Permalänk
Medlem

Alla profiler raderades för ett tag sedan - alla fick börja om...

Fördelen med detta är att den profil du nu skapar (efter beta-rensningen) kan du ha med dig i det skarpa spelet

Du får se den tiden som en träningsmatch

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

neargh...fan vad jobbigt >.< får la börja om på nytt igen då...

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem

fick keyn för ett tag sen, ska testa nu tror ja

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk
Medlem

Är fullkomligt kär i detta underbara spel:) Enda problemet jag har är att spelet hänger sig vid startande av banan Buccer Bay(Eller va dden heter)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av id_hunter
Fan, kan dom inte göra ett "nytt" Battlefield Vietnam? Bästa FPS spelet genom tiderna (IMO)!:P
Grymt kul på singleplayer och kul med mods!

Håller med. Klart roligast. Tyvärr var botarna så dåliga att det bästa sättet att vinna var att skjuta sina egna och hoppas att de respawnade på ett annat, bättre ställe.

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Är fullkomligt kär i detta underbara spel:) Enda problemet jag har är att spelet hänger sig vid startande av banan Buccer Bay(Eller va dden heter)

En kompis till mig hade samma problem, vi sänkte grafiken "ett snäpp" så funkade det.

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Ett tips, om ni blir utkastade från servrarna innan ni kommer in så har förmodligen era items/vapen gått ut och måste köpas igen..

Fattade inte detta förren jag googlade lite.. dom borde fixa ett medelande så man fattar varför man inte kommer in på servern..

Permalänk
Medlem

är det spelet som ligger nere hela tiden eller är det bara jag som inte kommer in ?
har kommit in 2 ggr på 1 vecka nu, annars står det bara att allting är offline.

help ? ;s

Visa signatur

M'kay !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Niw0
är det spelet som ligger nere hela tiden eller är det bara jag som inte kommer in ?
har kommit in 2 ggr på 1 vecka nu, annars står det bara att allting är offline.

help ? ;s

Spelet är nere, de har haft problem efter senaste speluppdateringen.
Jag hoppas det Kommer upp imorrn eller på torsdag
Länk

Permalänk
Medlem

suck. varför lansera spelet som Beta om det bara ligger nere ändå, aja men men bara att vänta då -.-

Visa signatur

M'kay !

Permalänk
Medlem

jag har fått tre keys nu men jag kan inte använda nån av de... de första 2 stod det "message clipped" i gmail och den sista tas inte emot av servern... skitspel.
synd, för jag såg fram emot den.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur