Permalänk
Skrivet av JoffaJaffer:

Vad händer med en order om statusfältet är tomt?

Det har tidigare stått ej levererad.

Undrar jag med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoffaJaffer:

Vad händer med en order om statusfältet är tomt?

Det har tidigare stått ej levererad.

Samma för mig beställde 23 och 24 december. Tomt fält på alla men pengar har dragits.

Permalänk

Får någon upp chatten på sidan? Ville lägga till en grej innan packning, mailade supporten igår men tyvärr har den gått till packning nu. Det handlar om att jag vill lägga till ett Xbox Gold Card, alltså ingen stor sak. Är det helt kört?

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3 | E4600 2.4 | 4GB Ram Kingston @ 1200 MHZ | nVidia Geforce 8600 256mb| Sharkoon Rebel9 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheClocker:

Får någon upp chatten på sidan? Ville lägga till en grej innan packning, mailade supporten igår men tyvärr har den gått till packning nu. Det handlar om att jag vill lägga till ett Xbox Gold Card, alltså ingen stor sak. Är det helt kört?

Antagligen. Gör en ny beställning och använd kode christmas, då blir det 50kr billigare

Visa signatur

As usual, citera för svar

Permalänk
Skrivet av daikai1:

Antagligen. Gör en ny beställning och använd kode christmas, då blir det 50kr billigare

Hur blir det med den nuvarande ordern? Den kommer nog skickas denna vecka, CDONs support verkar heller inte vara den bästa...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3 | E4600 2.4 | 4GB Ram Kingston @ 1200 MHZ | nVidia Geforce 8600 256mb| Sharkoon Rebel9 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheClocker:

Hur blir det med den nuvarande ordern? Den kommer nog skickas denna vecka, CDONs support verkar heller inte vara den bästa...

Skickades från m.sweclockers.com

jag menade på saken du ville ha extra

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av daikai1:

jag menade på saken du ville ha extra

Ahh förstår! Saken är att jag behöver allt på samma kvitto, då Microsoft har ett erbjudande där man får 500:- tillbaka.
Men det kanske går att lösa ändå, dock är det svårt att veta när man inte får något svar från supporten

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheClocker:

Ahh förstår! Saken är att jag behöver allt på samma kvitto, då Microsoft har ett erbjudande där man får 500:- tillbaka.
Men det kanske går att lösa ändå, dock är det svårt att veta när man inte får något svar från supporten

Är röd dag idag, så det mesta är stängt tyvär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Dom har ändrat min order idag, men det gör dom kanske automatiskt så man inte ska kunna avbeställa

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Sant, reagerade dock på att statusen på mitt köp har ändrats till ''Paketering'', så visst jobbar de idag, dock inte lika flitiga på att svara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheClocker:

Sant, reagerade dock på att statusen på mitt köp har ändrats till ''Paketering'', så visst jobbar de idag, dock inte lika flitiga på att svara.

Tror inte CDONs kundtjänst jobbar idag.
Kundtjänst är stängt på dom flesta ställen. Inet håller också stängt ex.

Permalänk
Medlem

Någon som vet när de börjar med sin 15% rabatt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klos_:

Någon som vet när de börjar med sin 15% rabatt?

Tors eller fre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Tror inte CDONs kundtjänst jobbar idag.
Kundtjänst är stängt på dom flesta ställen. Inet håller också stängt ex.

Jaså, har Inet stängt? Jag har då fått svar från deras kundtjänst tidigare idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Jaså, har Inet stängt? Jag har då fått svar från deras kundtjänst tidigare idag.

Ja då ljuger dom på deras hemsida
http://www.inet.se/vara-butiker

26/12 Kundtjänst Stängt.
Butikerna har öppet, inte kundtjänst.

Permalänk

Skulle beställa några delar från CDON nu men SWEC1212 koden fungerade inte! För att de förbreder 15% rabatten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stagfeldt:

Skulle beställa några delar från CDON nu men SWEC1212 koden fungerade inte! För att de förbreder 15% rabatten?

Jo den funkar, du har väl redan beställt denna månaden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stagfeldt:

Koden funkar för mig och drar av 5%.
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Visa signatur

ASUS ZenBook UX32VD | Intel i7 Mobile 3517u | Full HD 13,3" GeForce GT 620M | RAM 6GB | HDD/SSD 500GB/24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobinush:

Förstår inte riktigt när det är 15%.. är det varje helg eller sista helgen varje månad?

Permalänk
Medlem

Kommer det vara någon 15% rabatt den här månaden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Förstår inte riktigt när det är 15%.. är det varje helg eller sista helgen varje månad?

Skrivet av Gurfie:

Kommer det vara någon 15% rabatt den här månaden?

Hon har redan svarat på i tråden, det ska dyka upp. Det brukar dyka vid SLUTET av varje månad. Alltså inget specifikt men brukar vara efter den 26:e. Men eftersom det är röda dagar här o där just nu så är det väl bara vänta och se.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

Dem jobbar idag. Fick en av mina 5(!) varor skickade idag.

PS3an som jag beställde är dock inte skickad..ännu. Men kundtjänst jobbar nog inte idag, då jag mailade dem tidigare i veckan, har inte fått något svar ännu.

Permalänk
Medlem

Denna rabattkod som folk snackar om gäller väl endast på datorkomponenter (bara ett antagande)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murloc:

Denna rabattkod som folk snackar om gäller väl endast på datorkomponenter (bara ett antagande)?

Japp, precis. http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Visa signatur

MB:Asus Sabertooth Z77 CPU:i5 3570K @4.0 CM EVO 212 P&P GPU: HD4000.. PSU: OCZ ZT 650W 80Bronze+ Minne:4x4GB 16GB 1600Mhz LP SSD:OCZ Agility 2 120GB HDD:WD 2TB Green, 500GB WD BLUE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murloc:

Yes, enbart datorkomponenter. Skillnaden är att 15% koden funkar ENBART på utvalda komponenter, medans 5% funkar på hela deras sortiment av datorkomponenter.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Hon har redan svarat på i tråden, det ska dyka upp. Det brukar dyka vid SLUTET av varje månad. Alltså inget specifikt men brukar vara efter den 26:e. Men eftersom det är röda dagar här o där just nu så är det väl bara vänta och se.

15 % rabatt på vadå? Det är väl redan sjukt stor rea på CDON, eller kommer dem ha ytterligare reor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueAssault:

15 % rabatt på vadå? Det är väl redan sjukt stor rea på CDON, eller kommer dem ha ytterligare reor?

Cdon har alltid i slutet av varje månad 15% på en hel del utvalda datorkomponenter, samma som dom haft flera månader.
Tycker folk på swec borde veta det vi det här laget

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Cdon har alltid i slutet av varje månad 15% på en hel del utvalda datorkomponenter, samma som dom haft flera månader.
Tycker folk på swec borde veta det vi det här laget

Haha! Tackar!

Sorry, men har inte varit super aktiv i just denna tråd!

Permalänk
Medlem

Lämnar en liten kommentar här angående bildskärmen Dell U3011 som jag hoppas att CDON representanten här kommer läsa och kanske göra något åt.

Ni brukar vara bra på priser, men bildskärmen i fråga är över 2000 kr dyrare än på inet, ni lär nog aldrig få någon såld. Och så står det 2560x1440 upplösning i den lilla punktlistan under köpknappen vilket är inkorrekt. Den är 2560x1600.

Permalänk
Medlem

Vet att ni körde 25% på datorkomponenter på eran Expo i Sthlm och vi andra i Sverige med långt avstånd ej hade
möjlighet att uttnyttja detta och önskar att ni kan köra 25% till oss andra medlemmar på Sweclockers som extra erbjudande i Mellandagarna som ett engångs erbjudande.

Gärna 240-256 gb SSD & bättre grafikkort som är det hetaste produkterna som Asus 670 DCII 2 GB & 680 Även något
bra 7970 kort.

Skulle bli en bra Julklapp åt alla medlemmar.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.