Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

TheSweede: Nja, nej, det måste vara någon annan Mycel. Jag bilddagbokar inte.

Permalänk

åh, antiklimax... xD

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Men! Skulle inte Left 4 Dead-demot komma ut för alla andra som inte har förhandsbokat spelet idag? Jag kan inte ladda hem det!

Jo.. det har stått på många sidor och sagt flertal ggr i denna tråd.. var även någon som sa tidigare i dag i denna tråd att demo skulle släppas för samtliga personer mellan 18-20.00 har jag för mig att han skrev..

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

En fin bild på min karakät i Fallout

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chobi
http://img513.imageshack.us/img513/3154/screenshot0bf2.th.jpghttp://img513.imageshack.us/images/thpix.gif

En fin bild på min karakät i Fallout

Var hittade du ett winchester gevär?

för de ser inte ut som ett "hunter's rifle" och de e def. inte en "BB gun"

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Var hittade du ett winchester gevär?

för de ser inte ut som ett "hunter's rifle" och de e def. inte en "BB gun"

Geväret är Lincon's Repeter som man kan hitta i

ett av museumen i D.C

Dold text
Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Jo.. det har stått på många sidor och sagt flertal ggr i denna tråd.. var även någon som sa tidigare i dag i denna tråd att demo skulle släppas för samtliga personer mellan 18-20.00 har jag för mig att han skrev..

Ah, där ser man *längtar*

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Oblivion? Eller vänta nu...

Jaguarmannen smyger på ett byte.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

och jag som lånade ut fallout till brorsan igår:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Ah, där ser man *längtar*

förlåt. glömde bort vilken tråd jag var i... jag menade självklar att det hade skrivits om release av L4D demot i "L4D tråden" inte i denna tråd.. ursäkta
Hur som helst så fick du iaf info du sökte.. mina kompisar lyckades ladda hem det ungefär vid 17.00-17.30 tiden igår från steam.. hörde att det även gick att ladda hem tidigare från andra håll...

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
förlåt. glömde bort vilken tråd jag var i... jag menade självklar att det hade skrivits om release av L4D demot i "L4D tråden" inte i denna tråd.. ursäkta
Hur som helst så fick du iaf info du sökte.. mina kompisar lyckades ladda hem det ungefär vid 17.00-17.30 tiden igår från steam.. hörde att det även gick att ladda hem tidigare från andra håll...

Lugnt. Fick hem det igår kväll. Ruggigt skön stämning på spelet. Loving it! Gäller o spara till att köpa fullversionen

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Sötast

Moddar eller?

Permalänk
Medlem

trött på alla dessa Fallout 3 bilder.. så ska försöka ta några roliga bilder i L4D ikväll.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Moddar eller?

Nope:

Platsen heter OASIS och finns högst upp i norr i mitten.

Dold text
Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

lite far cry 2 nu ;D

Ge upp !!

Dj

Stackars kille försökte ta diamanterna

Permalänk
Medlem

Först var jag lite anti mot fallout 3, sedan köpte jag det endå och satan vad beroendeframkallande roligt det är :). Min babe:

Permalänk
Medlem

synd att inte fallout 3 är snyggare än så.

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
synd att inte fallout 3 är snyggare än så.

Det är det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
synd att inte fallout 3 är snyggare än så.

Det är mycket snyggare än så, bara att jag kör mediumgrafik och utan AA/AF för mitt 8800GT räcker inte långt =/

Permalänk
Medlem

str8forthakill: Dela med dig för fan

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

2 bilder från Crysis innan det släppte ( Demo ) Med ( tror jag ) maxxade mods i dx9:

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det är mycket snyggare än så, bara att jag kör mediumgrafik och utan AA/AF för mitt 8800GT räcker inte långt =/

Vad har du för CPU?

Jag kör skitet med ett 8800GTS320M i 1650x1080 High, visst droppar det ibland men jag accepterar generellt inte låg fps när jag spelar.

Permalänk
Medlem

Dax för lite Left 4 Dead-bilder

Måste säga att Left 4 Dead är ett ruggigt skönt spel Sköna animationer.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

men edgren, vilken ljus styrka du har då. Då är det inte lika roligt jö:O

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
men edgren, vilken ljus styrka du har då. Då är det inte lika roligt jö:O

Va? Jag har inte gjort något med ljus-styrkan :S Eller vadå, har du jättemörkt/jätteljust i spelet? xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Va? Jag har inte gjort något med ljus-styrkan :S Eller vadå, har du jättemörkt/jätteljust i spelet? xD

jag fixade mitt ljus så som det ska vara:P det finns en inställning sen strå det typ visible almost visible sen typ nearly visible

Edit: usch nu när jag såg bilderna blev jag sugen på att spela igen spelet nu!!!! men alla mina vänner sover börjar 13:30 i morgon och dom ligger redan i sängs >.<

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
jag fixade mitt ljus så som det ska vara:P det finns en inställning sen strå det typ visible almost visible sen typ nearly visible

Edit: usch nu när jag såg bilderna blev jag sugen på att spela igen spelet nu!!!! men alla mina vänner sover börjar 13:30 i morgon och dom ligger redan i sängs >.<

Är detta bättre då? ^^

Inge censur här inte.

Säg aaaaa!

"Give Blood. Save Lifes". Och det säger ni nu?

Ooohh shiiit!!!!!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det är mycket snyggare än så, bara att jag kör mediumgrafik och utan AA/AF för mitt 8800GT räcker inte långt =/

Hmm. Jag kan köra på Ultra high och NAtive samt 2X AA men 8XAF hackfritt =/

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Sötast

hehehehehe, så otroligt fult det är på svenska.... "Här kommer de" "knuffa bort boomer"

Hahah, hur kan du spela så?

Permalänk
Avstängd

nu såg det bättre ut edgren^^

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]