Permalänk
Medlem

Ny reqest?

Permalänk
Medlem

Jag vill se en sweclockare mitt uppe i sitt favoritögonblick...

Visa signatur

Har en fin dator, fin fin. Jordnötter och juice är gott tillsammans, gott gott.

Permalänk
Medlem

Jag orkar inte gå ut och leta efter en villig brud nu...

Permalänk
Medlem

Jag har lite ont om sandstränder och varma solnedgångar här, kall öl och vertikalt läge går ju iofs att fixa... Men som sagt, viktiga ingredienser saknas...

Därför vore trevligt om någon faktiskt lyckades fånga sitt favoritögonblick.

Visa signatur

Har en fin dator, fin fin. Jordnötter och juice är gott tillsammans, gott gott.

Permalänk

Ännu en gång, det står "bergmanman" där men lite otydligt. (mobilkamera)

Nu vill jag se minst 3st lasse åberg-glas.

(lite halvtaskig fantasi )

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

ser inte ditt namn alls tyvärr :(, om din inte gills.. så kanske min gör det.. hihi

jag se ett kort på en redig kvällsmacka.. plus points om man har en stor mugg med o´boy

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Åh, aldeles för långsam. Får se om jag hittar nått i kylen då:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Lite bonus med äggkoppen och muggen.. ;D Oskulden är inte spräckta på dem än... Får väl ta ur dem ur kartongen om detta inte godkänns!

I annat fall vill jag se någon rolig gadget, typ som thinkgeek säljer!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
ser inte ditt namn alls tyvärr :(, om din inte gills.. så kanske min gör det.. hihi

http://img524.imageshack.us/img524/5742/swec2gt0.th.jpg

jag se ett kort på en redig kvällsmacka.. plus points om man har en stor mugg med o´boy

Mitt syns om man använder falkögonen.

Edit: Känns lite taskigt när man ser på hur mycket engagemang du lagt ut på din bild till skillnad mot för vad jag gjorde på min.

Edit2: Mr. Bravo Diggar dina tigertofflor. Var en stolt ägare av sådana när jag var yngre också.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Jag ser då hans namn iaf..

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte om det räknas som en rolig gadget en en liknande säljs på thinkgeek

Om den godkänns vill jag se en swecare som är mitt uppe i sina studier.

edit: Undrar hur många sekunder det skiljde där

Men din pryl var coolare

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Grön laser från ThinkGeek svårt att fota men men det funkar.

BAH!

Bara för att jag tänkte på en ny fråga ist för att posta direkt så förlorade jag *ledsen* nu tänker jag strejka!

Eftersom jag inte pluggar utan jobbar så får väl mina självstudier av ASP och arbeter på LAN föreningens hemsida anses som studier och jobb Hoppas det räknas.

BTW svårt att fota sig själv i vettig vinkel då mitt stativ lämnades kvar på jobbet igår.

Jag vill se en bild på en husvägg utifrån med ett fönster. Blommor & gardiner i fönstret är ett måste!

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Mitt syns om man använder falkögonen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Jag ser då hans namn iaf..

jag ser det inte alls. :S
men det gör inget, får ta igen sen nångång

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

kanske inte en hel husväg men fönster med blomor och gardiner.

jag vill se en dator som sover i en säng

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

Jag vill se en tvättmaskin som tvättar tvätt (en sådan med glas lucka)

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk

mer än 3 timmar har gått nu, jag vill se en korridor med en matta på golvet bara för att få nån rullning på detta

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk

Jag vill se ett levande ljus på en hjälm.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Jag vill se en tandborste med tandkräm på och en tandkrämstub!

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk

jag vill se en kabel härva

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

Asså jag har det rätt städat med sladdar dock är det dammigt

Jag vill se en väggklocka!

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk

edit: nu e det en lapp med ^^

jag vill se ett ben med bandage på

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

ey vart är nick lappen!!!

Har bara mängder av plåster hemma så någon annan får fixa denna bild =(

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk
Medlem

Gills toapapper?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Gills toapapper?

I en "nödsituation" tager man vad man haver

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Medlem

Har inte kabelhärva redan varit med en gång? >_<

Permalänk

3 timmars regeln jag vill se dig själv med en släkting

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

3 timmars regeln, jag vill se storleken på ditt semesterbild/films-mapp!

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk

Nicket skrev jag på en mapp, hoppas det gills då kameran är ur funktion atm

Permalänk
Medlem

dock inte bara semesterbilder.. observera: bara bilder jag har tagit, inget annat!
så ingen missuppfattar det!

vill se någons måndags-post!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

å så en bild på mig i hörnet också joo jag tackar ^^

Visa signatur

Mera COOP åt folket