Mailprogram till gmail som notifierar vid nytt meddelande

Permalänk
Medlem

Mailprogram till gmail som notifierar vid nytt meddelande

Hej!

Jag har precis gått över från Hotmail till Gmail då jag har beställt mig en HTC Desire som jag vill synka med mailen och dess kontakter osv.

Dock har jag blivit bortskämd med att se i msn-fönstret så fort jag får/fått ett nytt mail.

Jag använder min nya gmail till msn också, men där verkar inte mailnotifieringen fungera. Det blir ingen 1'a vid knappen som man kommer till mailen med.

Så nu är jag ute efter ett program som "plingar till" och säger till när jag får ett nytt mail, så jag slipper logga in på min gmail och kolla om det kommit något nytt hela tiden.

Tack på förhand!
Mvh Marcus

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk

Det hade gått snabbare att söka på google än att skriva ett inlägg här

Anyway, Gmail Notifier är nog det du vill åt. Finns både som standaloneprogram och addon till Firefox.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RocketZ
Det hade gått snabbare att söka på google än att skriva ett inlägg här

Anyway, Gmail Notifier är nog det du vill åt. Finns både som standaloneprogram och addon till Firefox.

Oj, där ser man! Det fungerade fint, tack så mycket!

Mvh Marcus

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |