia critic's "avsnitt" om Sonic serier för någon vecka sen och blev sugen på att se dem igen.

ohh kärlek på SatAM boxen, dom andra två är inte änns lika bra men duger

Permalänk
Medlem

till Nokia 5800

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ligger på posten och väntar på mig nu.

Visa signatur

En spontan tanke, Planerad in i minsta detalj

Permalänk
Medlem

landade hos mig i fredags.. nu ska det åkas tor-sön!!

Visa signatur

du svettas väldigt lite för att vara så fet