Permalänk
Medlem

Till att börja med, bilderna:

Tycker kvalitén var duglig, man såg vad det var på dom klart och tydligt, vilket är mer än vad man kan säga om vissa andras collage här på sweclockers. Bilden från bilmässan var riktigt härlig, men det är ju så med mobilkameror, direkt det blir mörk blir det bara skit av bilderna.
Är det en av Ericssons cybershot mobiler?

Fick inte se så bra hur det röda bordet såg ut, men tycker det verkade snyggt. Dock även om det andra är tråkigt, så är det ju riktigt bra, mycket utrymme, och så hamnar man en bra bit från skärmen, vilket är bra för ögonen.

@ nokiaback: Är det bilder på en datorhörna tycker jag inte det hör hemma på en hemmabiosida.

Visa signatur

MSI P67A-C45 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB | Corsair 2x2GB 1600MHz | 90+120 SSD | Fractal Tesla 550W 80+ | Fractal Define R3 Titanium

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exterm
Vad är det för bil på sista bilden?

Fint galleri btw, 7p ^^,

Ser ut som en Aston Martin?

Permalänk
Medlem

@MammsNK
bilderna blev bättre än vad jag trodde här i galleriet. men de är för att de blivit förminskade nu. när jag satt och valde bilder till galleriet så tittade jag på dem i full 3.2mpxl upplösning och då var det väldigt risiga.

nej det är ingen Cybershot mobil. men jag tror att kameran är den samma som i SE K770 som är en cybershot mobil.

Permalänk

Får man fråga vad du har för ben till det 100x60 bordet? Så det blir lägre än 200x60?

MVH

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Har inte IKEA eller nåt nån sida alla JÄVLA heminredningsarkitekter kan hålla till och FORD eller nån hemsidor för sånna som tycker bilar är jättekul, FÖR I HELVETE !! Du är raporterad til moderatorerna !