Permalänk
Medlem

Mitt största problem är den värdelösa Pingen

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
Mitt största problem är den värdelösa Pingen

Spela offline då Botarna är väldigt mänskliga o de fixade till AI'n till snäppet bättre med Titan Pack. Jag ser botarna som verkliga spelare när jag spelar mot dem. Riktigt bra! Nästan bättre än Battlefield 2's AI ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Spela offline då Botarna är väldigt mänskliga o de fixade till AI'n till snäppet bättre med Titan Pack. Jag ser botarna som verkliga spelare när jag spelar mot dem. Riktigt bra! Nästan bättre än Battlefield 2's AI ^^

o de har fått mycket bättre AI än innan titan pack men fortfarande lite dumma är dom på vissa kartor

r:Grid: Men tycker du pingen är alldeles för hög så spela mot bottar.
Har spenderat många timmar med dem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kniffarn_
o de har fått mycket bättre AI än innan titan pack men fortfarande lite dumma är dom på vissa kartor

Må vara sant, men de är fortfarande riktigt bra.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hittebarnet
Jag har för mig att jag hade liknande problem när jag köpte spelet vid release, men det var ett bra tag sedan nu, så det kan lika gärna ha varit med ett annat spel, men om jag minns rätt löste det sig efter att jag installerat den nyaste versionen av ".NET Framework" - så kör igång windows update och kolla om det finns en nyare version som du kan installera!

Tyvärr verkar det som att många har liknande problem med deras versioner av UT3 från Steam, så det kan mycket väl vara något annat. Jag har hört om folk som har lyckats lösa problemet genom att avinstallera något sorts media-program/mp3-spelare (kommer inte ihåg namnet), då programmet installerade codecs som fick/får UT3 att krascha med vissa ljudkort.

Hoppas det hjälper. Annars finns det en hel del trådar om detta på UT3's officiella forum; någon kanske har hittat en lösning där.

Löste det, högerklickade på UT3 i steam, valde properties, local files och sedan verify integrity of game cache, efter det så laddade den hem en uppdatering som den tydligen missat och sedan funkade det

Tog mig även en titt på deras forum och det var en hel del som hade samma problem och löst det på olika sätt, allt från att byta drivrutiner till att byta namn på särskilda filer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Må vara sant, men de är fortfarande riktigt bra.

Japp

Inte direkt Counter strike bottar

Permalänk

har spelat varenda satans fps spel sedan wolfenstein 3d kom ut 1992, och spelade mycket cs mm, tycker att ut3 är ett lysande spel (håller dock q2 väldigt högt men det är ju föråldrat) och ser tyvärr inte så många inne som spelar det, så tanka ner spelet och testa i helgen så kanske jag inte känner mig som enda svensken som spelar..:-) enligt mig bästa fps spelet ute.

ingen som vet en svensk ut3 server föresten? finns antagligen inte..:-(

jonnylocktong

Permalänk

Vad jag vet så har den svenska clanen(?) FADER lagt upp en server där jag spelar ibland.

Edit: Jag har samma nick i spelet som jag har här. Lägg gärna till mig som vän om ni känner för det. Det verkar dock som att vän-funktionen inte riktigt är som den ska just nu.

Edit2: Det hade varit sjukt najs med en Sweclockers-server. Man blir så trött på skrigiga 14-åriga tyskar efter ett tag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hittebarnet
Det hade varit sjukt najs med en Sweclockers-server. Man blir så trött på skrigiga 14-åriga tyskar efter ett tag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hittebarnet
Det hade varit sjukt najs med en Sweclockers-server. Man blir så trött på skrigiga 14-åriga tyskar efter ett tag.

Sant så sant!

Köpte spelet igår, känns riktigt kul

Hur är det med klanmatcher i detta spelet?

EDIT: Jag har försökt sätta upp en server men av nån elak anledning så blir jag direkt kastad tillbaka till kommandoraden när jag försöker köra igång severbinären :S

EDIT2: Jackpot!

Efter att ha uppdaterat PhysX samt DirectX till nyaste versionerna så har jag 10 fps mer i min fps!

Starkt rekomenderat åt alla!

PhysX
DirectX

Kom ihåg att avinstallera det gamla PhysX först bara.

Visa signatur