FyndHunter.se Kritik till Idé + sida

Permalänk
Medlem

Tycker du ska införa betygsättning på varje fynd. Om produkten inte är bra spelar det ingen roll hur billig den är, man slösar ändå bara bort sina pengar.

Jag bidrar med det jag kan... rättstavning! Woho! Såhär ska det se ut:

Citat:

FyndHunter är en hobbybaserad nyhetsblogg där jag som skapare bloggar om fynd. Inläggen som publiceras gör helt utan någon påverkan av tillverkare/återförsäljare. Finns det något fynd som är värt att publicera så gör vi det, inget annat.

Vill ni kontakta sidansvarig, maila till:

Permalänk
Medlem

tycker det verkar vara en bra ide. Blir att lägga till den som bokmärke.. kom ihåg att uppdatera bara (menade mest dom erbjudanden som inte gäller längre.. så du inte har gamla länkar.. )

och som ovan.. gärna ett betygs system om det skulle funka..

MVH

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naruto
tycker det verkar vara en bra ide. Blir att lägga till den som bokmärke.. kom ihåg att uppdatera bara (menade mest dom erbjudanden som inte gäller längre.. så du inte har gamla länkar.. )

och som ovan.. gärna ett betygs system om det skulle funka..

MVH

Eftersom det är en blogg så vet jag inte riktigt om det är värt att sitta och uppdatera gammla inlägg, när bloggen får lite content så blir det ju som alla andra "nyhetsbloggar", det är som att läsa en gammal tidning och klaga på att priserna inte stämmer i dagsläget.

Med betygssystem, menar ni då att jag ska betygssätta fynd eller att användarna ska kunna ha möjligheten att göra detta?

Edit: Azoapes, tack för att du påpekade stavningsfelen, kommer ihåg natten då jag satte upp sidan, var lite lost ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Eftersom det är en blogg så vet jag inte riktigt om det är värt att sitta och uppdatera gammla inlägg, när bloggen får lite content så blir det ju som alla andra "nyhetsbloggar", det är som att läsa en gammal tidning och klaga på att priserna inte stämmer i dagsläget.

Med betygssystem, menar ni då att jag ska betygssätta fynder eller användarna?

Jag tänkte inte på inläggen.. utan snarare länkarna.. eller gömma dom?..
ialf. så menade jag fynden.

MVH

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naruto
Jag tänkte inte på inläggen.. utan snarare länkarna.. eller gömma dom?..
ialf. så menade jag fynden.

MVH

Ok, det var så du tänkte, jag ska tänka på det. Just nu är inte mitt största problem sidan längre, utan det är fyndhittandet, inte alltid det finns bra fynd uppe och folk vill ha dagliga uppdateringar

Permalänk
Medlem

Tjo, kul sida! Påtal om marknadsföring tycker jag det viktigaste är att skapa bra bloggvänner, på det sättet kan man skriva om varandra samt köra länkbyte.

Permalänk
Medlem

Sådär, då har man fixat en ny logo, jag vill gärna höra vad ni tycker om den, samt fixat formulär på "tipsa fyndhunter sidan".

Permalänk
Hedersmedlem

Hur går det, är det fynden eller intresset som har sinat?