[HELP]Låtens namn i Winamp till ASP lr PHP

Permalänk
Medlem

[HELP]Låtens namn i Winamp till ASP lr PHP

Behöver hjälp, vill ha ett script som gör att man ser låtens namn som spelas i winamp i ASP, helst asp, eller PHP.

Någon som vet något bra alternativ till det?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Scud: The other day, in the park, I was wondering why frisbees look bigger and bigger as they get closer to you
Scud: And then it hit me

Permalänk
Medlem

hm, verkar bra ska tanka den då, tackar

Permalänk
Medlem

hmm, det va för winamp3

kör ju me 2.80 ,, gillar inte 3, får kanske instllera det då, om jag inte hittar en äldre verion av scriptet

Permalänk
Medlem

tankade precis winamp3 det har blivit bätre sen jag sist använde det, ska hålla mig till det då

tack för scriptet

Permalänk
Medlem

det är ju bara att läsa Id3 taggen, om du inte kan skriva ett sådant script själv så finns det flera gratis på nätet...

Visa signatur

läs signaturreglerna

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adeptus
det är ju bara att läsa Id3 taggen, om du inte kan skriva ett sådant script själv så finns det flera gratis på nätet...

Men hur kan man ta reda på vilken låt som spelas då?

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adeptus

hur ska programmet kunna ta reda på vilken fil som spelas då och sen hämta taggen?

måste ju tag på ett handle till winamp först vad jag vet

Edit men VF Dennis !!!

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Medlem

adeptus: och var på nätet hittar man det då?

Permalänk
Medlem

Missuppfattade det hela lite. Klart du måste ha en plugin i winamp som talar om vilken låt som spelas....

Visa signatur

läs signaturreglerna