Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av devour:

Fick detta svar av Kundtjänsten i slutet på förra veckan. (Gällande MSI 780 alltså.)

Har det hänt något för din del än?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hur länge kommer priset på Asus gtx 780 va kvar och hur snabbt får man dä?

Permalänk
Skrivet av zlim:

Call of Duty:Ghost 1-3 dagar leverans :/

Du vill inte ha det ändå. Ångra köpet. Skitspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Tyvärr inget, gjorde en förfrågan i måndags också om hur det såg ut ifall man var med bland de 15 första eller om man skulle få vänta. Har inte hänt något på ordern ännu så verkar som om jag är utanför top15.

Eller så synar jag det helt och hållet och de har inte fått in några kort alls den här veckan... Hoppas att jag har fel, men det ser inte allt för ljust ut.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Daemon:

Skrivet av devour:

Tyvärr inget, gjorde en förfrågan i måndags också om hur det såg ut ifall man var med bland de 15 första eller om man skulle få vänta. Har inte hänt något på ordern ännu så verkar som om jag är utanför top15.

Eller så synar jag det helt och hållet och de har inte fått in några kort alls den här veckan... Hoppas att jag har fel, men det ser inte allt för ljust ut.

Hejsan,
De kommer att börja skickas ut nu under förmiddagen. Vi fick in fler enheter än förväntat så det finns goda chanser till tilldelning, men jag kan inte lova till 100%.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av klaus:

Och där har jag också rensat,tyvärr.År första Gången att Cdon.com inte skicka Vara.Tänkte väll där varför spara. Mvh.........Klaus

Hej,
måste be om förlåt, grejorna har uppdykat 1 Film kam igår och en andra är på Vägen.Cdon är somit bra att genomföra sina Affären.
Mvh.........Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Firemeat:

Hur länge kommer priset på Asus gtx 780 va kvar och hur snabbt får man dä?

Hej,
Priset är under en begränsad tid, exakt hur länge vet jag tyvärr inte. Kortet finns för omedelbar leverans.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Discokungen
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Priset är under en begränsad tid, exakt hur länge vet jag tyvärr inte. Kortet finns för omedelbar leverans.
Mvh//Andreas

Hur ser det ut på lagret? Ska det ta ett dygn från att lagret fått packorder till att det skickas? Eller släpar systemet efter fortfarande?

Er leveranstid är lite märklig och tyvärr har ni en tendens att skicka saker så det aldrig kommer fram innan helgen. Posten får sluta lata sig!

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Firemeat:

Hej,
Det är svårt att lova något gällande leveranstid nu runt julen när trycket är extremt. Men kortet finns i lager och kommer att skickas inom kort.
Mvh//Andreas

Nu blir jag förvirrad här! Är det Andreas eller kopierar du bara? Jag vet att 290X är i lager, tänkte bara kolla läget!

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem

Hej CDON.

Ledsen att jag tjatar om detta med kringutrustning på rea men behöver en ny skärm och skulle önska mig denna på en mellandagsrea - http://cdon.se/hemelektronik/asus/asus-vg278he-tn-144hz-27-p2... - samt KB-460 på samma rea - http://cdon.se/hemelektronik/func/func-kb-460-mech-keyb-cherr... - hoppas det går att ordna

Permalänk
Avstängd

Vad är det för vits med kampanjer när ni inte har något på lager och markerat "Bevaka". Kan ge mig f*n på att kampanjen försvinner när ni har fått hem ett gäng produkter.

Tidigare satte jag bevakning på Sennheiser hörlurar, nu säljer ni inte ens Sennheiser. Säljer slut på lagret innan konkurs?

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Tack Cdon för denna gång! Fick hem samtliga ordrar inom rimlig tid. Allt verkar verkar fungera trots att ett av breven var trasigt. Riktigt nöjd!

Sånt här är däremot riktigt dåligt!
http://cdon.se/hemelektronik/intel/intel-core-i5-4670k-3-4ghz...
Köpte nyss en för 1625:- och nu är -15% helt plötsligt 1690:-!

Permalänk
Skrivet av ZippZopp:

Tack Cdon för denna gång! Fick hem samtliga ordrar inom rimlig tid. Allt verkar verkar fungera trots att ett av breven var trasigt. Riktigt nöjd!

Sånt här är däremot riktigt dåligt!
http://cdon.se/hemelektronik/intel/intel-core-i5-4670k-3-4ghz...
Köpte nyss en för 1625:- och nu är -15% helt plötsligt 1690:-!

Dom råka skriva ett - istället för +

Permalänk
Medlem

kan säga att jag är rätt delad ang deras leveranstid.

Beställde en laptop i onsdags, fick den på torsdagen, fin fint.
men annars ligger tiden på 3-4 dagar, så varför denna skillnad

Så tummen upp denna gång å frugan blev nöjd å belåten iaf.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av devour:

Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
De kommer att börja skickas ut nu under förmiddagen. Vi fick in fler enheter än förväntat så det finns goda chanser till tilldelning, men jag kan inte lova till 100%.
Mvh//Andreas

Min order ska vara postad nu iaf, jag hoppas att detsamma gäller dig devour.

Vet inte riktigt vad man ska säga kring det hela i övrigt... ^

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kanske ska passa på att varna för att CDON är samarbetspartner med tretti.se och tretti.se verkar vara ett riktigt skitföretag om man läser på nätet. Så kolla noga innan ni beställer något! Det framgår vid köpknappen om det levereras av tretti, dock inte jättetydligt. Jag missade det och håller nu tummarna på att det inte blir en katastrof.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Min order ska vara postad nu iaf, jag hoppas att detsamma gäller dig devour.

Vet inte riktigt vad man ska säga kring det hela i övrigt... ^

Jo, mitt verkar vara skickat också. Står det lite konstigheter på din order också?

Artikelnummer Titel Antal Pris Summa 5024082365 MSI GeForce GTX 780 OC 3GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe 1 3591 kr 3591 kr 5025027486 **Missing** 1 0 kr 0 kr 5025493108 **Missing** 1 0 kr 0 kr

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SexMachine:

Kanske ska passa på att varna för att CDON är samarbetspartner med tretti.se och tretti.se verkar vara ett riktigt skitföretag om man läser på nätet. Så kolla noga innan ni beställer något! Det framgår vid köpknappen om det levereras av tretti, dock inte jättetydligt. Jag missade det och håller nu tummarna på att det inte blir en katastrof.

På vilket sätt är tretti.se skit? Jag har handlat där utan problem.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av devour:

Jo, mitt verkar vara skickat också. Står det lite konstigheter på din order också?

Artikelnummer Titel Antal Pris Summa 5024082365 MSI GeForce GTX 780 OC 3GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe 1 3591 kr 3591 kr 5025027486 **Missing** 1 0 kr 0 kr 5025493108 **Missing** 1 0 kr 0 kr

Jag köpte ett GTX780 ifrån CDON också, och då stod det exakt som på din order :).
Och det är bara spelen som är tillagda som du får med på köpet!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av devour:

Skrivet av THEBADGUY:

Jag köpte ett GTX780 ifrån CDON också, och då stod det exakt som på din order :).
Och det är bara spelen som är tillagda som du får med på köpet!

Precis som THEBADGUY säger så ska det vara spelen. Tycker dock ett saknas?
Bör ju vara tre - Splinter Cell, AC och Batman?

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Precis som THEBADGUY säger så ska det vara spelen. Tycker dock ett saknas?
Bör ju vara tre - Splinter Cell, AC och Batman?

Splinter Cell och AC ligger på samma kupong. Så det stämmer att man får 2 kuponger totalt för alla tre spelen.

Permalänk
Inaktiv

Vad hände med kampanjen där man fick 200kr rabatt om man beställde för minst 600kr?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tha_Rula:

Splinter Cell och AC ligger på samma kupong. Så det stämmer att man får 2 kuponger totalt för alla tre spelen.

Ah, tackar!

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Håller med. Köpte vitvaror för typ 30k för fyra år sen och Tretti.se fick min beställning för att de hade kanske inte billigast totalpris (topp 3 dock), men klart bäst leveranssätt och varorna i lager.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Får väll lägga in en liten recension här.

Tycker ni har bra priser och snabba leveranser. Allting funkar bra tills en vara är slut. Då krånglar det, iallafall alltid för mig.
Man får vaga svar på frågor, ej uppdateringar utan man får jaga folk men en högaffel för att få en uppdatering. Det är uruselt i ming mening. Till exempel så beställde jag MSI GTX 780 när i hade eran 15%. Jag såg redan då att den var slut men la en beställning ändå eftersom man sparade några hundralappar och jag hade inte bråttom att skaffa ett då jag hade ett hyffsat liggandes. Men jag skickade iväg en fråga endå om hur läger ser ut. För någon information på hemsidan står det inte, även fast om man kollar under FAQ så ska det stå under "fakta" hur statusen är,

Till svar från eran kundsupport fick jag "...men den information vi har fått är den ska komma in 2031-12-31, vilket är ett datum vi sätter när vi inte fått mer information från vår leverantör"

Vad är detta för svar? har sett både det ena och det andra i kommentarsväg men det här hamnade nog i toppen på min lista.

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem

Har ni stängt ner er XMAS2013/2013XMAS-kampanj?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Jag baserar det helt på vad jag läst på nätet. Jag skriver också att det verkar vara inte att det är. Vi får se, men jag hoppas verkligen att inget krånglar.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=2113&s=0

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=304512

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

Har ni stängt ner er XMAS2013/2013XMAS-kampanj?

Skulle gäll till 19 december.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dirty Dancer:

Skulle gäll till 19 december.

Funkade inte för mig när jag skulle använda den tidigare ikväll, så nu fick jag köpa Super Mario 3D World av Webhallen istället...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Måste ge er på CDON ett stort plus för eran frakttid och kundservice.

Det verkar vara många som tycker att kundservicen är bedrövlig, jag kan verkligen inte hålla med för jag har haft tre ärenden här de senaste 5 månaderna och jag har blivit trevligt bemött och det har löst sig alla gångerna.

Kommer handla hos er igen, speciellt p.g.a era bra priser.

Tumme upp!

Visa signatur

|8320 @ 4GHz| Asus M5A97 LE 2.0| H80i | RipJaws 8GB | ASUS GTX 660 TI | CX 500M | Sandisk Ultra 128GB |