Permalänk
Medlem

Ny gamerskärm i juli!

Jo det är som så att jag tänkt skaffa ny skärm i Juli! Vet inte vad jag ska ha 22" eller 24" till att spela och kolla på film med. Kommer även skaffa ny dator efter sommaren så ska jag vänta tills då och skaffa ny skärm då? Eller ska jag skaffa i Juli när jag har pengarna? Är lite inne på Samsung's skärmar men finns det något annat förertag som är bättre?

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar 226BW från Samsung, som i de 1000 andra trådarna. Sök lite så hittar du massor av tips på 22":are.

Mvh

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Yes, rekommenderar 226BW Samsung 22" kört med sådan skärm ett bra tag nu och är fortfarande nöjd! : )

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrHyde
BenQ W2400V ska du ha

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1309891

Typiskt amatörer som försöker göra något snyggt och så överarbetar de designen. Tycker den känns allmänt jobbig att titta på iom med att den är så osymetrisk.

Visst, det är unikt. Samtidigt kan man ju fråga sig varför ingen valt att göra så här tidigare. Den här produkten kommer alla tycka är hopplöst ful inom 2-3 år. Jag gör det redan nu.

Permalänk

Jag säger NEC GX2 Pro om du vill ha en snabb och riktigt bra skärm!

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Det finns inga bra 22" paneler som håller måttet.
Det är bara skräp. Enda panelen som inte är TN är Eizo 2231 och den är hyffsad men det är allt.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.