Kan man se någonstans hur många inlägg man skrivit?

Permalänk
Medlem

Kan man se någonstans hur många inlägg man skrivit?

Ja, enkel fråga. På flashback så kan man ju se hur många inlägg man skrivit. Kan man på något enkelt sätt se det här?

Tack på förhand

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Vill man verkligen se det? rädd för att jag skulle känna mig lite smått deprimerad om jag får reda på hur mycket jag verkligen har skrivet

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk

Klicka på profileknappen och få upp antalet aktiva inlägg.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

"Senaste foruminläggen av lynar
1435 aktiva inlägg totalt"

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
"Senaste foruminläggen av lynar
1435 aktiva inlägg totalt"

Dock om man varit här länge så faller endel inlägg bort. Så riktigt korrekt är det inte.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

medlemskap's fliken > sök alla inlägg eller vad de nu stod > visar inlägg x av xxxx

t.ex som mig "Visar inlägg 1 till 30 av 5688"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
"Senaste foruminläggen av lynar
1435 aktiva inlägg totalt"

Tackar och bugar

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Borde nog legat under Feedback forumet.. men men.
Jag arbetar mig stadigt uppåt iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Varför vill man veta sånt? Det är ju bara... deprimerande att få veta hur mycket tid man egentligen spenderar här.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Borde nog legat under Feedback forumet.. men men.
Jag arbetar mig stadigt uppåt iaf

Jag vet att du är väldigt aktiv men grovt räknat så snittar du 7 inlägg per dag... Det är ganska mycket!

Permalänk
Medlem

jag har 3660 aktiva inlägg sedan 2007-02, hmm...

1.2.3 =

ca 6 inlägg per dag, undrar om det finns någon med 10+inlägg per dag?

Permalänk
Medlem

Snart 900 här. Vet ej om ja skriver något vettigt men försöker hjälpa:P

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Jag vet att du är väldigt aktiv men grovt räknat så snittar du 7 inlägg per dag... Det är ganska mycket!

Mjo. nackdel är ju sånna dagar då man inte är hemma eller gör annat. då är man mindre aktivt. men nu på senare tid skriver ajg nog faktist 20+ om dagen. mer eller mindre viktiga sånna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

141 aktiva inlägg totalt
Medlem sedan 2004-05-26.

141 / 1629 = ~0,09 inlägg per dag.

Jag är stolt ;). Faktum är att jag är förvånad över hur mycket det var.

Permalänk

hmm jag har ca 817 aktiva inlägg men jag har nog skrivit lite fler fast den visar ju inte exakt alla inlägg man har skrivit....

nån får gärna räkna ut hur många inlägg jag skriver ungefär på en dag...

hehe jag har fått fram olika siffror hela tiden först 526 sen 790 och sist 817 :S...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
hmm jag har ca 817 aktiva inlägg men jag har nog skrivit lite fler fast den visar ju inte exakt alla inlägg man har skrivit....

nån får gärna räkna ut hur många inlägg jag skriver ungefär på en dag...

hehe jag har fått fram olika siffror hela tiden först 526 sen 790 och sist 817 :S...

1,119 inlägg per dag, om vi räknar att du varit medlem exakt två år och skrivit 817 inlägg.

Permalänk

1428 aktiva inlägg totalt sedan 2003-02-20. Det var inte mycket att hänga i julgranen, men då ska det påpekas att en hel drös inlägg försvann sedan gamla ÖÄ togs bort. Sen att man har 3 varningar tyder ju på att man har varit avstängd 2 gånger också.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Sötast

Denna tråden lär väl bli en tävling

Permalänk

Nja.-. vet en som gjort över 16 000 inlägg. Dock så kan man ju slå ut det per dag o då sjunker det. tror knappast någon har över 10 i snitt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Får väl kolla hur många inlägg jag har gjort.

EDIT: 3485 aktiva inlägg totalt.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

1056 aktiva inlägg totalt sedan 2004-02-12.
Är lite besviken på att jag skrivit så få, men när ÖÄ försvann tröttnade jag gradvis
Så det har gått år då jag inte ens varit inne på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

let's see

edit: 1300~. försvann nog en hel del när gamla ÖA sotades

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Det är ju för det mesta trevligt att känna igen personer på forumet och se ett nytt flöde av inlägg sen sist man var inloggad men annars är åtminstone jag totalt ointresserad av hur många inlägg jag skrivit. Och nej, det är inte för jag ligger sist i tävlingen.

Permalänk

hehe det är alltid några ganska få som man känner igen återkommer ofta... och sen finns det dom som är inne och bara läser sen är det dom som bara skriver ett par inlägg...

aja 1 inlägg per dag är la ok. och sen i början skrev jag nästan inget i forumet det är mer nu på senare tid...

för att det skall bli lättare att komma ihåg vem jag är förutom namnet så har jag skaffat en visningsbild ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989

för att det skall bli lättare att komma ihåg vem jag är förutom namnet så har jag skaffat en visningsbild ^^

Men du har väl bytt visningsbild? Hade för mig du hade någon annan för ett tag sen...

Permalänk
Medlem

523 inlägg här snart 666

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_JJ
523 inlägg här snart 666

snart? snart 6000 här iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Men du har väl bytt visningsbild? Hade för mig du hade någon annan för ett tag sen...

hade en men var ej nöjd med den så jag blev arg o tog bort den... men nu har jag skaffat en jag är nöjd med

Permalänk
Medlem

Jag har varit ganska aktiv i perioder här på forumet:P

Edit: 3422 snitar på strax över 2 per dag då^^

Borde ju skaffa mig en avatar jag med. vet den perfekta...:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

har de tagit bort massa inlägg man gjort?
558st nu men på den gamla goda tiden innan öe stängde hade jag en bra bit över 1500

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever