Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Tävlingen Stannar nu! De som inte har hunnit skicka in något får tävla i nästa tävling. Jag går nu igenom de 150 meddelanden jag fått tillsammans med tjejen och ska välja ut 10st finalister. Slutförandet utav tävlingen sker i morgon om någon utav finalisterna missar detta så är ni ute ur leken.

18:00 i morrn nämner jag finalisterna.
18:30 går frågan ut till finalisterna
19:00 Slutar tävlingen. Om ingen av finalisterna gett mig rätt svar innan dess,så slumpas priset till någon i min bygglogg

Hejsan, som vinnare från förra tävlingen har jag fortfarande inte fått mitt pris, är det tänkt att alla priser ska skickas ut samtidigt eller liknande?

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Hejsan, som vinnare från förra tävlingen har jag fortfarande inte fått mitt pris, är det tänkt att alla priser ska skickas ut samtidigt eller liknande?

Du har PM och jag ber om ursäkt om det dröjt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Så jä..........a typiskt att telia lägger av att funka vid 16:00 nu funkar mitt nät efter många om. Är det fler som har problem med att telia lägger av titt som tätt, har hänt mig 3gånger på 4 dagar.

Så vi gör ett nytt försök samma som förr. Imorgon "TORSDAG"
18:00 i morrn nämner jag finalisterna.
18:30 går frågan ut till finalisterna
19:00 Slutar tävlingen. Om ingen av finalisterna gett mig rätt svar innan dess,så slumpas priset till någon i min bygglogg

Citera:

Så jä..........a typiskt att telia lägger av att funka vid 16:00 nu funkar mitt nät efter många om. Är det fler som har problem med att telia lägger av titt som tätt, har hänt mig 3gånger på 4 dagar.

Så vi gör ett nytt försök samma som förr. Imorgon "TORSDAG"
18:00 i morrn nämner jag finalisterna.
18:30 går frågan ut till finalisterna
19:00 Slutar tävlingen. Om ingen av finalisterna gett mig rätt svar innan dess,så slumpas priset till någon i min bygglogg

Permalänk
Medlem

Hur går det?

Permalänk
Medlem

Aja, hans internet krånglar kanske eller nått. Verkar inte bli nått iaf...

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

Samma sak igen som igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har jag fått nog och telia är ej mera ska byta till något annat!

Så nu gör jag så här att jag bara skriver alla finalister och skippar det här med tid. Finalisterna följer strax

Permalänk

FINALISTERNA

zerophax
sack
igr4ff

KnaSLjUd
Nicoon
Fixoon
Boson
znirreoc
neon|1337

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Samma sak igen som igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har jag fått nog och telia är ej mera ska byta till något annat!

Så nu gör jag så här att jag bara skriver alla finalister och skippar det här med tid. Finalisterna följer strax

Telia funkar fint för oss har nästan aldrig downtime, och dessutom så tror jag att telia funkar bäst av alla bredbandbolag.
För man har sällan hört någon klaga på telia.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare

När får man reda på frågan nu?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

.....................TÄVLINGS FRÅGAN FÖR FINALISTERNA..................

Hur många åkattraktioner fanns det på Michael Jacksons NEVERLAND

Först med svaret till 18:00 vinner

Permalänk
Proffsmoddare

Inga alls de har monterats ned.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sack
Inga alls de har monterats ned.

Han frågade hur många det FANNS

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Han frågade hur många det FANNS

Lulz, det är sant. xD Vad är rätt svar då? Kl är ju efter sex så nu kan man ju få diskutera.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Vinnaren Fixoon

Permalänk

Hej alla!

Ok efter mycket ja,nej,ja,nej så kom beslutet. Som många vet så har jag tänkt att köra quad sli med två st 295:or men att den ena sluta fungera efter lite för hård clockning. Den skickades in för rma hos XFX men är nu tillbaka i mina händer och funkar utmärkt. Men då tjejen inte vill ha den och jag är nöjd med ett gtx 295 så går den till er. Japp ni hörde rätt så stay tuned for more info.

Permalänk
Medlem

Härligt
väntar med spänning på mer info!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk

Awesome!
Blir min syra glad om man vinner
Hennes 8800gt gick sönder och hon behöver ett nytt:P

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk

skulle behöva ett graffe istälelt för inbyggda

Även om det ena skulle vara lite sönderklockat.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Ska försöka vinna detta kortet, annars kommer jag vänta tills hösten/vintern då direct x11 korten kommer ut

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Intressant ..... ett sådant hade jag inte sagt nej till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Hej alla!

Ok efter mycket ja,nej,ja,nej så kom beslutet. Som många vet så har jag tänkt att köra quad sli med två st 295:or men att den ena sluta fungera efter lite för hård clockning. Den skickades in för rma hos XFX men är nu tillbaka i mina händer och funkar utmärkt. Men då tjejen inte vill ha den och jag är nöjd med ett gtx 295 så går den till er. Japp ni hörde rätt så stay tuned for more info.

OMG helt sjukt juh! så jäkla roligt med lite varierande och härliga tävlingar känns som man har en större chans att vinna då det är en privatperson som har hand om tävlingen:)
sjukt nice DArkMx1000!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Så jääääävla underbart DarkMX1000 :D:D

Skulle behöva nytt då mitt 8600GT inte riktigt lirar med mig :p.

Im staying tuned for more info;)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Hej alla!

Ok efter mycket ja,nej,ja,nej så kom beslutet. Som många vet så har jag tänkt att köra quad sli med två st 295:or men att den ena sluta fungera efter lite för hård clockning. Den skickades in för rma hos XFX men är nu tillbaka i mina händer och funkar utmärkt. Men då tjejen inte vill ha den och jag är nöjd med ett gtx 295 så går den till er. Japp ni hörde rätt så stay tuned for more info.

DAMN! Nice! du måste dra in en hel del kulor på vad du nu gör

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
DAMN! Nice! du måste dra in en hel del kulor på vad du nu gör

Att vara generös kommer inte med en prislapp

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Att vara generös kommer inte med en prislapp

Nej, men grejerna som han skänker bort har en saftig prislapp;)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
Nej, men grejerna som han skänker bort har en saftig prislapp;)

just my point, man måste ju dra in en del för att kunna köpa grejerna som han så vänligt använder i tävlingar

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Hej alla!

Ok efter mycket ja,nej,ja,nej så kom beslutet. Som många vet så har jag tänkt att köra quad sli med två st 295:or men att den ena sluta fungera efter lite för hård clockning. Den skickades in för rma hos XFX men är nu tillbaka i mina händer och funkar utmärkt. Men då tjejen inte vill ha den och jag är nöjd med ett gtx 295 så går den till er. Japp ni hörde rätt så stay tuned for more info.

Du är bara för goo, Snacka om att vara generös! Tack för att du gör det här för Sweclockers folket

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
Du är bara för goo, Snacka om att vara generös! Tack för att du gör det här för Sweclockers folket

Tack för att ni följer mig och mina byggen!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Tack för att ni följer mig och mina byggen!

Självklart:)

Dina byggloggar är ju epic wins och tillsammans med tävlingarna är det ju bara så jävla underbart,

My new hero

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Tack för att ni följer mig och mina byggen!

Självklart gör vi det! dem är ju bara så bra! Många bilder, bra bilder och fet hårdvara
Och självklart fina moddningar!
<3

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000