Blizzard bekräftar nytt MMORPG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
ja helt klart, 9 millioner spelare har fel

De 9 miljonen är får, hela bunten.

"100 biljoner flugor äter skit varje dag, det måste smaka gott!"

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
ja helt klart, 9 millioner spelare har fel

Ja.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Haha... från att be om ursäkt, till att meningen efter kalla dom wowfjortisar. Det ingav säkert mycket respekt till dom. ^^

Det som var mening

Tycker om flug-jämförelsen haha klockren! ;D

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Skojar du? Vilka 3 serier snackar du om egentligen? Starcraft finns det ETT spel av, det är inte ens en serie än. Diablo finns det 2 spel av, definitivt inte uttjatat. Warcraft finns det 4 spel av om man räknar med WOW, Skulle det vara uttjatat?

Starcraft är världens bästa strategispel.
WoW är världens största MMO (mest spelare).
Diablo II vet jag inte om dom fått några speciella utmärkelser för.

Varför skulle dom släppa 3 st av de bästa spelserierna i världen?

diablo 2 tror jag var svergers mäst köpte spel under en tid. rätta mig om jag har fel mit minne är väldigt svagt :D.

Visa signatur

ehum jo jaa. Alla minna inläg anv en viss kryptering. Men krypteringen är lätt att knäcka..... :-) öh felstavingar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordztrom
diablo 2 tror jag var svergers mäst köpte spel under en tid. rätta mig om jag har fel mit minne är väldigt svagt :D.

Fast det har väldigt många spel varit så på sätt och vis är det ingen större bedrift. Men stort har det ändå varit.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q