Vad ska min hemsida handla om ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av azoapes
Tycker det är rätt dåligt med webbplatser om sex mellan negerdvärgar och skadeskjutna djur, det kanske kan vara något? Eller något snällare kanske, varför inte en webbplats om rosa moln? Eller något konstigare, som t.ex. en webbplats om skillnaden mellan små tanter och riktgt stora isbrytarfartyg? Måste ju finnas jättemånga skillnader...

Eller en tjänst som Omegle.com med skillnaden att man registrerar sig, anger sin nationalitet, ålder och kön, samt kan betygsätta konversationspartners så att man får bort trollen och spammarna?

Du verkar inte ha alla hästar hemma i stallet

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av azoapes
Tycker det är rätt dåligt med webbplatser om sex mellan negerdvärgar och skadeskjutna djur, det kanske kan vara något? Eller något snällare kanske, varför inte en webbplats om rosa moln? Eller något konstigare, som t.ex. en webbplats om skillnaden mellan små tanter och riktgt stora isbrytarfartyg? Måste ju finnas jättemånga skillnader...

Eller en tjänst som Omegle.com med skillnaden att man registrerar sig, anger sin nationalitet, ålder och kön, samt kan betygsätta konversationspartners så att man får bort trollen och spammarna?

HAHAHAHAH EPIC!

Visa signatur

Awesome stuff can be found @ www.demonshalo.com
follow us on twitter: www.twitter.com/demonshalo_com

Permalänk
Medlem

Gillar azoapes idéer, jag tycker om man samlar alla dem på en sida dessutom i olika flikar så kan man även ha ett forum där endast vederbörande personer får tillträde. Sedan när du fått en någorlunda medlemsbasis kan du sälja forumet till cirkus.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andykidden
Jag vet!
En sida som automatiskt genererar tips på vad en hemsida kan handla om!

Grymt smart och saknas väl?

Tänk så många trådar man hade sparat *drömmer*

Annars så saknar jag ett nytt svensk pixeltower!

Visa signatur

Jag hatar att vara förkyld!