Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Gud i London vad bilder ni lagt upp på den här sidan!

Drar upp en simpel bild bara för att få igång sidan 88 som faktiskt är en väldigt speciell sida. Därför går bilden i samma tema.

EDIT: Bilden är ifrån Call of Duty 2.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem

Haha. vad är det för dönick som tycker att "sida 88 är en speciell sida". a special number for the special kid riding the special bus to the special school

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Year 88 (LXXXVIII) was a leap year starting on Tuesday of the Julian calendar.

Självklart är det ett speciellt nummer~

Eller om man är lite blöjnazi... Åttonde bokstaven i alfabetet är H

88=HH

HH= Heil Hitler

Kan tyckas vara roligt och spännande för P15

Permalänk
Medlem

Och varför handlar en tråd om Screenshots om "the Julian calendar" Och Heilhitler? Sluta med sånt det kan leda till att trådar blir låsta om någon moderator är på krigsstigen

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Coolermaster HAF Miditower | KFA2 GTX 570 800/2000 | Intel i5 2500k @4GHz | 8GB DDR3 1600MHz | Windows 7 64-bit |

3DMARK11 Score: 6270

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
Haha. vad är det för dönick som tycker att "sida 88 är en speciell sida". a special number for the special kid riding the special bus to the special school

Jag försökte bara få igång sidan och var lite småghey när jag gjorde det. Jag ber väl om ursäkt ifall jag gjorde någon upprörd :'<

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Och varför handlar en tråd om Screenshots om "the Julian calendar" Och Heilhitler? Sluta med sånt det kan leda till att trådar blir låsta om någon moderator är på krigsstigen

kalendern var en enkel googling.. och den vanligaste referensen till "88" är som bekant BLA BLA.. du fattar

Om jag inte missminner mig, så undrade nån varför 88 var speciellt

Permalänk
Medlem

tyvär bara på turn2 men det är en bra start på att erövra världen med sverigers arme Spel är Making history gold (måste vara gold om man vill spela som mindre länder som sverige)

(Anledningen till att jag kör Ie v6(?) är för jag installera fräsh verision av xp igår

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop: Core I7 2600K @ 4Ghz, 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600 MHz, GTX 680.
TV-dator: Core I7 965 @ 3.6 Ghz, 6GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1333 MHz, EVGA GTX 680.

Dell XPS M1730, X9000 @3.4 GHz, 4GB, 9800m GTX SLI, 320GB Raid 0 SATA, AGEIA PHYSX, 1920x1200 WUXGA Screen.

Permalänk
Inaktiv

Dom där sega bilderna orkade jag inte vänta på...

Permalänk
Medlem

Sega? hur snabb uppkoppling sitter du på 56k modem?

Visa signatur

Desktop: Core I7 2600K @ 4Ghz, 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600 MHz, GTX 680.
TV-dator: Core I7 965 @ 3.6 Ghz, 6GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1333 MHz, EVGA GTX 680.

Dell XPS M1730, X9000 @3.4 GHz, 4GB, 9800m GTX SLI, 320GB Raid 0 SATA, AGEIA PHYSX, 1920x1200 WUXGA Screen.

Permalänk
Medlem

tog typ 20 minuter att ladda bilderna men såg rätt fint ut som alltid med crysis

Edit: jag har 24mbit BBB, det är imageshack som suger

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magnus72
Sega? hur snabb uppkoppling sitter du på 56k modem?

100Mbit fiber.

Permalänk
Medlem

Ja kan inte gå snabbt då fastän du har 100mbit, jag har 10mbit och mina laddar upp snabbt utan problem.

Visa signatur

Desktop: Core I7 2600K @ 4Ghz, 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600 MHz, GTX 680.
TV-dator: Core I7 965 @ 3.6 Ghz, 6GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1333 MHz, EVGA GTX 680.

Dell XPS M1730, X9000 @3.4 GHz, 4GB, 9800m GTX SLI, 320GB Raid 0 SATA, AGEIA PHYSX, 1920x1200 WUXGA Screen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurgl
tog typ 20 minuter att ladda bilderna men såg rätt fint ut som alltid med crysis

Edit: jag har 24mbit BBB, det är imageshack som suger

Jag fick tips av någon (minns inte vem) att www.solidfiles.com fanns, den är snabb och kan hantera flera bildformat. Den är också gratis

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

OBS innehåller möjligen "Spoilers för Point Lookout"

http://cdn.solidfiles.net/i/PuKn.jpg
http://cdn.solidfiles.net/i/mQDU.jpg
http://cdn.solidfiles.net/i/xlDM.jpg
http://cdn.solidfiles.net/i/43WS.jpg
http://cdn.solidfiles.net/i/soe8.jpg
http://cdn.solidfiles.net/i/3Kwm.jpg

Fallout 3 Point Lookout, körde lite "smygande" i denna DLC, var riktigt kul faktiskt!

EDIT, bilderna var lite stora, men det är ju en bildtråd så varför inte... klagar alltför många tar jag väl bort dom. ^^

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
100Mbit fiber.

jävlar tog kanske 10 sec per bild för mej och då har jag 8 mbit adsl

Visa signatur
Permalänk
Medlem

imageshack kanske gick extra segt vid midnatt när Loxus och Gurgl kikade på bilderna.

ingen som tänkt på det?

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
imageshack kanske gick extra segt vid midnatt när Loxus och Gurgl kikade på bilderna.

ingen som tänkt på det?

Fixades nu på dan isf, när jag kollade i förmiddags var det lika segt.

Permalänk
Hedersmedlem

Tänk på att inte posta så stora bilder.
Det pajjar hela sidan för oss dödaliga med normala skärmar.

Har nu raderat en hel del IMG-taggar, och det är jävligt tröttsamt.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Tänk på att inte posta så stora bilder.
Det pajjar hela sidan för oss dödaliga med normala skärmar.

Det där har vi ju redan gått igenom....

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Det där har vi ju redan gått igenom....

Vilka vi, och vad har ni kommit fram till?

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Vilka vi, och vad har ni kommit fram till?

Malo och vi har pratat om det. Har för mig att jag kom fram till att det var OK med stora bilder.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Malo och vi har pratat om det. Har för mig att jag kom fram till att det var OK med stora bilder.

"jag"? xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Tänk på att inte posta så stora bilder.
Det pajjar hela sidan för oss dödaliga med normala skärmar.

Har inte moderatorns webbläsare scrollbars?

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
ROFL xD

Förresten så är väl en "NORMAL" skärm idag iallafall 22" minst ?

Tänk på alla som sitter med laptop

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Men det är ju inte så himla låg upplösning på de heller. Även om de bara är 15".

Kanske inte.

Hursomhelst tycker jag man får ta stora bilder när man tittar i en screenshot-tråd

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Vilka vi, och vad har ni kommit fram till?

Som sagt, MaLo och vi kom fram till att det är en bildtråd och att det var OK att visa högupplöst material i en direkt i tråden.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Som sagt, MaLo och vi kom fram till att det är en bildtråd och att det var OK att visa högupplöst material i en direkt i tråden.

Okej, då är ju allt lugnt.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk

Ahh, efter ännu en härlig coop-kväll i ArmA2 med Anrop så har jag rensat ut lite härliga bilder från detta underbara lir. Det blev fler än jag väntat mig, men det skiter jag i!

Uppställning på däck för en snabb genomgång innan vi påbörjar våran inflygning.

En stund senare blir det landsättning på fiendens mark. Det går snabbt och organiserat!

Här rekar vi en by vi ska passera med vår fordons-konvoj. Ser misstänksamt ut!

En bit längre fram blir vi beskjutna och får ta skydd bakom våra fordon.

Briefing inför ett pvp-uppdrag. Echo Bravo sitter samlad runt gruppchefen och lyssnar.

En annan intensiv men lyckad inflygning. Vi lastar av och fixar det sista inför framryck.

Framryckning på skyttelinje mot en suspekt by.

Här har skiten brakat loss. Krutrök dimmar, kulor viner och order ropas ut i alla riktningar!

Här täcker jag medans min skadade stridspartner blir dragen till skydd av en sjukvårdare.

Smyger in i en fientlig by nattetid.

Vi tar oss fram stridsparsvis över öppnare ytor. Stenkoll i alla riktningar efter patruller.

Vi tar oss fram till en höjd med god översikt över byn och spanar efter en byggnad med fångar som ska fritas.

Samling vid bajamajan. Töm task och tarm innan utgång!

Förbereder vår fordons-kolonn för avfärd.

Infanteriet håller sig i bakgrunden medans vårt pansar rensar i dalen framför oss. Smäller som fan!

Sitter i vägrenen och väntar på uppsittning i pissväder.

Här har vi intagit ett flygfält och sprängt fiendens fordon och materiell. Jag och stridspartnern passar på att sätta oss i gräset och ta ett bloss i det fina vädret medans vi väntar på vår helikopter-transport

Någon slumrar till under en utdragen transport. Gruppbefälet bredvid ser inte helt imponerad ut.

Så här kan kartan se ut under ett av våra uppdrag. Foxtrot Alpha har smygit sig till en position norr om målet Slitz för att reka platsen inför anfall. Echo Alpha är på väg mot den östra flanken inför anfallet, och Alpha Tango hänger med en bit men avviker sedan för att ta sig norrut och först inta King.

Bra skit det här

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro