Erbjudanden på Steam

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flyawaynille:

Funderar på att köpa penduro packet. Dock verkar det ha ganska låga reviews.

€3/spel för överlag riktigt bra klassiska äventyrsspel. Hur kan man ens tveka? Jag antar att du gillar äldre typen av spel där tankeverksamhet går före reaktionsförmåga?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

€3/spel för överlag riktigt bra klassiska äventyrsspel. Hur kan man ens tveka? Jag antar att du gillar äldre typen av spel där tankeverksamhet går före reaktionsförmåga?

Det blev ett köp. Gillar shooters också, men lite äldre typ av äventyrsspel är inte fel.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Vad överbelastade deras servrar är nu alltså.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Vad överbelastade deras servrar är nu alltså.

Dock har de fungerat mycket bättre än på tidigare reor. Förut har jag knappt fått ner spelen jag köpt på reorna. Nu har jag till och med fått mer i 10mb/s under rean.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av flyawaynille:

Dock har de fungerat mycket bättre än på tidigare reor. Förut har jag knappt fått ner spelen jag köpt på reorna. Nu har jag till och med fått mer i 10mb/s under rean.

Faktiskt, var väldigt ofta man satt med "the steam servers are currently busy" tidigare och inte ens fick igång tankningarna.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Nya spel uppe!

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

Batman för 9.51€ kul?

Permalänk
Medlem

Binary Domain för 13,59 €
Har dock ej testat spelet.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaaxs:

Batman för 9.51€ kul?

Mycket bra spel faktiskt.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Hur fungerar Assassin's Creed nu? Är det fortfarande för skadat av DRM?

Visa signatur

Thinkpad - Ubuntu

Permalänk
Medlem

Company of heroes för ynka 1.99 €
Eller alla 3 för 6.23 €

Sjukt roliga spel för dom slantarna

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Mycket bra spel faktiskt.

ok tack blir ett köp

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av kaaxs:

ok tack blir ett köp

Kikat på franchise-dealen? -83% på båda Arkham-spelen samt Gotham City Impostors och en drös med DLCs.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Kikat på franchise-dealen? -83% på båda Arkham-spelen samt Gotham City Impostors och en drös med DLCs.

japp har det, men klarar nog mig med ett spel, blir guild wars 2 snart

Permalänk
Hedersmedlem

GTA complete package för 9.99€

Skrivet av simonlol:

Hur fungerar Assassin's Creed nu? Är det fortfarande för skadat av DRM?

Tycker faktisk det fungerar ok nu.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Funderar på Spec ops. Dock fortfarande ganska dyrt. Dock inte hittat det billigare någon annanstans.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Något gick jävligt fel här, de drog av pengar från mitt konto 2 gånger så nu har jag alltså köpt spel mer än en gång vilket inte ska gå. O.O Köpte bland annat GTA 3 så nu finns det en dubblet i min library... störigt.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Något gick jävligt fel här, de drog av pengar från mitt konto 2 gånger så nu har jag alltså köpt spel mer än en gång vilket inte ska gå. O.O Köpte bland annat GTA 3 så nu finns det en dubblet i min library... störigt.

Anledningen till att du har 2 GTA är för att du får mac versionen också. Det är något fel som gör att även mac-versionen av gta visas i windows.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Anledningen till att du har 2 GTA är för att du får mac versionen också. Det är något fel som gör att även mac-versionen av gta visas i windows.

Aha, det förklarar varför det bara är GTA spelen som är dubbla ;), men de drog fortfarande en gång för mycket :P, får väl hoppas att deras support inte är dryg. Konstigt är ju att när jag tryckte köp så kom det upp "Declined by card company... etc" men en andra gång fungerade.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Aha, det förklarar varför det bara är GTA spelen som är dubbla ;), men de drog fortfarande en gång för mycket :P, får väl hoppas att deras support inte är dryg. Konstigt är ju att när jag tryckte köp så kom det upp "Declined by card company... etc" men en andra gång fungerade.

Fick också upp dubbletter på vissa GTA spel. hoppas det det inte drogs 2ggr, har ingen koll på vilka spel som är vilka på kontot då jag köpt så många

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk

Någon annan som inte kan köpa på store nu?

"There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance."

Permalänk
Medlem

Hur pass väl fugerar gta 4 på pc nu för tiden?
Sugen på köpa hela gta packet för 10 euro, trevligt pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lon Höppö:

Fick också upp dubbletter på vissa GTA spel. hoppas det det inte drogs 2ggr, har ingen koll på vilka spel som är vilka på kontot då jag köpt så många

Har 15 st "SKYDDAT BELOPP" på kontot... inget namn eller något utan bara priset så man får hålla koll när det dyker upp konstiga värden ;).

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av Weirdo807:

Någon annan som inte kan köpa på store nu?

"There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance."

jag kan inte tanka nyligen köpta spel, fastnar på 0 bytes/s så det är inte bara transaktionsdelen som är trasig atm

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Skrivet av Lon Höppö:

jag kan inte tanka nyligen köpta spel, fastnar på 0 bytes/s så det är inte bara transaktionsdelen som är trasig atm

Det är såklart mycket trafik nu under rean men man tycker ju dom borde vara förberedda på sånna saker.

Permalänk

Självklart så blir det f***ing-rea på Company of heroes precis när man har köpt det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Självklart så blir det f***ing-rea på Company of heroes precis när man har köpt det.

En fråga:
Jag har Company of heroes (1), om jag då köper Complete pack, får jag dubbla då? Finns det något sätt jag bara kan köpa expansionerna på?

Går ju att köpa bara expansionerna, vanligtvis har de extra avdrag på "complete" men vad jag kan se så har Company of heroes inte det. Det blir faktiskt t.o.m. dyrare om du köper complete (€0,1) xD.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Går ju att köpa bara expansionerna, vanligtvis har de extra avdrag på "complete" men vad jag kan se så har Company of heroes inte det. Det blir faktiskt t.o.m. dyrare om du köper complete (€0,1) xD.

Jo jag såg det nu, varav redigeringen

Är det värt att köpa de extra två expansionerna? Är de roligare?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Kan alla rösta på Krater nu tack?

ok, done.

Citat:

Krater tar med dig långt in i framtiden till ett postapokalyptiskt Sverige. Det som en gång var hem till IKEA, Vikingar och Minecraft befolkas idag av primitiva invånare, sökandes i den lummigt övervuxna världen efter teknologiska reliker.

förutom det där med övervuxet så verkar allt vara status quo alltså.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Jo jag såg det nu, varav redigeringen

Är det värt att köpa de extra två expansionerna? Är de roligare?

Lätt värt det för det priset ;), förutom nya campaigns så får du 2 nya factions i Opposing fronts, nya units och games modes i Tales of valor.

Visa signatur

RTS :D