Permalänk
Medlem

Zepto Orion/Anthea A15!

Två nya modeller har dykt upp på Zeptos hemsida.

Orion A15 och Anthea A15 är namnen på dessa, och de verkar vara någon slags ersättare till Znote 6025WD.

Något för studenten/kontoret kanske?

Det intregerade grafikkortet, ett Intel GMA 4500MHD, verkar vara en rejäl uppgradering från föregående modell då det ska ha både DirectX 10, OpenGL 2.0 samt Shader Model 4.

Permalänk
Medlem

plats 78 och 102 finns de, Intel® GMA 4500MHD Vs. Graphics Media Accelerator (GMA) X3100

http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-...
Glömde länka

Visa signatur

Intel NUC8i5BEH - Iris Plus 655, i5 8259U 2,3GHz
MSI GE620DX-291NE - GT 555M, i5 2410M 2,3GHz
iPad Mini 4 & Macbook early 2011

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aaaaa
plats 78 och 102 finns de, Intel® GMA 4500MHD Vs. Graphics Media Accelerator (GMA) X3100

huh? Du får nog utveckla detdär lite, om det nu inte är så att jag är ovanligt tjockskallig idag...

Visa signatur

Dator: Dell inspiron 8600, 1.7 ghz Pentium M, 60Gb + 250 Gb externt, 9600 pro, DVD+RW
Kamera: IXUS 430

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EnbersBuskE
huh? Du får nog utveckla detdär lite, om det nu inte är så att jag är ovanligt tjockskallig idag...

Antagligen refererar h*n till en lista över de bäst presterande grafikkorten för bärbara datorer, alt. en gemensam lista för alla datorer.

Permalänk
Medlem

Kommer alla nya Zepto lappar ha samma chassi hädanefter? (om man bortser från Hydran då)
Någon som vet om det skiljer någon i vikt och dimensioner?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anzy
Kommer alla nya Zepto lappar ha samma chassi hädanefter? (om man bortser från Hydran då)
Någon som vet om det skiljer någon i vikt och dimensioner?

Det verkar så. Även de kommande 14-tummarna ska se likadana ut. Zepto kör apple-stilen vilket jag tycker är helt rätt. Det har saknats den typen av enkelhet på PC-sidan alldeles för länge.

Permalänk
Medlem

Jepp, håller med. Hjälper förnärvarande min brorsa att hitta en ny bärbar och djungeln är tät bland de stora tillverkarna.

Permalänk
Medlem

Så nu var Anthean beställd, tog den med operativsystem och la till en P8400 och ett 9 cells batteri.

Varför står det Leveransdatum: okänt? Allt var i lager när jag beställde.