Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Kärlek <3 http://yfrog.com/2raion0026ljx

Aion

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

"gadwin printscreen" är ett freeware-program jag använt flera år för att ta hand om mina screens.
Tar i princip inget minne eller CPU, sparar bilder direkt i valfri form och komprimering i vald mapp.

Rekommenderas varmt.

Permalänk
Medlem

Demot till spelet Darkest of Days, ett tidsåkande fps
först har jag rätt vapen för tiden jag är i

sen traffar jag en kompis från framtiden/nutiden och fick ett ultra modernt automatvapen

men jag får akta mej så jag inte skjuter dom blåa, för då kan jag tydligen rubba rymdtidskontinumet, eller vad det heter

riktigt roligt spel, man kan vara i många fler tidsåldrar i fulla spelet, som romartiden och första världskriget, blandat med både gamla vapen och futuristiska

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
Demot till spelet Darkest of Days, ett tidsåkande fps
först har jag rätt vapen för tiden jag är i

sen traffar jag en kompis från framtiden/nutiden och fick ett ultra modernt automatvapen

riktigt roligt spel, man kan vara i många fler tidsåldrar i fulla spelet, som romartiden och första världskriget, blandat med både gamla vapen och futuristiska

Intressant :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
Demot till spelet Darkest of Days

Jag är sliten mellan de dåliga animationerna, röstskådisarna, grafiken samt gameplayen och det faktum att man för springa runt och kötta med assault rifles under första världskriget.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KnasErik
kommer mina bidrag;)

http://www.gamereactor.se/media/ug/82/68204.png

Är det hans eller hennes hår O.o? Vilket spel också?

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Är det hans eller hennes hår O.o? Vilket spel också?

Spelet är Street Fighter IV. Det är Zangief's brösthår som syns, och inget annat.

Permalänk
Avstängd

var ett tag sen någon posta så här kommer några Wolfenstein bilder.
Grafiken var inget att hurra för men att man kan skjuta sönder huvuden armar och benen gjorde det roligt:D
Mötte på en snubbe som började skjuta sönder väggarna jag gömde mig bakom. Allt är borta förutom dörren xD

älskar bolt action riflet^^

ett fint monster:D Tog ett tag innan jag fattade vad man skulle göra >.<

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

jag tycker grafiken ser rätt så hyffsat ut för det spelet

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
jag tycker grafiken ser rätt så hyffsat ut för det spelet

Med tanke på det kom ut idag och kan se ut som cs 1.6 på vissa ställen så.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
jag tycker grafiken ser rätt så hyffsat ut för det spelet

Ser ju i princip ut som unreal engine 2... source sopar ju till o med mattan med den där grafiken

Permalänk
Medlem

Wolfenstein är ju byggt på Doom 3 motorn så det är väl inte så överraskande att det inte är så snyggt.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Cykeln på wolfenstein bilderna kunde de inte göra mer fyrkantig eller ? fyfan

Visa signatur

Antec 300 E8400@4ghz
hd4850 + Ac s1 rev2 gigabyte p45 xms2 6gb pc6400 2x250 sata Corsair 550w win7 x64

Permalänk
Medlem

Mini Ninjas

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
Mini Ninjas

http://data.fuskbugg.se/skalman01/celshadeninja.jpg

Från demot eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Från demot eller?

Yep. Påminde föga förvånande om The Legend of Zelda: The Wind Waker, inte minst p.g.a. cel shading.

Permalänk
Medlem

TF2

Vad som gör bilden lite roligare är att det stog 2-3 fullt uppgraderade sentries bakom det, och jag dog av det lilla ^^

Ser verkligen ut som om han springer med minigunen nerfälld.

Halt?

WTF @ ansiktsutrycket

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Vulture
http://img19.imageshack.us/img19/7890/00644.jpg

Vad kör du för moddar?

Sen skulle ni kunna tänka er och förminska bilderna? Alla siter inte på Full-HD skärmar -,-"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
Vad kör du för moddar?

Sen skulle ni kunna tänka er och förminska bilderna? Alla siter inte på Full-HD skärmar -,-"

Det är en bild för screenshots av spel, och majoriteten sitter på stora skärmar.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=930...

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Har gett mig på en ny installation av Oblivion denna veckan. Större än någonsin och för första gången på flera år med en helt ny välplanerad karaktär! Provspelade en del inatt för att se att allt funkar som det ska så här långt, och det gick hur bra som helst! Märkte att jag hade fraps igång, så jag tog några sköna bilder;

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Nya vepen i Killing Floor

Katana!

Ägd Flesh Pound

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Lite bilder från übersköna S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Lite bilder från übersköna S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky.

*Bilder*

Sitter också och lirar det för tillfället, får se när jag slänger upp en drös!

The Vulture, kan man få testa banan?

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
Sitter också och lirar det för tillfället, får se när jag slänger upp en drös!

The Vulture, kan man få testa banan?

Ha! Sitter också och kör STALKER; Clear Sky. Köpte det i torsdags för 189kr på webhallen.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myrsloken91
Ha! Sitter också och kör STALKER; Clear Sky. Köpte det i torsdags för 189kr på webhallen.

Det är riktigt kul, men stör mig lite på vapnen som är obalanserade, ska inte en "Bandit" dö om man skjuter 4 salvor med hagelbrakaren på 2 meters avstånd?
Jaja, sätta en kula i skallen går bättre!

Köpte det för 99kr på spelbutiken.se innan sommaren, har inte kört så mycket, men nu så går det undan! Ska till "Yantar" nu men springer runt i Cordon på grisjakt!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
Det är riktigt kul, men stör mig lite på vapnen som är obalanserade, ska inte en "Bandit" dö om man skjuter 4 salvor med hagelbrakaren på 2 meters avstånd?
Jaja, sätta en kula i skallen går bättre!

Köpte det för 99kr på spelbutiken.se innan sommaren, har inte kört så mycket, men nu så går det undan! Ska till "Yantar" nu men springer runt i Cordon på grisjakt!

Alltså, det är ju headshots som gäller då man på resten av kroppen har armor. TROR att det är därför som ett skott i skallen är så mycket effektivare än 4 st i bröstet.
Vi är nog ungefär på samma ställe, kom också precis till Yantar.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
Det är riktigt kul, men stör mig lite på vapnen som är obalanserade, ska inte en "Bandit" dö om man skjuter 4 salvor med hagelbrakaren på 2 meters avstånd?
Jaja, sätta en kula i skallen går bättre!

Jag använder mig av "Realistic AI" och 2-3 kulor ovanför midjan = död för fienderna. En kula i huvudet = död likaså, oavsett hur många träffar man har gjort på dem innan. De är även mycket bättre, men ack så lite dummare. Ibland står de bara där som ett fån o jag kan skjuta på dem i lugn o ro. Vet dock ej om det är själva spelet eller om det är modiflikationen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Hmm. undrar om voffsingarna var lite hungriga

http://img401.imageshack.us/img401/5868/hungrig.jpg

Oblivion, om nu någon skulle undra

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds