Marknadens snabbaste AMD system?

Permalänk
Medlem

Marknadens snabbaste AMD system?

Surfade in på den lokala datorhandlarens hemsida och fick nästan skrämselhicka när jag såg följande...
http://www.tts.nu/amd.htm

Läs om "Marknadens kanske snabbaste dator idag, med specialanpassade komponenter som nätaggregat godkända av AMD."

Är det någon som har sett ett sämre konfiguerarat system??

Visa signatur

Ryzen 5800x, B450m Mortar Max | 32GB Crucial Ballistix Black DDR4 3200MHz | Asus Dual RX7800XT OC | Kingston KC2500 M.2 2TB | Corsair RM650X V2 650W | Phanteks Eclipse P400 | LG 32UD59

Permalänk
Medlem

det var väl bara budget alternativet som var högst upp sen får man lägga till mer minne mm,...

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Avstängd

LOL "DATASYSTEM"

LOLOL Med det Nyaste moderkortet Med Via KT333 chipset stöd för 200 & 266 Mhz FSB

LOLOLOL TNT2 M64 32 mb grafik, Aktiva högtalare

:D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAngAn_
det var väl bara budget alternativet som var högst upp sen får man lägga till mer minne mm,...

Nej budget alternativet med sdram hade utgått. Detta var performance alternativet med ddr (dock bara 128 i grundkonfig.)

Visa signatur

Ryzen 5800x, B450m Mortar Max | 32GB Crucial Ballistix Black DDR4 3200MHz | Asus Dual RX7800XT OC | Kingston KC2500 M.2 2TB | Corsair RM650X V2 650W | Phanteks Eclipse P400 | LG 32UD59

Permalänk
Medlem

TT;s Data & Fiske
Säger inte det allt?

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Hedersmedlem

Hehe.. Vem kommer på att öppna en affär på Datorer och fiske?

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denniz PoP
Hehe.. Vem kommer på att öppna en affär på Datorer och fiske?

hehe. det kan man fråga sig..

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

128 mb DDR minne,
20 gb UDMA100 hårddisk,
54 x CD-rom,
TNT2 M64 32 mb grafik

Vilka prylar!

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future