Permalänk
Medlem
Skrivet av bananfiS:

Nu verkar det som det löst sig angående GTX 570 kort, jag fick möjlighet att välja 2 andra kort och är mycket nöjd med den lösningen. Hoppas de dyker upp i början på nästa vecka. Stort tack återigen!
Det kommer bli mer köp från CDON.

Har de skickat korten ännu? Det verkar inte ha löst sig helt för mig.

Beställde 570 Twin Frozr 2:a Augusti, och ännu en vecka gått där CDON lovar att skicka kort utan att något händer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maiden666:

Som jag skrev tidigare i tråden så beställde jag en SSD till mig och ett GTX 580 till morsan.
SSDn var ok packad och kom efter 2 dagar helt ok.
GTX 580 tog 3 dagar men levererades inslaget i lite brun papp visserligen är ju kartongen rätt stabil men det känns upplagt för problem att skicka så.
Ni borde nog se över hur sakerna packas.

Själv fick en en Hårddisk i ett lätt vadderat kuvert. Så paketeringen verkar kunna ses över.

Visa signatur

Ryzen 7700x. Msi x670E Tomahawk wifi. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

Mitt nättagg kom välemballerad i egen låda. Samtliga paket som kommit från Cdon var välpackade.
Verkar vara lite olika folk som packar - kanske borde införa kvalitetskontroll på lagret?

Permalänk
Medlem

x

Permalänk
Medlem

Hej CDON! Jag undrar vilken rabattkod det är för 15% på en vara.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Hej CDON! Jag undrar vilken rabattkod det är för 15% på en vara.

Tack på förhand

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Medlem

Tackar, missade den texten!

Permalänk

Planerar ni att ta in Corsair Carbide 500R när den släpps?

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Tackar, missade den texten!

15% var väll bara i augusti?

Permalänk
Medlem

När får ni in http://cdon.se/hemelektronik/asus_xonar_essence_stx_soundcard... ? Vill gärna lägga en beställning från er

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Hejsan !

Jag undrar bara när priserna från er sommartävling dyker upp ?
Jag vann tredje pris, en mycket fin skärm, vilket jag får tacka så mycket för (även om den inte dykt upp än).

Personen som vann 9:e pris hade tydligen fått ett pris, men dock det som skulle vara 10: pristagarens pris.

hälsningar
Jesper

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk

Hallå, har ni inget nummer man kan ringa er på? Fick idag hem min HDD jag beställt av er, men den visade sig vara defekt.
Roliga är att jag sa till tjejen att det inte skulle förvåna mig om den är trasig för paketeringen var extremt dåligt.

Permalänk
Medlem

Nu verkar de ha uppdaterat på cdon.
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Visa signatur

GA-X38-DQ6 | E8400 | 4850 | Intel 320 - 120GB | HX520 | 7GB Corsair XSM2 | P182

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Har ni något datum då denna kommer in?

Visa signatur

Stationär: R9 5900X - B550-F GAMING WIFI II - 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 16

Permalänk
Medlem
Permalänk
Cdon.com

Hej

Preliminärt är det den 16:e som gäller.

Mvh Edin

Skrivet av muSashi:

Hej CDON!
Funderar ni på att ta in Corsair Obsidian 650D och andra Corsair Chassin?
Undrar även om ni ska ta in Corsair Graphite 600T (Vit/Svart/Transparent)? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=849374

Ska ni ta in följande RAM-minnen?
Corsair Vengeance Low Profile DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x4GB (CML8GX3M2A1600C9)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=916997

Hej

Mycket utav Corsair produkterna du nämner är EOL och är väldigt svåra att få tag på, men vi jobbar på att utöka Corsairs sortiment hos oss.

Mvh Edin

Skrivet av bananfiS:

Nu verkar det som det löst sig angående GTX 570 kort, jag fick möjlighet att välja 2 andra kort och är mycket nöjd med den lösningen. Hoppas de dyker upp i början på nästa vecka. Stort tack återigen!
Det kommer bli mer köp från CDON.

När får ni in:
http://cdon.se/hemelektronik/socket_am2_cooler_master_hyper_2...
http://cdon.se/hemelektronik/corsair_ax_850w_professional_ser...

socket_am2_cooler_master_hyper_212_plus_cooler - preliminärt 24:e Sept
corsair_ax_850w_professional - finns nu på lager

Skrivet av Dskjono:

Kan man få 55% rabatt på windows 7 från er om har ett giltigt csn kort?

Hej

Nej, inte hos oss.

Mvh Edin

Hej

Har inte nått datum just nu..

Mvh Edin

Skrivet av Ixos:

Har de skickat korten ännu? Det verkar inte ha löst sig helt för mig.

Beställde 570 Twin Frozr 2:a Augusti, och ännu en vecka gått där CDON lovar att skicka kort utan att något händer...

Hej

PM'a gärna ditt ordernr.

Mvh Edin

Skrivet av Flugfarfar:

Planerar ni att ta in Corsair Carbide 500R när den släpps?

Yes, finns nu på sidan.

Skrivet av kARZ:

När får ni in http://cdon.se/hemelektronik/asus_xonar_essence_stx_soundcard... ? Vill gärna lägga en beställning från er

Hej

Preliminärt 14:e Sept

Mvh Edin

Skrivet av JesperT:

Hejsan !

Jag undrar bara när priserna från er sommartävling dyker upp ?
Jag vann tredje pris, en mycket fin skärm, vilket jag får tacka så mycket för (även om den inte dykt upp än).
Personen som vann 9:e pris hade tydligen fått ett pris, men dock det som skulle vara 10: pristagarens pris.
hälsningar
Jesper

Hej Jesper

Alla priser ska ha skickats ut i förra veckan, har du fortfarande inte fått ditt pris så kontakta mig.

Mvh Edin

Skrivet av r.olofsson:

Hallå, har ni inget nummer man kan ringa er på? Fick idag hem min HDD jag beställt av er, men den visade sig vara defekt.
Roliga är att jag sa till tjejen att det inte skulle förvåna mig om den är trasig för paketeringen var extremt dåligt.

PM:a mig ditt ordernr.

Skrivet av Dedde:

Hejsan!

Har ni något datum då denna kommer in?

Borde landa hos oss på måndag/tisdag

10:e Okt ser det ut som.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Permalänk

Hej.
jag hade gärna velat veta när ni får in
ANTEC KUHLER
Antec Kühler H2O 620

Visa signatur

[Dator: Amd Phenom II x4 955 |Corsair 4bg XMS3 | Sapphire 6950 @ 6970 RIP | Gigabyte 790XTA-UD4 | Corsair 850AX | Coolmaster Stacker]

Permalänk
Medlem

Hej! Hade en order på ert Sparkle GTX570 och väntade i en månad på att något skulle hända med det. När jag kontaktade kundtjänst annullerade dem bara allt - utan att erbjuda något alternativ, vilket känns riktigt kasst när man fått vänta i en månad och gått miste om flera bra erbjudanden från konkurrenterna. Särskilt när jobbet är beroende av kortet..

Läste nu i tråden att alternativ visst kunde erbjudas, vilket ju torde vara det enda rätta. Flera medlemmar på forumet med samma order har fått ta del av det, så undrar ifall min order kan ses över med?

Edit: Skickade pm.

Edit 2: Edin ordnade genast så att jag fick välja ett MSI GTX 570 istället. Kortet kom till posten på bara en dag, fantastiskt bemötande denna gång. Blir nog återkommande på CDON ändå.

Permalänk
Medlem

Hej
Kommer det någon liknande kampanj som SWECAUG nu i september och när kan vi i sådana fall förvänta oss att artiklar som ingår i den presenteras?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jolken:

De kanske skulle passa på att ändra texten också.

Citat:

OBS! Rabattkoden kan endast användas en gång per månaden, en gång per medlem!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kg_:

Hej
Kommer det någon liknande kampanj som SWECAUG nu i september och när kan vi i sådana fall förvänta oss att artiklar som ingår i den presenteras?

Står redan i tråden....

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Hej CDON!

Sweclockers 5% rabattkod fungerar inte på Corsair Obsidian 650D. Och vet du på ett ungefär när ni får in den i lager?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Lagt denna beställning på :
5014187771 INTEL 320 Serie SSD 160GB SATA II 2.5inc 1 2165 kr 2165 kr
5014925880 MSI N580GTX Lightning Extreme Edition 1 4170 kr 4170 kr

Får hoppas att ni packar bra och att ni skickar snabbt.

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej
Yes, finns nu på sidan.

Härligt! Dock finns den marginellt billigare på Inet, kom igen nu, pressa priset!!

Har du någon aning om när Corsair börjar leverera den?

Edit: Den här är det jag pratar om, blev lite rörigt när första citatet försvann: http://cdon.se/hemelektronik/corsair_carbide_500r_white_midit...

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeenArk:

Hej! Hade en order på ert Sparkle GTX570 och väntade i en månad på att något skulle hända med det. När jag kontaktade kundtjänst annullerade dem bara allt - utan att erbjuda något alternativ, vilket känns riktigt kasst när man fått vänta i en månad och gått miste om flera bra erbjudanden från konkurrenterna. Särskilt när jobbet är beroende av kortet..

Läste nu i tråden att alternativ visst kunde erbjudas, vilket ju torde vara det enda rätta. Flera medlemmar på forumet med samma order har fått ta del av det, så undrar ifall min order kan ses över med?

Edit: Skickade pm.

Jag beställde ett Sparkle GTX570 samtidigt och jag fick mitt Gainward GTX 570 i tisdags. Får tacka att cdon har en tråd här på swec för dom annulerade bara ordern totalt. Men efter om och om igen via PM så fick jag till slut kortet.

Edin, säg till eran support att bli lite "Kunden har alltid rätt" om ni vill behålla kunder. För det är knappt man ens överväger att beställa hårdvara från er :/.
Annars har du skött ett bra jobb!

Permalänk
Skrivet av muSashi:

Hej CDON!

Sweclockers 5% rabattkod fungerar inte på Corsair Obsidian 650D. Och vet du på ett ungefär när ni får in den i lager?

Även jag mycket intresserad av att veta när ni beräknar få in detta?

Permalänk
Testpilot

Beställde ny dator i måndags (moderkort, processor, minne och kylare), allt fanns i lager och förutom att det tog ett dygn att packa min order och jag fick den på onsdagen istället för tisdagen så funkade det bra. Det var bra paketerat och allt
Med rabattkoden blev det riktigt billigt med.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Beställde ny dator i måndags (moderkort, processor, minne och kylare), allt fanns i lager och förutom att det tog ett dygn att packa min order och jag fick den på onsdagen istället för tisdagen så funkade det bra. Det var bra paketerat och allt
Med rabattkoden blev det riktigt billigt med.

5% koden?

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Cdon.com

Tja

Corsair 8GB - Nästa vecka
Cooler Master Hyper 212 Plus Cpu Cooler - Preliminärt 24 Sept

Mvh Edin

Skrivet av dalmatinac:

Hej.
jag hade gärna velat veta när ni får in
ANTEC KUHLER
Antec Kühler H2O 620

Hej

Nästa vecka.

Mvh Edin

Skrivet av kg_:

Hej

Hej

Det kommer ja, mer kan jag tyvärr inte säga just nu.

Mvh Edin

Skrivet av muSashi:

Hej CDON!

Fungerar nu.

Skrivet av Flugfarfar:

Härligt! Dock finns den marginellt billigare på Inet, kom igen nu, pressa priset!!
Har du någon aning om när Corsair börjar leverera den?
Edit: Den här är det jag pratar om, blev lite rörigt när första citatet försvann: http://cdon.se/hemelektronik/corsair_carbide_500r_white_midit...

Hej

Priset är nu ändrat.
Enligt tillverkaren och distarna så landar den i mitten utav Okt. i Sverige.

Mvh Edin

Skrivet av Lordh:

Jag beställde ett Sparkle GTX570 samtidigt och jag fick mitt Gainward GTX 570 i tisdags. Får tacka att cdon har en tråd här på swec för dom annulerade bara ordern totalt. Men efter om och om igen via PM så fick jag till slut kortet.
Edin, säg till eran support att bli lite "Kunden har alltid rätt" om ni vill behålla kunder. För det är knappt man ens överväger att beställa hårdvara från er :/.
Annars har du skött ett bra jobb!

Hej

Var så säkra på att jag drar allt vidare till rätt personer i bolaget, sen tar vissa grejer längre tid att åtgärda än andra.

Mvh Edin

Visa signatur