Ett par frågor om Halebop

Permalänk
Medlem

Ett par frågor om Halebop

Tjena

Enligt Telia så får man inte ha mer än 2 abonnemang om man är under 23år. Så då tänkte jag skaffa ifrån halebop men jag vill ha möjligheten att betala en klumpsumma eller ett par månaders räkning på en gång, är det möjligt med halebop? Kollar halebop hur många abonnemang man har hos telia?

Anledningen tilla tt jag har två abonnemang hos telia är att det jag har tagit ut varsin iphone till mina två bröder, de betalat varje månad utan problem. Så nu tänkte jag skaffa en själv.

Tack

Permalänk
Medlem

finns det bolag som debiterar annat än månadsvis?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Om jag köper med 24 månaders bindningstid och beslutar efter 2månader att jag vill betala för 6månader så att bindningstiden blir kortare. Är det möjligt hos halebop? Hos tre är det iaf möjligt.

Permalänk
Medlem

Varför inte ringa halebop och kolla?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag kan annars säga dig att halebop går under telias nät.

(står på deras reklamer i en gul ruta längst ner till vänster!)

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

De har ingen kundtjänst över telefon. Endast mail.

Permalänk
Medlem

För länge sen vet jag att en kompis köpte en mobil bunden till vodafone i 12 månader, hon var dock missnöjd med täckningen där hon bodde och pratade med vodafone, dom fixade så att hon fick behålla telefonen men betala in resterande månadsavgifter vid nästa räkning.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheLayer
De har ingen kundtjänst över telefon. Endast mail.

skicka ett mail då. du kommer säkert få ett bra svar här med, men du får säkerligen ett snabbt o säkert svar från halebop om du mailar dem.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Telia äger Halebop..

Vad jag vet så kan du inte betala så som du vill, inte förut när jag ville göra det iaf, men de kanske har ändrat det..

Men som någon sa, dra ett mail o kolla vad de säger bara.

Permalänk

Även jag har en fråga om Halebop, så jag ställer den här.

I deras beskrivning av tjänsten Mobilsurf Fastpris står följande att läsa:

"För de kunder som förbrukar mer än 500 MB i datatrafik förbehåller sig Halebop rätten att begränsa överföringshastigheten till 57 kbit/s."

Jag skulle vilja veta hur strikt detta förbehåll tillämpas. Är det möjligt att förbruka en datamängd i storleksordningen en gigabyte, utan att överföringshastigheten begränsas?

Permalänk
Medlem

Tyvärr så kan man inte betala så som jag ville.