Left 4 dead-tråden

Permalänk
Medlem

Vi får hoppas på att det fixas för er då, själv kör jag inte förrän fulla versionen släpps från steam imorrn.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kharz
Inte för mig heller, har inte ens sett en enda bugg.

Jag har sett en bugg, vi blev fem spelare när det bara går bara vara fyra, en fick ingen karaktär att välja

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Om nån spelar med ett äldre system som mig,Så funkar det helt ok

kör på 1024x8xx? med Low/Medium 2xAA

har inte kollat upp FPS med nån mätare eller nått men det är ingen ''Slide show'' och det ligger över 30fps,jag själv gissar på ca 50-60FPS beronde på,
ja med andra ord det är spel bart,har inte meckat nått med inställnigarna heller baar spelat ''right of the bat.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Testade det här spelet hemma hos en polare och vart helt såld
...MEN (varför ska det alltid finnas ett men? ) när jag själv installerat det, och ska gå in på en server så fastnar loadingscreenen på ungefär 90% =/
Kör med en en AMD AM2, och ett Geforce 8800GTX, finns det många kända buggar/fixar till spelet än?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

ohhh imorgon smäller det woho! äntligen får man spela! hoppas bara det inte är så överbelastat att det går spela imorgon bara!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Avstängd

känns som att många kommer få spela spelet på onsdagen, med tanke på hur segt det gick att ta hem demot när de kom;)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Hmm, det här var skumt. Jag köpte L4D innan det kom ut, och sen pre-loadade, och nu ber Steam mig att köpa spelet. Det här hände förr för mig med Audiosurf men då funkade det att starta om Steam bara.
Jaja, jag får se om det kommer att lösa sig.

Permalänk
Medlem

Då var spelet släppt

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaiNeaA
Hmm, det här var skumt. Jag köpte L4D innan det kom ut, och sen pre-loadade, och nu ber Steam mig att köpa spelet. Det här hände förr för mig med Audiosurf men då funkade det att starta om Steam bara.
Jaja, jag får se om det kommer att lösa sig.

Börja sikta på att köpa spelet när det släpps istället? vet inte vart du handlar, men kan ju vara scam?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Jag har sett en bugg, vi blev fem spelare när det bara går bara vara fyra, en fick ingen karaktär att välja

Tror inte det är en bugg... man kan hosta eget game och där kan man göra massa egna inställningar.. mycket möjligt att ni "råkade" hamna på en private-host som bl.a har sv_chat enable och massa annat.. hade ni haft console så kanske ni kunde ha spawnat er själva som zombies ect..

----
för övrigt.. kan nån med hela spelet kunna ta o printa massa screenshots på banor / vapen man inte fick se i demot? skulle vara uppskattat

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Börja sikta på att köpa spelet när det släpps istället? vet inte vart du handlar, men kan ju vara scam?

för övrigt.. kan nån med hela spelet kunna ta o printa massa screenshots på banor / vapen man inte fick se i demot? skulle vara uppskattat

Köpte det direkt från Steam.

Jag skulle kunna ta massor av screenshots om bara spelet skulle fungera, haha.

EDIT: Efter lite trixande verkar det som att det funkar.

EDIT2: Japp, det funkar.

Permalänk

Har nu spelat både versus och vanligt. FYFAN VA SKOJ spel, är min första reaktion. Har suttit i ca 3 timmar och kan bara säga, ÅRETS SPEL. Man får verkligen "vi-känsla" när man klarar 2 campaigns ihop. Verus-mode är obotligt beroendeframkallande.

Dock stort minus, INGA NYA VAPEN! Inte ännu iallafall, väldigt trist med endast 6 vapen.

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Medlem

"Sazmo123boy" jag har sett andra vapen på bilder... så ska garanterat finnas fler.. och står även på sidor att det ska minst finnas 10 olika.. hoppas fan att de kommer fler.. jag vill ha t.ex deagle för att få zombies att flyga

----------
Men kom igen då... Posta lite screenshots !!! Vill se vad jag missar

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Men kom igen då... Posta lite screenshots !!! Vill se vad jag missar

Instämmer i detta
SCREENSHOTS !!! ^^

Sitter och räknar sekunder tills min ask trillar ner i lådan...

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Kan man spela split-screen på Xboxversionen?

Permalänk
Medlem

enligt vad jag har läst så skall man kunna köra två på en skiva och konsol så det borde innebära splitscreen

http://en.wikipedia.org/wiki/Left_4_Dead#Xbox_360_version

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Citat:

Xbox 360 version

The Xbox 360 version of Left 4 Dead has the same game modes as the PC version. The game supports split screen and system link play.

Se där! Perfekt!

Permalänk

Jag postar några från Imageshack, resized.
Förklara gärna vars jag annars lägger upp bilder, första gången för mig!

Versus mode:

En bildserie, för att förklara hur snabbt man är körd emot mänskliga spelare. Jag blir kastad över en brokant av en tank, som senare utrotar mitt lag och återvänder för att döda mig.. Inte speciellt spännande, men vill bara testa med Imageshack.

Fler bilder kan jag gärna lägga upp om nån kan förklara hur jag gör som de i "screenshot-tråden"!

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Hehe... han som var tanken måste ha skoj där XD
Står och tittar på dig när du hänger där och kan inget göra...

Tack för screenisarna gärna fler ^^;
Kan tyvärr inte hjälpa dig då jag inte lagt upp bilder ännu själv :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Jag måste bara fråga: har dom lagt in server browser igen? Hoppas att dom har det för personligen tyckte jag att match making funktionen var värdelös. Alltid ska man komma in på en server med dålig ping >>

Permalänk

fuuuux, ja skolkar från sista bygg lektionen så ja kan inte komma hem till far för å spela D:

har allting på steam avkrypterat o färdigt

men om 1 timme så. hiih ihi ihih ih i

Permalänk

Hur lägger man upp, jag blir tokig!

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Testar:

ok det var enkelt ^^ bara välj i imageShack den rutan för forum den delen med IMG och /IMG i sig

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Lite mer slumpmässsiga bilder då.

Kan tillägga att avslutningen på "No mercy" är SKÖÖN!

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk

Spelet skall tydligen finnas hos PC-city i barkarby, står på deras sajt samt att jag har ringt kundtjänst. Funtar på om man skall åka dit, men verkar lite skumt att spelet är släppt så här tidigt?

Visa signatur

Datorn: i7 3770k, Gigabyte GA-Z77-DS3H, Corsair Vengeance 16gb, Gtx 680, Samsung 830 SSD 256gb, Seagate 1Tb, Fractal design R4, Corsair HX750 750W, DELL U2711.

Studerar: Civilingenjör IT på KTH, började HT 2009 och blir klar sommaren 2014.

Permalänk
Medlem

Sweet.

Något nytt vapen än dom i demot ännu?

Edit: På skiva släpps det väl inte förrens i övermorn eller något sånt... :,(

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Sweet.

Något nytt vapen än dom i demot ännu?

Edit: På skiva släpps det väl inte förrens i övermorn eller något sånt... :,(

nope

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk

En satans massa minuspoäng att köra det på svenska, bara så att du vet "Flerspelarläge" "förbandslåda" etc, kan fan dra
(du vet att du kan ändra under settings i steam?)

I övrigt ser det galet bra ut, lirat demot sen det kom för 2 veckor sen och längtat efter den här dagen i typ 2 år nu. Sitter på jobbet och har ca 3 timmar kvar innan jag får lira det =D

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Aww crap. Hoppades på att få några fler roliga. (typ ett knogjärn... eller inte) men kanske en D Eagle .50 eller liknande.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Bildspel från L4D!

Vassågo, lite random bilder.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaiNeaA
Bildspel från L4D!

Vassågo, lite random bilder.

Älskar hur huvudet bara sprängs när du headshotar dom med shotgun