Tom Clancy's H.A.W.X.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Har spelat i ett par timmar nu, det levererar ungefär som man förväntat sig. Jag hade hoppats att storyn skulle vara hårdare knuten till den i GRAW-spelen. Nu är det istället mera random-uppdrag a la "flyg dit, skjut dom, flyg hem".

Det kanske ändrar sig under spelets gång, hur som helst så är det bra underhållning.

sant sant. vore kul om storyn kommer ändras, för kan lätt bli lite segt me att varje uppdrag börjar med, skjut ner dom så vinner du, gärna lite variation, lite utmaning.

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk

Någon som har detta problemet. Jag har ett 5.1 ljudsystem. Men när jag kopplar in mina hörlurar till ljudsystemet så hör jag inte datorns röster. Dom som kommer ifrån "filmerna" i högra hörnet. Jag hade ett liknande problem med GTA IV när det släpptes men det kunde man lätt ändra inne i spelet genom att ändra från Rear Surround till Headphones.

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PatrikBre
Någon som har detta problemet. Jag har ett 5.1 ljudsystem. Men när jag kopplar in mina hörlurar till ljudsystemet så hör jag inte datorns röster. Dom som kommer ifrån "filmerna" i högra hörnet. Jag hade ett liknande problem med GTA IV när det släpptes men det kunde man lätt ändra inne i spelet genom att ändra från Rear Surround till Headphones.

du får nog ta och ställa in till stereo när du sätter i lurar.
i windows eller spelet om det går.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
du får nog ta och ställa in till stereo när du sätter i lurar.
i windows eller spelet om det går.

Verkar som det...

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

älskar spelet... jävligt snyggt till och med! Är fan fast vid spelet! (A)

Rekommenderas starkt!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför va de bara 19 banor?? gick alldeles för snabbt att klara ju

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Jag får inte logga in för onlinespel
Spelet får typ time-out när man försöker ansluta och det fortsätter bara stå "login in..". Detta är in windows 7 beta.
Har inte lyckats söka mig till någon lösning på detta

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk

Som vanligt så blev det en besvikelse.... inte konstigt att folk piratkopierar...

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum | AMD Athlon 64 X2 6000+@3.18 GHz |Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024mb x4 (4gb) | EVGA GeForce 8800GTS 640MB@600/850/1317 MHz | Corsair Powersupply 650W | Antec Performance One P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberphreak
Som vanligt så blev det en besvikelse.... inte konstigt att folk piratkopierar...

Varför ska man piratkopiera om spelet är dåligt? Då vill man ju inte ha det. Eller vill man ha det iaf, eller vad menar du?

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

Vart kan man få tag på en save där alla plan är upplåsta? Jag vill nämligen köra jas 39 gripen

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Musikälskare

Tog en dag att lira klart det, trisst

Annars gillade jag det skarpt!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Hade gärna sett en full stridsflygsimulator men det här va ett kul tidsfördriv. Det påminner lite om TopGun till PC som kom nån gång på 90-talet

Är det nån som har ett bra sätt att undvika inkommande missil utan att använda flares?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joavels
Varför ska man piratkopiera om spelet är dåligt? Då vill man ju inte ha det. Eller vill man ha det iaf, eller vad menar du?

Eftersom de felsta spel är så stor besvikelse så vill man ju knappast lägga ut 500 på ett spel som "kan" vara bra. Oj vad många 500lappar som gått åt helvete om man köper alla spel som floppar.....

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum | AMD Athlon 64 X2 6000+@3.18 GHz |Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024mb x4 (4gb) | EVGA GeForce 8800GTS 640MB@600/850/1317 MHz | Corsair Powersupply 650W | Antec Performance One P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberphreak
Eftersom de felsta spel är så stor besvikelse så vill man ju knappast lägga ut 500 på ett spel som "kan" vara bra. Oj vad många 500lappar som gått åt helvete om man köper alla spel som floppar.....

Ja ditt argument rättfärdigar piratkopiering till fullo, undrar varför de ens skapade lagar mot det när sådana argument finns.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Är det nån som har ett bra sätt att undvika inkommande missil utan att använda flares?

Tryck bort "assistance mode" så du ser planet från sidan, sen är det bara bromsa, byta riktning och dra full gas igen.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Avstängd

Hejsan!

Köpte precis HAWX 2, gammalt, men såg hur nice ut som helst.
Är det fortfarande ett bra spel?
Någon som fortfarande faktiskt spelar det?

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]