Permalänk
Medlem

Börjar undra om tävlingen ens är idag.

Permalänk
Avstängd

Men lugna ner er människor, han är online och tävlingen kommer säkert upp när som helst...

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Men lugna ner er människor, han är online och tävlingen kommer säkert upp när som helst...

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolo
Börjar undra om tävlingen ens är idag.

Samma här, han skrev ju att den skulle vara imorgon, idag

Permalänk
Avstängd

Men jag tror knappast han kollade på klockan när han sade det, såklart det är idag, det är måndag imorgon ffs :), han kom dessutom online klockan 6. Det tyder på att det är idag

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddish93
Samma här, han skrev ju att den skulle vara imorgon, idag

dock var klockanefter 00:00 dåså =/

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

Han kanske menade Måndag 18.00, eller så tänkte han inte på att det va efter midnatt och menade idag.

Permalänk

Nepp nu måste jag dra + att det börjar åska redigt ordentligt här omkring nu.

Lycka till för någon evt vinnare om det är idag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nu börjar jag med tro att DarkMX menade imorgon.

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk

Av nån anledning känns det som att han sitter där framför sin dator och skrattar åt oss nervösa, desperata nördar som är ute efter lite gratisdelar till våra datorer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Nepp nu måste jag dra + att det börjar åska redigt ordentligt här omkring nu.

Lycka till för någon evt vinnare om det är idag

Usch, börjar mullra här med =/ Fan tror han menade imorn jag med :S

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Avstängd

Men herregud människor, chilla ner lite, vi får se om han menar idag eller imorgon om det kommer upp något.
Ni behöver inte påpeka det 100ggr.
Varför jag är ganska så säker påa tt det är idag är för att han loggade in klockan 1800, varför skulle han göra det om det är imorgon?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
Av nån anledning känns det som att han sitter där framför sin dator och skrattar åt oss nervösa, desperata nördar som är ute efter lite gratisdelar till våra datorer

Hahaha, jo alltid

Permalänk
Medlem

Kan ju inte vara så svårt att göra en post och bekräfta vilken dag det är som gäller...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Åsa-Nisse
Kan ju inte vara så svårt att göra en post och bekräfta vilken dag det är som gäller...

Han håller ju på att göra tävlingen och lägga upp bilden.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Konstigt, för han skrev i tråden till sitt galleri för sitt Imba bygge 18.08.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=925...

Permalänk
Avstängd

Han kanske börja göra den efter det? Han stressar inte som oss nördar som sitter här och är nervösa och har pulsen i 180 för att vinna gratis prylar.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

F5 Knappen används flitigt här

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk

Fan måste dra nu, lycka till alla!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
F5 Knappen används flitigt här

min lossnade precis får använda refreshknappen i FF ist

Permalänk

Hmm Tur att man ha sommarlov och vädret är tråkigt just nu

Kippte gräset för en stund sen så då kan man ju sitta och ta en bira och tagga F5 i byggloggen!

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
F5 Knappen används flitigt här

Flitigt? Färgen lossnar från knappen ju

Permalänk
Avstängd

Synd att den inte liknande den andra tävlingen

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolo
Flitigt? Färgen lossnar från knappen ju

Får skaffa ett lite bättre kvalités tangentbord kanske?

Permalänk

Ny Tävling uppe! Let's Play.

Permalänk
Medlem

OOMG :D:D::D

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

asdf

Visa signatur

oldskool (:

Permalänk

Skickade PM till dig med svaren, hoppas det var så du menade Dark?

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk

fan jag skrev fel xD
missade ord :/

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk

Tävlingen Stannar nu! De som inte har hunnit skicka in något får tävla i nästa tävling. Jag går nu igenom de 150 meddelanden jag fått tillsammans med tjejen och ska välja ut 10st finalister. Slutförandet utav tävlingen sker i morgon om någon utav finalisterna missar detta så är ni ute ur leken.

18:00 i morrn nämner jag finalisterna.
18:30 går frågan ut till finalisterna
19:00 Slutar tävlingen. Om ingen av finalisterna gett mig rätt svar innan dess,så slumpas priset till någon i min bygglogg