Permalänk

google wave igen (haha)

Tjo och tjim.

Så nu har google wave varit ute en tid för de lyckliga som lyckades få en invite. Tyvärr är jag inte en av dem men jag skulle bli glad över lite info från de som testat. Hur funkar det?

Jag vill ha en invite självklart men det vore oxå kul att bara få reda på lite mer hur det verkligen funkar och gärna några screens etc.

Tackar.

ps. om du kan ge mig en invite så skicka mig ett PM. ds

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem

Varför tror jag att den här tråden kommer sluta med att alla bara skriver att de vill ha invites och sen kommer den låsas?

Förresten heter det nomineringar.

Mina egna erfarenheter av Wave är ganska knapra just nu. Då inga av mina kompisar har så har jag inte kunnat använda det för att göra grupparbeten, planera fester osv...

http://gutsav.com/2009/10/google-wave/

Permalänk
Hedersmedlem

Det behövs då ingen enskild tråd för att just DU vill ha en invite. Finna andra trådar där Google Wave diskuteras. Läs och lär där.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.