Permalänk

Hörlurar (snäckor)

Nu är de så att mina lurar till min mp3 spelare har pajat helt å hållet , nästan i.a.f.
Så jag funtar på att köpa mig ett par nya, undrar då vad som kan rekomenderas i max 200kr klassen, och var man kan köpa dem, hällst i sthlm så man kan få provlyssna innan. Skulle uppskatta lite rådgivning.

Permalänk
Medlem

Sennheisers MX500 snäckor, ligger runt 250:- numera om jag inte tar fel men det är riktigt bra ljud för pengarna. De har en lillebror som heter MX400 också för 50:- mindre som är utan en volymkontroll på sladden, dock kan jag inte garantera att dom låter lika bra eftersom jag aldrig testat dom själv, men ryktesvis ska dom vara samma. Ett till tips är att byta ut dom mjuka sakerna man drar över snäckorna som man får med till några lite tjockare. Då får man lite bättre bas och lite mjukare diskant. Såna finns ju att få tag på billigt hos bl.a. Clas Ohlson.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem

några sony i prisklassen 300 som har en konform som passar in i örat perfekt och där har man ingen muff men det är riktigt bra bas och ljud i dom
det är en liten kontakt och en större vanlig på dom

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Jag har ett par sony för 200kr som funkar dunder, kunde vara bättre ljud på basen, men för den "låga" prislappen så ska man inte klaga...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

köpte några "phillips basswave någonting", dunkar på hur bra som helst, köpte dem för 250:- men kompisar har köpt dem för 150 - 200:-

Visa signatur