Fick ni tag i en disk? [13.37 erbjudandet]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lofman
Köpte en.

Vet någon hur det är med kompletts hämtbutiker.
jag beställde i mitt namn men kommer inte hämta den själv, kan vem som helst hämta ut den? eller måste man visa sms avisering eller idkort eller liknande?

Jag har hämtat ut saker i min brors namn, jag tog smset, hans leg och mitt och det gick bra Det var dock på posten men det lär nog funka!

EDIT: Lyckades knipa en hårddisk jag med

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

fick också en, la den i kundvagnen med en gång fast väntade med att checka ut en halvtimme pga beslutsgångest. verkar vara nån jumper eller nåt speciellt kommando man måste köra när man formaterar den ifall den ska funka med windows xp då det är nån ny sektorstorlek på den?

http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=3691&p=2

Visa signatur

i7 12700kf | gigabyte b760 ds3h ax ddr4 | 2x16gb kingston 3600mhz | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + wd black sn750se 1tb + samsung 860 evo 1tb | seasonic focus gx 850w | tr phantom spirit | fractal r3 | dell alienware 34 ips | win 11 | death adder chroma | cherry tkl

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Tur att det var en lagringsdisk och inte en SSD. Då jag inte kunde köpa en.. körde bil till Borås. Var ju redan slut när jag kom fram... Var väl här halv 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geckod
Tur att det var en lagringsdisk och inte en SSD. Då jag inte kunde köpa en.. körde bil till Borås. Var ju redan slut när jag kom fram... Var väl här halv 3.

folk är snabba när de gäller men jag fick nöja mej med en H50 kylare plus kylpasta från inet istället

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 24mbit
folk är snabba när de gäller men jag fick nöja mej med en H50 kylare plus kylpasta från inet istället

Det är ju inget dåligt köp det heller. Själv fick jag o polaren tag på varsin disk.

btw, var detta erbjudande exklusivt för swecmedlemmar?

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av femkantig
fick också en, la den i kundvagnen med en gång fast väntade med att checka ut en halvtimme pga beslutsgångest. verkar vara nån jumper eller nåt speciellt kommando man måste köra när man formaterar den ifall den ska funka med windows xp då det är nån ny sektorstorlek på den?

http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=3691&p=2

sitter det en jumper på Hårddisken eller? läste artikeln men fattade inte riktigt

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Beställde två för att jag inte fick orderbekräftelse, men när jag sen fick orderbekräftelse så avbeställde jag en av de,

Synd att det inte var en SSD disk, fast detta var också bra

Permalänk
Medlem

Sket i det, jag behöver ingen extra TB-disk, jag har redan typ 700 GB ledigt. Jag hade hoppats på SSD så jag kunde köra raid, men sån tur hade man ju inte

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns en tråd om detta redan.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM