Bättre sent än tidigt (på morgonen)
Köpa borr
Visa signatur
Visa signatur
NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE
Visa signatur
Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?
Visa signatur
In the real world, size matters. And the big guy always win.
Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.
Visa signatur
En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.
Visa signatur
På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.
Visa signatur
Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]
Visa signatur
HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie
Visa signatur
Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.
Senast redigerat
Visa signatur
En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.
Visa signatur
NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE
Senast redigerat
Visa signatur
(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Visa signatur
Bättre sent än tidigt (på morgonen)
Visa signatur
Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!
Visa signatur
Det är aldrig för sent att ge upp!
Visa signatur
Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie
Visa signatur
Det är aldrig för sent att ge upp!