Permalänk
Medlem

battlefield heroes

halloj... tänkte höra om det är någon mer här som har bf heroes betan, och isf sugen på att spela...

Visa signatur

"The door can see into your soul"

Permalänk

Væntar in betanyckel fortfarande, får hoppas det dyker upp så småningom

Visa signatur

http://www.solliefoto.se - En hobbyfotografs hem - Datorsystem:
Många, har tappat räkningen....

Permalänk
Medlem

aa jag är med i den hinner tyvärr inte lira så mycket så men det är fan kul! längtar tills hela släpps tror fan det kan bli mkt lir med polare och clanmatcher etc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2infinity
aa jag är med i den hinner tyvärr inte lira så mycket så men det är fan kul! längtar tills hela släpps tror fan det kan bli mkt lir med polare och clanmatcher etc

aa det är riktigt roligt...

Visa signatur

"The door can see into your soul"

Permalänk
Medlem

När släpps det?.. det skulle väl ha släppts förra sommaren?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
När släpps det?.. det skulle väl ha släppts förra sommaren?

Om någon kunde svara på det. Först var det till förra sommaren, sedan till årsskiftet och sedan har jag läst något om mars. Det bästa är nog att sluta hoppas på något datum, man blir bara besviken

Permalänk
Medlem

Jag är med

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk

Jag vill va med :S

Permalänk
Medlem

Har beta key men är så jävla less på att gubbarna är i princip odödliga >.<

Tar ju 3 sniper skott innan dom dör!

Visa signatur

Antec P182 | P35-DS4 | 8800GT | Q6600 | 4Gb ram | Corsair 520w

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Racerboy
Har beta key men är så jävla less på att gubbarna är i princip odödliga >.<

Tar ju 3 sniper skott innan dom dör!

vad har du för ärtbössa? 1-2skot och dom är fd

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

release senast 31mars står det på FZ

har väntat länge på en beta key nu - tvivlar starkt på att jag får någon.

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

har heller inte fått nån...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

signa nyss upp för beta key ;D kommer nog inte få någon.

Men längtar efter detta spel

Visa signatur

pff

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
vad har du för ärtbössa? 1-2skot och dom är fd

Äh, vem fan gömmer sig bakom ett skjutvapen? Stealth och kniv ska det vara

Permalänk
Medlem

Det är ganska kul att slöspela faktiskt Dock så tror jag det blir lite roligare med kompisar Tro dock inte att det är som att spela gamla battlefield spel! Själv tycker jag detta känns väldigt annorlunda. Inte lika mycket laganda som tidigare, men får väl se hur bra clan stöd de har sen, skulle förmodligen promota spelet ganska bra och visa den mer lagbaserade delen av spelet.

Permalänk
Medlem

Inget spel jag skulle spela seriöst iaf.
Det är kul på nätterna när man har tråkigt men annars finns det så mycket spel som är så mycket roligare...

Och för att spela klanspel behövs nog någon ordentlig mod för som det är nu skulle det var sjuukt tråkigt och segt som klanspel.

Visa signatur

Antec P182 | P35-DS4 | 8800GT | Q6600 | 4Gb ram | Corsair 520w

Permalänk
Medlem

Jag är med betan, spelade som fasen i början.. Men har inte mycket tid

Permalänk
Medlem

Fick min Beta/nyckel igar. tyvarr funkade det inte sa bra. sa fort spelet ska starta crashar datorn och rebootar. verkar inte vara speciellt manga med problemet. Skulle uppdatera drivrutinerna men det slutade med att jag forstorde hela windows installationen, sa nu sitter man pa 2 paralella installationer och forsoker radda det som gar, gar ju inte att starta ena.

Hoppas pa ett battre forsok med Windows 7 pa datorn. :D.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Fick en idag! MEN... Precis som med Quake Live så stödjer det inte Opera som webbläsare. Och Internet Explorer 6 funkar ju sådääär. Så jag väntar tills dom implementerar stöd för den bästa webbläsaren

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av q0rra
Fick en idag! MEN... Precis som med Quake Live så stödjer det inte Opera som webbläsare. Och Internet Explorer 6 funkar ju sådääär. Så jag väntar tills dom implementerar stöd för den bästa webbläsaren

Finns redan till den bästa Firefox

Jag fick en betanyckel nyligen och det är kul

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

har anmält mig till beta key för ganska länge sedan.. borde få en beta key snart..
men vet inte ifall jag klarar systemkraven.
är mitt grafikort tillräkligt bra?
tror jag har: ATI Mobility Radeon 7500
"Video Card: 64Mb DirectX compliant video card with at least pixel shader 2.0 support"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jontepo
har anmält mig till beta key för ganska länge sedan.. borde få en beta key snart..
men vet inte ifall jag klarar systemkraven.
är mitt grafikort tillräkligt bra?
tror jag har: ATI Mobility Radeon 7500
"Video Card: 64Mb DirectX compliant video card with at least pixel shader 2.0 support"

Det tror jag inte men kanske på lägsta grafik med låg framerate.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

hmm om man får beta key kan man bara andvända den på en dator då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jontepo
hmm om man får beta key kan man bara andvända den på en dator då?

Nej, nyckeln låses till ett EA-account och inte till en specifik dator

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

Jag fick min beta-key igår fett kul äre

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Ingen som råkar ha en nyckel över? Signade för ganska längesen, men har fortfarande inte haft turen att få en nyckel..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Ingen som råkar ha en nyckel över? Signade för ganska längesen, men har fortfarande inte haft turen att få en nyckel..

Verkar vara lite ojämn utdelning, har nämligen fått tre stycken på samma e-post. Har tyvärr inga kvar.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

Fick beta nyckel igår har spelat en hel del tycker spelet är underhållande men inte direkt bra men det är ju gratis och spelas via webbläsaren så jag ger det 3/5.

Visa signatur

Asus ROG G55JM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yoppe112
Fick beta nyckel igår har spelat en hel del tycker spelet är underhållande men inte direkt bra men det är ju gratis och spelas via webbläsaren så jag ger det 3/5.

Alltså, det spelas väll inte över webbläsaren? Det enda man gör är ju att signa in på hemsida, sen play now, sen så kommer ju spelet upp. Så det spelas ju inte över webbläsaren, och man måste ju ladda ner spelet. Jag ger själv spelat 8/10 då det bara finns ett x antal banor och inte så många klasser (vet ej hur mycket man får säga i public om spelet^^). OM man gillar TF2 tror jag man gillar bf heroes också.

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

Har lirat betan inprincip sen den dagen betan kom ut.

Jag säger bara att detta kommer bli en SUPER hit. Så jävla mycket pengar Dice kommer dra in på detta spel.

För er som inte vet så kommer spelet när som helst, de har nyss deletat alla BETA karaktärer och de har gjort stora förendningar samt öppnat affären så man kan köpa boosts osv för riktiga pengar.

Snart kommer det, snart.