CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hallonglass:

Har ni något ungefärligt datum för ASRock Z68 Extreme 3 Gen 3?

Hej

Preliminärt är det den 17:e som gäller.

Mvh Edin

Skrivet av Nindor:

Jag känner precis samma sak.
Jag har väntat ganska länge nu på att alla delarna till mitt tänkta datorpaket ska finnas på lager samtidigt.
Finns det något sätt att boka komponenter så att man kan få allt skickat samtidigt?

Hej

Vi kan ha boka knappar, problemet är att kopplingen mellan oss och leverantörerna inte funkat 100% vilket gjort att datum
inte uppdaterats vid rätt punkt vilket gör att kunder trott att de skulle fått en vara vid en tidpunkt, men där datum skjutits upp och så blir man besviken.
Vi använder det väldigt restriktivt just nu, tills vi har det på banan.

Mvh Edin

Skrivet av MacAtax:

Hej CDON,
Jag tänkte beställa detta paket:

Asus P8P67 WS Revolution B3 1758:- (Tillfälligt slut)
Intel Core i7 2600K 3,4GHz Socket 1155 Box 2444:-
2st ASUS GeForce GTX 580 1536MB 8300:-
Corsair 8GB (KIT) DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE 422:- (Tillfälligt slut)
Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB 445:-
Corsair Force 3 Series F120 120GB 1590:-
Corsair H80 Hydro Series 806:-
4st Arctic Cooling F12 PRO PWM 120mm Fan Low Noise 210:-
Fractal Design Newton R2 1000W 1348:-
Kabinett Fractal Design Define R3, Svart 790:- (Tillfälligt slut)
Samsung SATA 22x DVDRW L/S Black 269:-

Total pris: 18382
Rabatt 5%: 17462
Über-rabatt: 15624 (Förutsatt att CDON ger 15% på ALLA utvalda delar)
Finns det några uppgifter på när allt finns inne på lager, samt om det kanske kommer några erbjudanden på 15%. Skulle vara extremt välkommet
Till alla andra sweclockare:
Kolla in detta paket http://www.inet.se/kundvagn/visa/943940/gtx580-sli för 19400:-
Samma eller motsvarande saker som ovan fast 1000kr dyrare.. Jag har letat runt i Köpråd-trådarna men inte hittat något billigare paket med samma prestanda som det jag satt ihop på CDON..

Asus P8P67 WS Revolution B3 1758:- (Tillfälligt slut) - preliminärt 17:E
Corsair 8GB (KIT) DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE 422:- (Tillfälligt slut) - preliminärt 17:E
Kabinett Fractal Design Define R3, Svart 790:- (Tillfälligt slut) -preliminärt 29:E Okt

Mvh Edin

Skrivet av Leon1:

Endast om man använder sig av "Live support" (vilket jag inte kan använda då jag jobbar de tider "Live supporten" har öppet).
Men inte om man använder man sig av formuläret på sidan för att göra en reklamation.

Hej

Jag tar och kikar på det, men jag skulle gissa på att det är för att ett ärende kan hanteras utav flera medarbetare.

Mvh Edin

Skrivet av EvilPuppy:

Kan ni förklara för mig varför spelen i många fall är dyrare som download än som fysisk kopia? Låter väldigt underlig, download ska väl i princip alltid vara billigare. Exempel: http://cdon.se/spel/mafia_ii_nordic_bonus_edition-5990861 där download dessutom verkar vara standard medans den fysiska är Nordic edition. Det borde verkligen inte skilja så mycket i pris och det där är inte enda exemplet.

Skrivet av Nivity:

Tyvär är det så överallt, steam, blizzard store, etc etc.
Och jag håller med att det är väldigt konstigt att digital download i 99% av fallen är dyrare än att köpa det fysiskt.
Kan ibland vara 100-200 kr dyrare att köpa digitalt på vissa sidor och vissa spel vilket är helt sjukt

Hej

Att försöka förklara är jättesvårt
Allt bottnar i volym och förutsättningar, tyvärr så säljs det fortfarande extremt mycket mer spel "fysiskt" än digitalt. Dvs volymen finns inte där ännu.
Så länge det är så, så kommer inte de rätta förutsättningarna att finnas, och priserna kommer att hålla sig där de håller sig idag tyvärr.
En ganska enkel förklaring jag hoppas att du fick svar på din fråga.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av suhrim:

Något nytt leveransdatum på denna eller?

Hej

Preliminärt 12:E Nov.

Mvh Edin

Skrivet av Flugfarfar:

Hej CDON,
Jag beställde en sådan här: http://cdon.se/hemelektronik/2tb_seagate%C2%AE_expansion_exte...
Det stod ingenstans att den krävde en separat elsladd, så jag utgick från att den inte gjorde så... Men så började jag forska vidare efter beställning och upptäckte att den visst gör det. Tycker att ni omedelbart ändrar på er sida och gör det tydligt så att folk förstår att hårddisken kräver separat strömförsörjning... Hoppas jag kan skicka tillbaka HDDn när den kommer..

Hej

Jag ändrar det direkt, ibland så tänker man inte på så uppenbara saker när man lägger upp produkter. :S
Det är bara att säga till posten att retunera paketet så ska de inte vara några problem, du kan även skicka ett mail till kundtjänst.

Mvh Edin

Skrivet av EvilPuppy:

Tycker frågan är högst relevant i den här tråden eftersom jag vill få ett svar av de som sätter priset, alltså cdon.com i det här fallet. Jag frågade inte om spel i allmänhet, jag frågade om spelen på deras hemsida.

Hej

Jag försökte svara på frågan nedan, som sagt det är inte alltid lätt att förstå då det kan skilja så mycket mellan tillverkare/utgivare men
det här är den enkla enkla förklaringen.

Mvh Edin

Citat:

Att försöka förklara är jättesvårt
Allt bottnar i volym och förutsättningar, tyvärr så säljs det fortfarande extremt mycket mer spel "fysiskt" än digitalt. Dvs volymen finns inte där ännu.
Så länge det är så, så kommer inte de rätta förutsättningarna att finnas, och priserna kommer att hålla sig där de håller sig idag tyvärr.
En ganska enkel förklaring jag hoppas att du fick svar på din fråga.

Skrivet av Panchoz:

Fatta att jag blev varnad att köpa från CDON!
Dum som jag va så gjorde jag det ändå! Står att "Varorna packas" Pratar med en person på chatten.
Hur går det med min order från er?
Jo jag ser att den ska skickas ut idag!
Ofan tack så mycket för hjälpen..
Men samma status fortvarande på min order....Hmm tar kontakt med chatten igen.
Tänkte kolla om ni har skickat mitt paket?
Ser här att din order väntar på leverans för varan va slut!
Men man måste väl meddela om varan är slut och inte låta kunden vänta efter nästa istid!!!
Och hur kan det stå att Varorna packas när det inte ens finns nåt att packa!!!!!!!
Jo men så står det när man väntar på leverans från våran leverantör!!!
Varorna packas
Din beställning håller på att plockas och packas på vårt lager och kommer att skickas inom en arbetsdag.
Detta är då rent ljug från CDON:s del!!
JUST SHOOT ME! Mina vänner sa att det är slut om det står varan packas så länge!!
Ska vänta och skicka tillbax tegelstenar till er!!
Tack för allt CDOFF! Väldigt bra jobbat..

Hej

Låter väldigt konstigt Ifall du kan PM:A mig ditt ordernr så kikar jag på det.

Mvh Edin

Skrivet av pecill:

Följer detta kort referensdesign eller inte? Bilden gör ju det men det står "Ny Fläkt". http://cdon.se/hemelektronik/powercolor_hd6870_1gb_gddr5_%289...

Hej

Det stämmer att de bytt fläkt. Ny bild.

Mvh Edin

Skrivet av Flugfarfar:

Vet du hur det fungerar? Jag har inte hämtat ut den än, kan jag gå till posten och be dem skicka tillbaka den? Behöver jag kontakta CDON först?
Köpte den på faktura så jag har inte betalat något än lyckligtvis.

Skrivet av Frasse92:

Jag tolkar cdon.coms köpvillkor som att man kan skicka tillbaka sin produkt om man inte är nöjd, och att det även gäller om man öppnat/provat produkten. Fast jag har kanske helt fel?
"Som kund hos CDON.COM har du rätt att ångra ett köp inom 14 dagar från den dag du tog emot varan, eller en väsentlig del av den. Ångerrätten gäller dock inte datorprogram, ljud- och bildupptagningar då förseglingen/plomberingen brutits. Med försegling avses även teknisk plombering (t ex serienummer). Ångerrätt gäller endast om varan är i väsentligen oförändrat skick."
http://cdon.se/kundservice/k%c3%b6p-_och_leveransvillkor/

Hej

Det är som sagt bara att returnera.

Mvh Edin

Skrivet av RoleX:

Verkar vara rätt dåligt med leveranstider på saker och ting på hemsidan
tex denna skulle man vilja ha leveranstid på
http://cdon.se/hemelektronik/logitech%C2%AE_m705_cl_mouse_sil...

Hej

Vi hämtar alla leveranstider ifrån våra leverantör, tyvärr så kan det vara så att de saknar ett bekräftat datum, och då syns det inte.
Preliminärt 20:e Okt på den här produkten.

Mvh Edin

Skrivet av Jögge75:

Går det inte att rösta på vad denna månads Deal blir ?
Jag skulle lägga min röst på något av ATI 6950 korten som ligger kring 2000 kr strecket fast det lär väl inte hända dock med min tur
http://cdon.se/hemelektronik/asus_hd6950_1gb_pci-e_dcii-14187...
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6950_1gb_gddr5_%28800mzh%2...
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6950_xxx_edition_1gb_gddr5...
skulle någon av dessa gå på 15% erbjudande skulle jag minst köpa 2st iallafall och är det mer % 16-30% så skulle jag kunna tänka mig 3-4 st att köpa i Quadfire inför Battlefield 3 releasen

Hej

Tyvärr går det inte att rösta, men det går bra att lämna sina önskningar såhär som du gjort, och så får vi hoppas att de går i uppfyllelse.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag röstar på att månadens deal blir ett modulärt nätagg med minst 700 w! Håller tummarna!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Asus 6870 kommer i lager snart så förhoppningsvis blir det såna kort i kampanjen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej

Det är som sagt bara att returnera.

Mvh Edin

Du kanske inte läse min fråga ordentligt. Enligt kundsupport kan jag ej returnera mitt grafikkort eftersom jag har provat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Du kanske inte läse min fråga ordentligt. Enligt kundsupport kan jag ej returnera mitt grafikkort eftersom jag har provat det.

Enligt svenska lag så har man 14 dagars ångerrätt som även gäller om man provat produkten. Den ska dock vara i oförändrat skick.

Permalänk

Om man ska lämna in sina önskningar i tråden så röstar jag på 6970 med eftermarknadskylare.

Man måste ju köpa ett till nu när BF3 snart är här

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

När startar 15 % rabatten? Vore trevligt om den kom någon vecka innan BF3.

Då man fick komma med önskemål på rabattvaror så önskar jag rabatt på http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_570_oc_1280mb_gd... MSIs grafikkort reas aldrig ut och detta kort verkar väldigt omtyckt. Funderar själv på att köpa ett och 15 % på det skulle få mig att slå till direkt.

Jag undrar också när http://cdon.se/hemelektronik/msi_p67a-gd55_%28b3%29-14187899 kommer in på lager?

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

ja, när får vi ny rabatt ?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke_930:

MSIs grafikkort reas aldrig ut och detta kort verkar väldigt omtyckt.

MSIs grafikkort reas visst ut.

Förra modellen (MSI 570, Twin Frozr II) såldes av CDON till 30% (+5% swec) rabatt i början av Augusti.
Tog dem dock nästan två månader att leverera, med jag fick korten tillslut. Är nöjd, till det priset kan det vara värt att vänta lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

MSIs grafikkort reas visst ut.

Förra modellen (MSI 570, Twin Frozr II) såldes av CDON till 30% (+5% swec) rabatt i början av Augusti.
Tog dem dock nästan två månader att leverera, med jag fick korten tillslut. Är nöjd, till det priset kan det vara värt att vänta lite.

Attans, missade det helt. Såg bara ASUS GTX 580 som de reade ut förra månaden och 3-slotskort intresserar inte mig.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Enligt svenska lag så har man 14 dagars ångerrätt som även gäller om man provat produkten. Den ska dock vara i oförändrat skick.

Vill helst inte ta det här i forumet, men jag vet inte riktigt var jag annars ska vända mig.

Detta är svaret jag fick ifrån kundsupporten på cdon:

Fråga 2011-10-11 18:24
Har jag ingen ångerrätt på varan? Enligt era köpvillkor tolkar jag det så.

Svar 2011-10-12 10:18
Hej igen,
Ångerrätten gäller endast om varan är i oförändrat skick. Hårdvara som man brutit förpackningen och antistatpåsen på samt installerat och kört den i sin PC är dessvärre inte godkänd för ånger.

Anledningen till att jag vill byta kortet är att jag tycker det väsnas på tok för mycket, går upp i 80+ grader direkt vid spel i ett välventilerat chassi.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Frasse92:

Vill helst inte ta det här i forumet, men jag vet inte riktigt var jag annars ska vända mig.

Detta är svaret jag fick ifrån kundsupporten på cdon:

Fråga 2011-10-11 18:24
Har jag ingen ångerrätt på varan? Enligt era köpvillkor tolkar jag det så.

Svar 2011-10-12 10:18
Hej igen,
Ångerrätten gäller endast om varan är i oförändrat skick. Hårdvara som man brutit förpackningen och antistatpåsen på samt installerat och kört den i sin PC är dessvärre inte godkänd för ånger.

Anledningen till att jag vill byta kortet är att jag tycker det väsnas på tok för mycket, går upp i 80+ grader direkt vid spel i ett välventilerat chassi.

Du har undersökningsrätt av varan.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Vill helst inte ta det här i forumet, men jag vet inte riktigt var jag annars ska vända mig.

Detta är svaret jag fick ifrån kundsupporten på cdon:

Fråga 2011-10-11 18:24
Har jag ingen ångerrätt på varan? Enligt era köpvillkor tolkar jag det så.

Svar 2011-10-12 10:18
Hej igen,
Ångerrätten gäller endast om varan är i oförändrat skick. Hårdvara som man brutit förpackningen och antistatpåsen på samt installerat och kört den i sin PC är dessvärre inte godkänd för ånger.

Anledningen till att jag vill byta kortet är att jag tycker det väsnas på tok för mycket, går upp i 80+ grader direkt vid spel i ett välventilerat chassi.

vad jag vet så får du öppna så långt att du vet att produkten fungerar som dina förväntningar, dvs för att testa ett grafik kort måste du ju öppna anitistat påsen.

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Exakt, hur tycker ni jag ska gå till väga om cdon vägrar ta emot min retur?

Ångerrätt vid distanshandel

Permalänk
Medlem

Som andra sagt, i samband med lanseringen av BF3 den 27e oktober och Webhallens bundles med Asus-grafikkort och BF3 kanske ni kan kontra med deals (15% eller vad ni brukar ha) på 560 ti/570/580 av annat märke, helst med någorlunda tyst kylare (icke Gainward)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Exakt, hur tycker ni jag ska gå till väga om cdon vägrar ta emot min retur?

Ångerrätt vid distanshandel

Kontakta CDON support igen och citera sidan du länkade speciellt "Du har rätt att undersöka varan du har köpt. Men för att kunna ångra köpet måste den vara i så kallat väsentligt oförändrat skick. Ångerrätten gäller även om du har varit tvungen att förändra varan för att kunna undersöka den."

Själva varan, grafikkortet är i väsentligt skick antar jag? I så fall ska du kunna ångra köpet. Att du öppnat förpackningen inklusive antistatpåsen ska inte göra någon skillnad då du måste installera grafikkortet i datorn för att "undersöka" den.

Permalänk
Medlem

Fick detta svar från cdon:
"Det hade varit helt OK att ångra köpet om du inte monterat grafikkortet i din dator. Nu är antistatpåsen bruten, piggarna som håller fast grafikkortet i moderkortet får repor redan vid första installationen, och eventuell dammbildning inuti fläkten är några exempel på varför det inte godkänns att ångra ett redan använt grafikkort."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Fick detta svar från cdon:
"Det hade varit helt OK att ångra köpet om du inte monterat grafikkortet i din dator. Nu är antistatpåsen bruten, piggarna som håller fast grafikkortet i moderkortet får repor redan vid första installationen, och eventuell dammbildning inuti fläkten är några exempel på varför det inte godkänns att ångra ett redan använt grafikkort."

Då gör de fel. Enligt "Ångerrätten gäller även om du har varit tvungen att förändra varan för att kunna undersöka den." så ska det inte vara några problem med det de klagar på.

Permalänk
Medlem

Vill fortfarande veta när Asus gtx 570 kommer i lager igen...

Visa signatur

NZXT H2 | Intel i5 2500K | MSI gtx 570 (Twin Frozr III) @930Mhz | 8 gb, 1600 mhz Vengeance | Corsair HX 650 | Asus Z68V-pro | Corsair SSD Force series, 60 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Fick detta svar från cdon:
"Det hade varit helt OK att ångra köpet om du inte monterat grafikkortet i din dator. Nu är antistatpåsen bruten, piggarna som håller fast grafikkortet i moderkortet får repor redan vid första installationen, och eventuell dammbildning inuti fläkten är några exempel på varför det inte godkänns att ångra ett redan använt grafikkort."

Skrivet av Marcusk:

Då gör de fel. Enligt "Ångerrätten gäller även om du har varit tvungen att förändra varan för att kunna undersöka den." så ska det inte vara några problem med det de klagar på.

Även jag vill understryka med Marcusk säger, det är helt uppåt väggarna fel det dom säger.

För övrigt så är det inte alls ovanligt att dessa "repor" finns på fabriksnya kort. (Som tros komma från funktionstester i fabrik)
Återkommer med länk om jag hittar igen sidan jag läste detta på.

Återkom gärna med den slutgiltiga "domen" Frasse92, har ej handlat datorkomponenter från CDON tidigare men övervägt att göra det. Just därför är detta av stort intresse för mig.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Då gör de fel. Enligt "Ångerrätten gäller även om du har varit tvungen att förändra varan för att kunna undersöka den." så ska det inte vara några problem med det de klagar på.

Jupp, man har alltid rätt att öppna förpackningen för att undersöka varan man köpt, även om det innebär brutna plomberingar eller att man varit tvungen att klippa upp en förseglad förpackning. Högst troligt får man även montera sitt grafikkort för att se hur det låter etc.
Så här säger ARN i en dom angående en mobiltelefon
"Konsumenten har även rätt att göra sådana ingrepp i varan som är nödvändiga för att kunna undersöka den, även om varan därigenom undergår en värdeminskning."

Så stå på dig Frasse

Permalänk
Medlem

kollar på WDC Green 3tb på prisjakt som listar den som Sata-3 6gb/s men på eran sida listar ni gärnssnittet[sic] som Sata-2, dvs 3gb/s

Så vilket är det?
http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_caviar_gp_3tb_64...

Permalänk
Medlem

Några nya erbjudanden på g?
Sugen på lite uppgraderingar, ljudkort, grafikkort, skärmar kanske?

Mvh Oteknisk

Visa signatur

MB: Msi-Gd65 CPU: intel 2600k GPU: Msi 1070 Gaming X

Permalänk
Skrivet av Mögel:

Även jag vill understryka med Marcusk säger, det är helt uppåt väggarna fel det dom säger.

För övrigt så är det inte alls ovanligt att dessa "repor" finns på fabriksnya kort. (Som tros komma från funktionstester i fabrik)
Återkommer med länk om jag hittar igen sidan jag läste detta på.

Återkom gärna med den slutgiltiga "domen" Frasse92, har ej handlat datorkomponenter från CDON tidigare men övervägt att göra det. Just därför är detta av stort intresse för mig.

Du är inte ensam att höja både ett och två ögonbryn över detta. Satt precis och skulle köpa ett par grafikkort men inväntar spänt detta ärendet.
Lutar åt att man handlar någon annanstans.

Permalänk
Medlem

Tack för stödet. Tyvärr vet jag inte hur jag ska gå tillväga nu, det är ju inte bara att skicka tillbaka kortet och hoppas på det bästa.
Jag antar att jag måste ha ett godkännande av cdon innan jag returnerar. Visst skulle jag kunna anmäla det till konsumentverket men det känns som jag varken har tid eller ork med ett sådant ärende.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Frasse92:

Tack för stödet. Tyvärr vet jag inte hur jag ska gå tillväga nu, det är ju inte bara att skicka tillbaka kortet och hoppas på det bästa.
Jag antar att jag måste ha ett godkännande av cdon innan jag returnerar. Visst skulle jag kunna anmäla det till konsumentverket men det känns som jag varken har tid eller ork med ett sådant ärende.

Skicka PM till Edin. Han verkar vara den enda vettiga på cdon.

Självklart har du rätt att testa/prova varan. Från konsumentverket:
"Du har rätt att undersöka varan du har köpt. Men för att kunna ångra köpet måste den vara i så kallat väsentligt oförändrat skick. Ångerrätten gäller även om du har varit tvungen att förändra varan för att kunna undersöka den."

Från Villaägarna om distans och hemförsäljningslagen:
"För att konsumenten ska ha rätt att ångra sig krävs att varan som tagits emot hålls i obegagnat
skick. Självklart får dock konsumenten undersöka och försiktigt prova varan – det är sådant
slitage som näringsidkaren måste kunna tåla."
http://www.villaagarna.se/Global/Dokument/Kunskapsbanken/Info...

Givetvis får man testa ett grafikkort annars går det inte att undersöka det. Man måste ju veta hur och om det fungerar. Accepterar inte cdon detta hoppas jag att du tar det vidare. Tar inte så lång tid att anmäla hos konsumentverket, du kan skicka en anmälan till:
Konsumentverket
Box 48
651 02 Karlstad
Tel 0771-42 33 00
annars finns ett kontaktformulär här: http://www.konsumentverket.se/sv/omkonsumentverket/KO/Sa-gor-...

Du får iaf. skriva negativt omdöme på prisjakt, rejta.se och på cdon:s facebooksida som en hjälp till kunder som fundera på att handla utav cdon ifall de vägrar lösa problemet.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Hej,

Hur ser det ut med Scythe Typhoon 1850rpm och Antec Kühler 620?

Sitter nämligen snart med alla delar och dessa två är det enda som saknas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honke:

Hej,

Hur ser det ut med Scythe Typhoon 1850rpm och Antec Kühler 620?

Sitter nämligen snart med alla delar och dessa två är det enda som saknas

Annars har Webhallen den just nu för 399kr:
http://www.webhallen.com/hardvara/128629-antec_kuhler_h2o_620...