Vad för chassi till dessa specc?

Permalänk

Vad för chassi till dessa specc?

Hej, jag funderar på att köpa denna datorn Komplett.se - PC i delar - Intel Core i7 950 och det står inte att man får med ett Chassi, så jag undrar helt enkelt vad man ska köpa, vill helst inte ha så dyr, 500kr räcker. Ska köpa den i mars-april 2011.

Permalänk
Medlem

Hittar inte någonstans att man inte får med chassi
Läser du kommentarer så har de fått med sitt

Permalänk
Citat:

Detta paket innehåller:
579816 - Cooler Master CM 690 II Advanced Black Fans: 1x 120mm Front, 1x 140mm Top, 1x 120mm Rear, Blue LEDs, 19 dBA

Det står att ditt paket innehåller ett Cooler Master CM 690 Advanced chassi, och det är absolut inget fel på det, riktigt trevligt chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweetZoid:

Hej, jag funderar på att köpa denna datorn Komplett.se - PC i delar - Intel Core i7 950 och det står inte att man får med ett Chassi, så jag undrar helt enkelt vad man ska köpa, vill helst inte ha så dyr, 500kr räcker. Ska köpa den i mars-april 2011.

Du får visst med ett chassi, ett Cooler Master 690 II, står i listan

Permalänk
Medlem

Om du nu inte råkar kunna läsa så står det att ett chassi finns med, det finns även en länk där som visar chassit..

Komplett.se - Cooler Master CM 690 II Advanced Svart

om du gillar att trycka på blåa saker så kan du trycka på den för att få reda på mer.

Permalänk

Ah okej tack visste inte att cooler master var ett Chassi , lät som en fläkt eller en kylare. Tack för svaren, ser fram emot den här datorn!

Fyller 18 26 Februari, så blir en present till mig själv. Borde kunna spela Rift och Guild Wars 2 på den på Ultra setting:)