StarCraft2 - Betan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Du hänger heller inte med i diskussionen och bara trollar.
Läs igenom lite mer. Jag skrev aldrig att SC2 är dåligt. Sitter själv och väntar på spelet.
JAG FÖRKLARAR BARA TYDLIGT SÅ ALLA FÖRSTÅR SKILLNADEN MELLAN STEN-SAX-PÅSE OCH HUR STARCRAFT ÄR UPPBYGGT.

Skummade igenom dina inlägg på ett par sidor och det var helt tydligt att du inte gillade hur man kör SC2 och älskade DoW spelsätt, så kom inte och skäll på mig bara för att jag påpekar att du skriver negativt om spelet på flera sidor bara för att det inte är som DoW!

Troll kan du va själv!!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Det är du som inte vet vad du snackar om. Vet du ens vad sten-sax-påse betyder?

Men eftersom vi är en hel del (alla?) som inte förstår vad i helvete du menar med sten, sax, påse så kan ju du vara vänlig och förklara.

För i mina ögon så är sten, sax, påse ett lotteri, och vem som helst kan vinna med 33% chans. Så funkar inte BW eller SC2.

edit:
Nu kan du förklara hur du menar, gärna med ett exempel inom BW eller SC2 för det är ju trots allt vad tråden kretsar kring.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zergling
Men eftersom vi är en hel del (alla?) som inte förstår vad i helvete du menar med sten, sax, påse så kan ju du vara vänlig och förklara.

För i mina ögon så är sten, sax, påse ett lotteri, och vem som helst kan vinna med 33% chans. Så funkar inte BW eller SC2.

edit:
Nu kan du förklara hur du menar, gärna med ett exempel inom BW eller SC2 för det är ju trots allt vad tråden kretsar kring.

Eller så är det att en viss typ alltid slår en annan, tex påse vinner alltid över sten, immortal vinner alltid över en roach.

Men jag tycker hellre att man ska ha det på det viset. Annars kan man ju alltid spamma samma enhet och vinna bara för att man har bäst taktik? Det skulle bli rätt tråkigt efter ett tag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Eller så är det att en viss typ alltid slår en annan, tex påse vinner alltid över sten, immortal vinner alltid över en roach.

Men jag tycker hellre att man ska ha det på det viset. Annars kan man ju alltid spamma samma enhet och vinna bara för att man har bäst taktik? Det skulle bli rätt tråkigt efter ett tag.

Ah, nu hänger jag på.
Visserligen så funkar ju inte det heller inom spelet, rör du på dina enheter så kan du ju ändra spelet totalt vilket endast borde ses som positivt. Det visar ju att man i alla fall har något i skallen och inte förlitar sig blindt på AI och att endast kontra andra units.

Det krävs ju som du sa att inte endast spamma samma enhet, utan även att man rör sina trupper, det är ju ett RTS trots allt. Om inte detta fanns hade det ju varit som du sa väldigt tråkigt. Inget liv i spelet och framförallt stelt.

Permalänk

Om du bara begraver din roach så kan den döda en immortal.

kommer nog ta tid, men men..

Så den "stenen" kommer gå igenom pappret efter tillräckligt mycket tyngd lagts ner.. ^^

Permalänk

Någon som fått "invite a friend" möjlighet och skulle vilja dela med sig till en snäll pojke?
Skicka PM bara om jag har sån tur

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Fick en "invite a friend", men har vänner som står i kö redan <_< Funderar på att ge dem varsin kniv så får vinnaren inviten...

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Hmm, asså när kommer nästa våg av nycklar? Känns som att jag aldrig får vara med i betan, jag har 4 Blizzardspel och jag har tryckt opt-in sedan säkert ett år tillbaka. Detta suger.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Fan kommer inte en ny wave av keys snart? Är så jävla sugen på att lira detta!! :'(

Edit: sQuille han före haha

Permalänk
Medlem

Om någon har en "invite a friend", skulle vara skitschysst om jag fick den, verkligen. Jag har väntat på detta sedan dag ett och det suger att bara vänta hela tiden.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Entusiast

då var man med i betan, polarn invitade mig imorse. som man längtat efter detta, provade betan hos honom för ett par veckor sedan och kunde inte slita mig.

laddar ner nu.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

någon som har kvar en beta invite och ge bort till mej?
PMa mej isåfall

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

Fick mig en friend invite såg ja, känns väldigt rättvist när vissa får tillgång till 3 keys och andra får ingen, men thats life. Ska höra med några polare om dom tänkt lira sc2 annars kan jag nog ge bort den här.

Permalänk
Medlem

Tjoho jag tar gärna en invite om någon har det över.

Visa signatur

[Dell XPS M1710] - [Intel® C2D T7400 (2.16 GHz, 4 MB cache, 667 MHz FSB) ] - [2GB Dual Channel 667MHz DDR2] - [512MB NVIDIA GeForce Go 7950 GTX] - [100Gb 7200RPM]

Permalänk
Medlem

Även jag önskar en invite om någon har till övers. Skulle bli överlycklig.
Skicka PM isåfall. Kan byta mot en Voddler invite om så önskas.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Fick mig en friend invite såg ja, känns väldigt rättvist när vissa får tillgång till 3 keys och andra får ingen, men thats life. Ska höra med några polare om dom tänkt lira sc2 annars kan jag nog ge bort den här.

Skulle vara skitschysst, som sagt, väntat sen betan kom ut på en nyckel. Blizzard tycks inte gilla mig

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Jag fick också detta

Permalänk

Jag vill såklart också gärna ha en beta-key om någon har en över. Har invites till ett antal olika trackers (What.cd, TTI; Swebits osv), Voddler, HON-beta osv om någon är intresserad av ett byte.

Permalänk

Jasså det finns invites? Ja jag skulle inte gråta om jag fick en

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Jag vill såklart också gärna ha en beta-key om någon har en över. Har invites till ett antal olika trackers (torrent-damage), Voddler, HON-beta osv om någon är intresserad av ett byte, kan också tänka mig att slänga med en summa pengar

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

har alla som fått betan fått en "invite a friend" ? nån som har en över?

Permalänk
Medlem

Skulle tro det. Jag fick iaf en. Frågan är bara vad man ska göra med den. Dom ligger ju rätt fint på ebay, runt 150$ verkar folk få för sina invites.

Permalänk
Medlem

Jag tror jag ger mig själv min invite.. Så kan man spela mot sig själv.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Ingen som vet när det släpps?

Visa signatur

Core i5, gtx660

Permalänk
Medlem

Om någon fått en "friend invite" men inte har nån vän som vill ha den så vore jag jätteintresserad! Jag har inga pengar att erbjuda men kan skicka hembakta biscottis till dej, för att inte tala om all god karma det innebär ^^

Permalänk

Heh då vissa fått "Invite a friend" så tänkte man kolla om man själv fått en key.
Battle.net Servers Busy
Battle.net is currently experiencing a high volume of traffic which is affecting its response time. Please try again in a few minutes.
;P Lite synd att ingen av polarna är intresserad av SC2, då hade man ju haft en liten chans att dom kanske fått en nyckeln som kunde gett den till mig nu via det här ^^.

Men som andra redan skrivit i tråden o fler lär det bli. Tar gärna emot en nyckel om någon råkar ha en över.

Permalänk
Medlem

SC2 är faktiskt lite sten sax måste jag säga nu!!

Vissa enheter har sänna enorma attackbonusar mot vissa att du kan bli kontrad och förlora inom loppet av nån minut bara, totalt löjligt.

Det funkade skitbra i AOE2 eftersom kartorna var så stora och du hade så mycket byggnader men i SC2 så har du liksom ingen marginal..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
SC2 är faktiskt lite sten sax måste jag säga nu!!

Vissa enheter har sänna enorma attackbonusar mot vissa att du kan bli kontrad och förlora inom loppet av nån minut bara, totalt löjligt.

Det funkade skitbra i AOE2 eftersom kartorna var så stora och du hade så mycket byggnader men i SC2 så har du liksom ingen marginal..

Så blir det ju om man tex kommer med bara roaches mot en P med massa immortals, då får man skylla sig själv lite. Det är ju här macron kommer in, att man inte trycker på med allt man har och inte bygger nytt medans man rör sig framåt, då sitter man i skiten om det inte går vägen.

Permalänk

Är också väldigt intresserad av att få en friend-invite. Du kommer få enorm tacksamhet och mycket god karma.

Permalänk
Avstängd

Jag skulle bli överlycklig om jag fick en friend invite.

Starcraft <3

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se