Eve Online-tråden, fortsättning

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Att sikta på fighting låter bra. Det ska jag också göra men först måste man ju ha pengarna till att skaffa sig lite goa skepp. Därför har jag och min kompis som mål att mina och trada oss fram till en obelisk för 700 mil och sen ska jag byta riktning och skaffa mig ett battleship (en battleship?) Så om du vill vara med oss och tjäna några milijoner varje dag så kontakta mig på antingen dreigod eller Aditur.

Hittar inte Aditur?

Lägg till mig på VenerableLordKroak

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Hur addar man friends? Har letat men hittar inte...

People and Places -> Högst upp på den rutan finns en "Sök låda". Välj Character som "search type" och sedan skriver du namnet på den spelare du söker.

Högerklicka på den användaren du vill lägga till som kontakt.
Add Contact

Där kan du välja lite olika saker som standing, skicka ett meddelande att du lagt till kontakten, sen kan man även lägga till Watchlist då ser man när personen går online/offline.

Hoppas det hjälper

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Att sikta på fighting låter bra. Det ska jag också göra men först måste man ju ha pengarna till att skaffa sig lite goa skepp. Därför har jag och min kompis som mål att mina och trada oss fram till en obelisk för 700 mil och sen ska jag byta riktning och skaffa mig ett battleship (en battleship?) Så om du vill vara med oss och tjäna några milijoner varje dag så kontakta mig på antingen dreigod eller Aditur.

Det går snabbare om ni bara satsar på missions i stället och faktiskt tränar skills som ni har användning för i PvP.

Missions går ljusår snabbare i high sec än att mina.

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

Det går snabbare om ni bara satsar på missions i stället och faktiskt tränar skills som ni har användning för i PvP.

Missions går ljusår snabbare i high sec än att mina.

Men vi vill ju även mina senare. Att jag ska skaffa mig ett battleship kommer hända långt efter att vi fått igång vårt miningcorp eller vad det nu blir. Tror inte missions går så mycket snabbare om man minar i 0,6 områden. Det känns inte så iaf. Om man är några stycken som minar går det ganska snabbt men att springa och göra missions hela dagen är bra mycket mer jobbigt enligt mig.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andreas Ph:

Men vi vill ju även mina senare. Att jag ska skaffa mig ett battleship kommer hända långt efter att vi fått igång vårt miningcorp eller vad det nu blir. Tror inte missions går så mycket snabbare om man minar i 0,6 områden. Det känns inte så iaf. Om man är några stycken som minar går det ganska snabbt men att springa och göra missions hela dagen är bra mycket mer jobbigt enligt mig.

Lv 4 missions tjänar man pengar på.
LOwsec mining är också moneymoney, skaffa ett till konto som kommer och plockar allt och lägger i hangar, och repetera, så kan ni t.ex. har 2st mining barges som minar, eller 3 eller 50st beroende på hur många ni är.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk

Men för att klara av lv4 missions, måste man inte då ha ganska bra skepp?
Jag har pengar till ett skepp runt 5-10mill men vet inte vilket. Kolla på ett skepp som hette torax (eller nått) och det verkar ganska lockande. Vad föreslår ni om man vill göra missions? Antar att jag måste ha en del turrets m.m. så ett krigsskepp vore inte fel. Jag är gallente om det hjälper.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andreas Ph:

Men för att klara av lv4 missions, måste man inte då ha ganska bra skepp?
Jag har pengar till ett skepp runt 5-10mill men vet inte vilket. Kolla på ett skepp som hette torax (eller nått) och det verkar ganska lockande. Vad föreslår ni om man vill göra missions? Antar att jag måste ha en del turrets m.m. så ett krigsskepp vore inte fel. Jag är gallente om det hjälper.

http://eve.battleclinic.com/index.php Där har du allt.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk

lvl4 behöver du bättre skepp än en cruiser... mest pga att dps som missions genererar är för höga att tank och dps som du generar blir för låga och dom tar längre tid..
generellt sett,,, lönar det sig att spara till dom bästa skeppen och faction gear
ala commandships el strategic cruisers. du får bra omnitank och dps.. med dom.. du burnar igenom lvl4missions snabbt som fan..
miining i highsec ger typ 3-5millr i timmen i en hulk... (tror jag räknade på det inte så länge sen.. gärna nån korrigera ifallj ag har fel)

mest pen´gar får du dock med invention och manufactoring..fast klart du måste kunna ha igång en small pos där du kan kopiera dina bpo's och inventa... sen kan du tillverka det du inventar i stations. väldigt smidigt och du tjänar mkt mer isk än köra missions o mina.. plus tar det mkt mindre tid med

Visa signatur

[Dator: Amd Phenom II x4 955 |Corsair 4bg XMS3 | Sapphire 6950 @ 6970 RIP | Gigabyte 790XTA-UD4 | Corsair 850AX | Coolmaster Stacker]

Permalänk
Skrivet av dalmatinac:

lvl4 behöver du bättre skepp än en cruiser... mest pga att dps som missions genererar är för höga att tank och dps som du generar blir för låga och dom tar längre tid..
generellt sett,,, lönar det sig att spara till dom bästa skeppen och faction gear
ala commandships el strategic cruisers. du får bra omnitank och dps.. med dom.. du burnar igenom lvl4missions snabbt som fan..
miining i highsec ger typ 3-5millr i timmen i en hulk... (tror jag räknade på det inte så länge sen.. gärna nån korrigera ifallj ag har fel)

mest pen´gar får du dock med invention och manufactoring..fast klart du måste kunna ha igång en small pos där du kan kopiera dina bpo's och inventa... sen kan du tillverka det du inventar i stations. väldigt smidigt och du tjänar mkt mer isk än köra missions o mina.. plus tar det mkt mindre tid med

Hur kommer man igång med det då? Några tips på vart man ska leta blueprints m.m.?

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas Ph:

Hur kommer man igång med det då? Några tips på vart man ska leta blueprints m.m.?

Har du något kapital så du kan börja då?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk

Problemet med att starta invention är ju det att man måste ha en POS som du måste ankra i highsec. För att kunna ankra en pos i highsec måste du ha ett corp som har standings över 7 tror jag det är i den space du vill ankra det.. dvs över 0.5.. i caldari space måste du ha standings mot dom 7+ (vilklet tar tid att få) sen måste du starta ditt egna corp helst med den char i corpet, det tar en vecka så överförs din gubbes standings till corpet. Volia du kan ankra pos i empire space.

Kostnad.
Small pos runt 40mille.
runt 150mille för två researchlabs och en adv laboratory.
Bränsle = 40mille i månaden kankse mer. men du kan mina ice i highsec och dra ner kostnaderna ex mitsolen i caldari space

Evemeep är ett underbart program där du kan räkna ut kostnaden för att få fram t2 blueprints och vad det kostar att tillverka dom. Dock knakse måste du redigera priset på delarna med att jämföra dom med jita för få fram det korrekta priset,

Evemeep räknar ut allt och du får fram vinst. Du kan göra 11jobs åt gången med maximum skills dvs lvl5.
Själva blueprintsoriginal är inte dyra dock måste du kopiera dessa till Blueprintscopies för att kunna använda dom för invention. så du får kolla igenom såna som säljer mycket.
Tänk på att du måste köpa material för 100 modules ( 10blueprints t2 som vardera gör 10 moduler)
så bygg inga stora moduler då dom kräver mer material och mer isk att börja med.. gärna nåt litet..

skillsen som behövs är oxå dyra men dom är en engångskostnad. En inventiongubbe kan inventa tillräckligt för 3 gubbar som bygger moduler...

Jag tjänar runt 200mille i veckan på detta. tänk på att priserna går upp o ner.. ibland mer ibland mindre

Visa signatur

[Dator: Amd Phenom II x4 955 |Corsair 4bg XMS3 | Sapphire 6950 @ 6970 RIP | Gigabyte 790XTA-UD4 | Corsair 850AX | Coolmaster Stacker]

Permalänk
Skrivet av Solaris:

Har du något kapital så du kan börja då?

Jag har just nu kanske 40-50mil.

Skrivet av dalmatinac:

Problemet med att starta invention är ju det att man måste ha en POS som du måste ankra i highsec. För att kunna ankra en pos i highsec måste du ha ett corp som har standings över 7 tror jag det är i den space du vill ankra det.. dvs över 0.5.. i caldari space måste du ha standings mot dom 7+ (vilklet tar tid att få) sen måste du starta ditt egna corp helst med den char i corpet, det tar en vecka så överförs din gubbes standings till corpet. Volia du kan ankra pos i empire space.

Kostnad.
Small pos runt 40mille.
runt 150mille för två researchlabs och en adv laboratory.
Bränsle = 40mille i månaden kankse mer. men du kan mina ice i highsec och dra ner kostnaderna ex mitsolen i caldari space

Evemeep är ett underbart program där du kan räkna ut kostnaden för att få fram t2 blueprints och vad det kostar att tillverka dom. Dock knakse måste du redigera priset på delarna med att jämföra dom med jita för få fram det korrekta priset,

Evemeep räknar ut allt och du får fram vinst. Du kan göra 11jobs åt gången med maximum skills dvs lvl5.
Själva blueprintsoriginal är inte dyra dock måste du kopiera dessa till Blueprintscopies för att kunna använda dom för invention. så du får kolla igenom såna som säljer mycket.
Tänk på att du måste köpa material för 100 modules ( 10blueprints t2 som vardera gör 10 moduler)
så bygg inga stora moduler då dom kräver mer material och mer isk att börja med.. gärna nåt litet..

skillsen som behövs är oxå dyra men dom är en engångskostnad. En inventiongubbe kan inventa tillräckligt för 3 gubbar som bygger moduler...

Jag tjänar runt 200mille i veckan på detta. tänk på att priserna går upp o ner.. ibland mer ibland mindre

Tack så mycket för denna infon. Det kommer vara mycket till hjälp. Dock är det ganska förvirrande för mig just nu. Först och främst, vad är en POS? Jag är gallente så vore det inte bättre om jag ankrade mig i gallente space? Sen undrar jag också om du menade att jag först skulle gå med i ett corp och senare starta mitt eget. Förstod inte riktigt där. Finns det något corp som du kan rekommendera (eller rentav äger ett själv) för mig. Vill gärna vara med i ett men vet inte riktigt vilka som passar just mig.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk

Pos är en Control Tower tex Caldari, Gallente Control tower... finns i tre storlekar small, medium och stor fast den heter enbart tex Caldari Control Tower.
Varje pos behöver ju bränsle... bra program för att beräkna hur mkt du behöver MY POS

Varje pos har ett visst antal CPU och Powergrid likt skepp.. där kan du onlina ett visst antal moduler..
för invention och kopiering räcker den minsta.

Varje Pos har en specifik fuel, så 4 st olika som man kan mina i highsec i respektive område.. Tex en Gallente Control tower... deras bränsle ( Ice) finns bara i gallente space.
Bästa skeppet för mina ICE är ett Exhumerskepp som heter Mackinaw.. som är speciellt framtaget för icemining.

Visa signatur

[Dator: Amd Phenom II x4 955 |Corsair 4bg XMS3 | Sapphire 6950 @ 6970 RIP | Gigabyte 790XTA-UD4 | Corsair 850AX | Coolmaster Stacker]

Permalänk
Medlem

Har spelat Eve i snart 6 månader och har för närvarande en Harbinger med pvp fitting. Håller dock på att träna upp skillsen för att kunna fixa en vettig fitting till mitt battleship(Abaddon).
Spelar dock inte så jättemycket förnärvarande pga att min stationära dator har kraschat och eve funkar inte super duper på den bärbara :P.
Men så fort den nya stationära kommer så blir man mer aktiv igen.

Är bara att adda om ni känner för det; Paklem

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Men vi vill ju även mina senare. Att jag ska skaffa mig ett battleship kommer hända långt efter att vi fått igång vårt miningcorp eller vad det nu blir. Tror inte missions går så mycket snabbare om man minar i 0,6 områden. Det känns inte så iaf. Om man är några stycken som minar går det ganska snabbt men att springa och göra missions hela dagen är bra mycket mer jobbigt enligt mig.

Du behöver inte tro, det du hör är ren fakta.
Missions genererar klart mer pengar än vad mining gör.
För att få pengar när det gäller mining så måste du ner i 0.0

Hur många är det som minar?
Lyckas ni fylla en can innan haulern är tillbaka från stationen?

Permalänk

Sluta att tänk på POS, den kommer kosta dig mer tid och pengar än vad du får ut ur den.

KÖR MISSIONS!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Death On Wings:

Du behöver inte tro, det du hör är ren fakta.
Missions genererar klart mer pengar än vad mining gör.
För att få pengar när det gäller mining så måste du ner i 0.0

Hur många är det som minar?
Lyckas ni fylla en can innan haulern är tillbaka från stationen?

Jag o en polare minade med Barges Covetor+den senare (ej retriever)
Och hade en hauler, tjänade väl 30mill på runt 3h afkande.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

Jag o en polare minade med Barges Covetor+den senare (ej retriever)
Och hade en hauler, tjänade väl 30mill på runt 3h afkande.

15mille för för varje spelare var 3e tim ger alltså 5 miljoner per spelare i tim.

Ingen vidare inkomst.

Permalänk

Jag tror faktiskt att jag kommer börja med missions nu. Orkar inte mina eftersom vi tjänar så jäkla dåligt på det. tror vi tjänade 2mil på 2 timmar...
Jag såg en loadout på batlteclinic för en myrmidon som hade fått väldigt positiv respons. Den kunde flyga lvl 4 missions och kostade runt 80mil. Om någon har ett annat förslag till ett bra skepp så lyssnar jag gärna.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Death On Wings:

15mille för för varje spelare var 3e tim ger alltså 5 miljoner per spelare i tim.

Ingen vidare inkomst.

Bättre än att tjäna 40-100k för missions som tar 15min att göra.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Bättre än att tjäna 40-100k för missions som tar 15min att göra.

Eller om man har för mycket pengar och tid så kan man ha 4st konton och kör med 3st Hulks fittade med T2 kristaller och en orca. Då tommer man ett bälte på 30-45min

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

Bättre än att tjäna 40-100k för missions som tar 15min att göra.

Du vet inte vad du pratar om.
Kommer du väl upp i lvl3 missions så börjar pengarna trilla in, är ni två kan ni utan problem ta lvl 4 missions.

Skulle du spenderat den samma tid på combat skills som på mining skills så skulle du med all säkerhet sitta i lvl 3 missions nu och dra in 3x så mycket som du gör nu.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Death On Wings:

Du vet inte vad du pratar om.
Kommer du väl upp i lvl3 missions så börjar pengarna trilla in, är ni två kan ni utan problem ta lvl 4 missions.

Skulle du spenderat den samma tid på combat skills som på mining skills så skulle du med all säkerhet sitta i lvl 3 missions nu och dra in 3x så mycket som du gör nu.

Och vad vet du om mina skills egentligen?

Har nog med skills för att flyga Abaddon felfritt dock saknas pengar.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Du vet inte vad du pratar om.
Kommer du väl upp i lvl3 missions så börjar pengarna trilla in, är ni två kan ni utan problem ta lvl 4 missions.

Skulle du spenderat den samma tid på combat skills som på mining skills så skulle du med all säkerhet sitta i lvl 3 missions nu och dra in 3x så mycket som du gör nu.

Ett annat sätt för att dra in ännu mer pengar ur uppdragen är att fixa till ett litet salvage skepp. En Destroyer med 4st salvager moduler och 4st tractor beams och en 10nm afterburner kan snabbt rensa upp loot och salvage ur ett område. Och kan lätt dra in ett par extra miljoner i loot.

Släng gärna på lite Capacitor rechargers om det får plats för man tömmer capacitorn snabbt annars med alla modulerna.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

Och vad vet du om mina skills egentligen?

Har nog med skills för att flyga Abaddon felfritt dock saknas pengar.

Dåså, sätt dig i en battlecruiser och fixa lite pengar då.
Eller sälj game time för att få ett startkapital.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Death On Wings:

Dåså, sätt dig i en battlecruiser och fixa lite pengar då.
Eller sälj game time för att få ett startkapital.

Köpa Plex? Svindyrt, nejtack.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

Du vet inte vad du pratar om.
Kommer du väl upp i lvl3 missions så börjar pengarna trilla in, är ni två kan ni utan problem ta lvl 4 missions.

Skulle du spenderat den samma tid på combat skills som på mining skills så skulle du med all säkerhet sitta i lvl 3 missions nu och dra in 3x så mycket som du gör nu.

Vad för combatskills kan du rekommendera? Jag vill gärna göra missions just nu. Kommer senare arbeta lite som skydd för mina kompisar som minar.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

Köpa Plex? Svindyrt, nejtack.

Den som inte har pengar kan uppfatta prislappen som det ja.

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Vad för combatskills kan du rekommendera? Jag vill gärna göra missions just nu. Kommer senare arbeta lite som skydd för mina kompisar som minar.

Vad har du tänkt att sätta dig att flyga?

Lättast att börja med är Caldari, då enligt mig själv och många andra så är sköld tanking överlägset armor tanking när det kommer till PvE + att missiler alltid träffar.
Enda problemet man brukar få är att målen blir för små men det fixar lätt några drones.

Sen exakt vilka skills du behöver tar mig en lång tid att lista, det du kan göra är att kolla vad saker och ting kräver och träna helt enkelt upp skillsen för att använda T2 för just den typen av föremål du behöver ha.

Finns massor av olika fittings i EvE forumet.

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

Vad har du tänkt att sätta dig att flyga?

Lättast att börja med är Caldari, då enligt mig själv och många andra så är sköld tanking överlägset armor tanking när det kommer till PvE + att missiler alltid träffar.
Enda problemet man brukar få är att målen blir för små men det fixar lätt några drones.

Sen exakt vilka skills du behöver tar mig en lång tid att lista, det du kan göra är att kolla vad saker och ting kräver och träna helt enkelt upp skillsen för att använda T2 för just den typen av föremål du behöver ha.

Finns massor av olika fittings i EvE forumet.

Jag hade tänkt flyga en myrmidon eller den andra battlecruisern. Det va en build på battleclinic som gjorde den bra till lvl 4 missions. Om man kör armor tanking, kommer inte det då kosta en massa att reparera hela tiden? Och vad gör shield tanking bättre? Är det bara för att de regenereras?

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.