program som visar fps i spel?

Permalänk
Medlem

program som visar fps i spel?

finns det något sånt typ fraps till mac os x ppc version?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Re: program som visar fps i spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chris_Kadaver
finns det något sånt typ fraps till mac os x ppc version?

fraps

Permalänk
Medlem

vart då? inte på fraps hemsida?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Re: Re: program som visar fps i spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ]-[ELMET
fraps

Eller inte, kan du berätta för mig var du hittar fraps för PPC i osx, eller för osx över huvud taget.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ]-[ELMET
fraps

Någon har inte läst frågan utan troligen bara topicen ^^;

det enda jag kunde hitta var detta. http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=170472 och gå ner till Riva Tuner.

Hoppas det fungerar enligt önskemål.

EDIT. Hittade inte om hur vida Riva Tuner funkar till osx eller inte men det kanske någon annan kan kasta lite ljus över ^^;

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Någon har inte läst frågan utan troligen bara topicen ^^;

Samma med dig då antar jag

Rivatuner finns bara till Windows med x86/x64 arkitektur.

Visa signatur

| ASUS Maximumus V Formula, Intel i7-3770K @ 4.6GHz, Corsair vengance 16Gb @ 1600, ASUS nVidia GTX 970, Samsung EVO 840 256GB SSD, Fractal Design R3 Vitt, Logitech G502 Proteus Core, Ducky YYY | - 10251 Firestrike 3DMark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av terrax
Samma med dig då antar jag

Rivatuner finns bara till Windows med x86/x64 arkitektur.

Ok ^^ kunde inte hitta den infon (som jag nämnde: "EDIT. Hittade inte om hur vida Riva Tuner funkar till osx eller inte men det kanske någon annan kan kasta lite ljus över ^^;" ; )

Bra att någon kunde kasta ljus över den frågan

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Tänkte bara på det att det kanske är WoW som är populärt på mac också så kan man trycka CTRL+R för o visa frameraten där.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD