Permalänk

DarkMx1000 Give Aways

Denna tråd är nerstängd utav mig. Då jag inte gör detta mer för folk här på sweclockers.

Permalänk
Avstängd

Hejsan DarkMx, bara för att bekräfta och förtydliga, du lägger alltså upp tävlingen i form av en bild på din bygglogg? När tävlingen är slut byter du ut bilden mot en annan som motsvarar en annan tävling?

//MVH
MarkoV

Visa signatur

Halleluja

Permalänk

Skoj

SÅ hur går tävlingen ut på då?
Något moment man ska göra ? eller räcker det med att ha kommenterat din bygglog? Någon sluttid? mer info bla?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Electrolux Ultra Silencer?

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Hejsan DarkMx, bara för att bekräfta och förtydliga, du lägger alltså upp tävlingen i form av en bild på din bygglogg? När tävlingen är slut byter du ut bilden mot en annan som motsvarar en annan tävling?

//MVH
MarkoV

Stämmer!

Permalänk
Medlem

Dyson DC23

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amphiler
Electrolux Ultra Silencer?

Nope!

Permalänk
Avstängd

Dyson DC 23 Allergy Parquet

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
Dyson DC23

har ensån liknar den ialf på bilderna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Nope!

Nej, såg sen att det var en Dyson.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk

Det är en Dyson DC19 dammsugare.

Det är svårt att på bilderna avgöra vilken det är. 19 är dock den enda som inte går att "fälla in" röret på som på alla andra, dammsugaren på bilden har inte infällt rör.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk

Dyson dc22

Fan vad svårt å se skillnad på dom;)
Må bäste dammsugarhittare vinna

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Gissar på Dyson DC20 då

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Vilket märke på damsugaren är det. Den första som skickar in rätt svar vinner." - Vilket RetarDeD identifierade först.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Avstängd

Måste bara säga att sådana här tävlingar är kul vare sig man vinner eller ej Där alla kan delta och inte typ sådana man måste kunna CAD och PS professionellt. Samma gäller motiveringar

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Det är en Dyson DC19 dammsugare.

Det är svårt att på bilderna avgöra vilken det är. 19 är dock den enda som inte går att "fälla in" röret på som på alla andra, dammsugaren på bilden har inte infällt rör.

Grattis du har vunnit Tävlingen!

Permalänk
Avstängd

Grattis!, upp med nästa tävling, detta var roligt

Visa signatur

Halleluja

Permalänk

Grattis!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Grattis vinnaren!

Vilken trevlig dammsugare du har Dark hehe

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grattis! Trodde först med "damsugare" att du menade fläktarna som var på bilden. Lite dumt nu när man tänker efter, hehe Gick genast in på komplett och kolla vilkar fläktar det var.

Keep it up Dark!

Permalänk

Skulle vara kul om nästa tävling inte är snabbast vinner även om det var kul Man är ju inte hemma 24/7 så man kan sitta å spana efter dina tävlingar Tycker vi kan säga efter 18 på vardagar så man är hemma från jobbet.

/ Albin

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkMx1000
Grattis du har vunnit Tävlingen!

Åh vad kul!

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Skulle vara kul om nästa tävling inte är snabbast vinner även om det var kul Man är ju inte hemma 24/7 så man kan sitta å spana efter dina tävlingar Tycker vi kan säga efter 18 på vardagar så man är hemma från jobbet.

/ Albin

Finns folk som jobbar natt
Tycker det är bra som det är, keep teh good work Dark.
Han lägger upp de när han har tid.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk

Skoj även om jag missade det ..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Finns folk som jobbar natt
Tycker det är bra som det är, keep teh good work Dark.
Han lägger upp de när han har tid.

De tänkte jag inte på haha blir väl bäst som det är som du sa haha man har ju swec i en flik typ jämt ändå.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Skulle vara kul om nästa tävling inte är snabbast vinner även om det var kul Man är ju inte hemma 24/7 så man kan sitta å spana efter dina tävlingar Tycker vi kan säga efter 18 på vardagar så man är hemma från jobbet.

/ Albin

Håller med om det att den inte borde vara den snabbaste eftersom en del inte är hemma hela tiden.

Men man kan ju hoppas att du gör andra tävlingsformer i framtiden.

BTW nice jobb, jag hade aldrig klarat att luska ut vad det var för dammsugare.
Det är såna här saker som lyfter när vädret är så mörkt och dåligt.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
Håller med om det att den inte borde vara den snabbaste eftersom en del inte är hemma hela tiden.

Men man kan ju hoppas att du gör andra tävlingsformer i framtiden.

BTW nice jobb, jag hade aldrig klarat att luska ut vad det var för dammsugare.
Det är såna här saker som lyfter när vädret är så mörkt och dåligt.

Måste ju erkänna att jag bara prisjaktade dyson när jag såg att det dök upp i tråden och tog en annan modell Ska man kunna sånt lär man ju ha en av samma märke eller sälja dammsugare

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Hedersmedlem

jo det skulle vara det, och tyvärr så har vi en stor industridammsugare här hemma.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
BTW nice jobb, jag hade aldrig klarat att luska ut vad det var för dammsugare.
Det är såna här saker som lyfter när vädret är så mörkt och dåligt.

Blev ett frenetiskt google images efter "odd looking vacuum cleaners", "fiery orange vacuum cleaners", "metallic colored vacuum cleaners", "awesome vacuum cleaners", "wierd looking vacuum cleaners" ända tills jag snubblade över "bagless vacuum cleaners" och hittade en bild på en dyson. Därifrån gick det fort.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Det var ju tråkigt att man missade denna....men men. Vad gör man...?

Ha det gay hej

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 3.0Ghz | 2048MB DDR2 | 1Tb 250Gb HDD | Nivida GTX 260 | 2x 23tum Acer Skrämar