Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av candyraver
Nyvaken eller? Ett erbjudande varar mellan 3 min -> till 1 timme (jämfört med dom 2 andra leet erbjudande) så det handlar inte om var eller hur man hämtar ut det utan när man man lägger beställningen. Worm!

hämtbutik innebär att du lägger beställningen på nätet SEN hämtar du den i deras butik...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simpledream
hämtbutik innebär att du lägger beställningen på nätet SEN hämtar du den i deras butik...

Och det betalar du 39kr för att en kille/tjej går bakom sitt lager för att hämta ut din beställning :P, sen ska vi räkna bensinkostnad/buss och inte minst tid.

Men i vilket fall som helst, hårddiskerbjudandet var iaf så pass bra att det även var värt frakten - så vi får väl se på torsdag.

Ni andra får gäääärna spekulera vidare, gärna med lite photoshop och 3D-glasögon *hint*

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

Tur att jag har projektvecka, som mer eller mindre innebär att man kan jobba hur man vill, bara man blir klar med projektet.

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tosseboll
Det är då folk inte har så gott om pengar...
Dåligt för konsumenter, bra för dem...

Hur är det bra för dem..?

Jag trodde ju att butikerna ville att konsumenterna skulle ha pengar att ge till dem.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Hur är det bra för dem..?

Jag trodde ju att butikerna ville att konsumenterna skulle ha pengar att ge till dem.

han kanske menar för att dom kommer sälja ut erbjudandet hur som helst. Så dåligt för oss som lägger ut pengar då vi har ont om dem och bra för komplett som får in pengar en tid då de inte brukar få in så mycket pengar. Även om jag tror de gör det här mest för reklamens skull.

Permalänk
Medlem

Hur kan de ha såna här erbjudanden? marginalerna för datahandlare är ju inte särskilt bra vet jag från Skribofont tiden....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Komplett
Vi kan försäkra om att tid och datum stämmer, klockan 13:37 på torsdag den 15:e så smäller det.

När det gäller hur länge ett paket ligger hos ditt postombud så är det 14 dagar, det var tidigare en månad men posten har alltså valt att ändra detta sedan en tid tillbaka. Tänk på att hämta ut era försändelser i tid så ni undgår kostnad för returfrakt och hantering.

mvh // Erik J

Tycker ni kan avslöja om produkten nämts i tråden !:D

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Vi analyserar det ur "merköp". Dvs. Jag köper mera saker än erbjudandet.
Första gången var det en CPU.
Man köper väldigt mycket krimskrams till en cpu, kanske en helt ny rigg. Men det är många som avstår från att köpa. Alltså mycket merköp men låg köpvilja.

Nästa gång var en HDD
HDD ger inte mycket merköp, men en stor köpvilja då många kan klämma in en till.

När jag gick igenom alla tänkbara kandidater kom jag fram till att Nätagg är något intressant, alla kan vi byta upp oss, köra dubbla, eller investera i en ny rigg. Det är ett mellantig mellan merköp och köpvilja. Jag tror på detta men hoppas på Fractal Design Define R2 eller som många andra en SSD.

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av candyraver
Och det betalar du 39kr för att en kille/tjej går bakom sitt lager för att hämta ut din beställning

Fel.

Hämtbutikerna har inga egna lager, utan allting skickas från Kompletts centrallager. Du betalar för att din beställning ska samlas ihop, emballeras, skickas från lagret till din valda hämtbutik, packas upp och registreras in.

Detta är vad du betalar 39 kr för.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

hur är det egentligen, är produkten reserverad när den ligger i varukorgen, eller måste man genomföra köpet.

käns lite svårt om man måste genomföra för att reservera. om man ska ha andra saker så hinner lagret ta slut innan man är färdig, och man vill ju inte gärna lägga två skilda beställningar?

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lofman
hur är det egentligen, är produkten reserverad när den ligger i varukorgen, eller måste man genomföra köpet.

käns lite svårt om man måste genomföra för att reservera. om man ska ha andra saker så hinner lagret ta slut innan man är färdig, och man vill ju inte gärna lägga två skilda beställningar?

Det är i det läget du lägger allt du vill ha i korgen Före klockan slår 13:37 och har allt förberett

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är ett mellantig mellan merköp och köpvilja. Jag tror på detta men hoppas på Fractal Design Define R2 eller som många andra en SSD.

Tror inte en fractal design finns endast silver finns endast 23 i lag och svart 50-99 st. på lager.

Ssd Corsair SSD Performance P64 2,5" 64GB 100st+ lager annars 586431

Intel X25-M SSD 80GB 2,5", Retail 100st+ i lager tror det måste finnas fler i lager.
Om det är grafikkort så finns 5770 och 5830 100st + i lager.

Permalänk
Medlem

Fan min hjärna kommer säkert inte ens att kunna registrera vad det är innan det är slutsålt.

Prognos: Spamma F5, ny sida poppar upp.. Ahh det är ssd/chassi/nätagg lr whatever. Klickar köp "SLUT SÅLT!!!""222"

:<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoore
Det är i det läget du lägger allt du vill ha i korgen Före klockan slår 13:37 och har allt förberett

syftade mer på om det är en t.ex. en processor så vill man kanske ha ram och mobo också, eller kanske grafikkort, då kanske man vill ha ett nätagg, alltså sånt som beror på vad specialerbjudandet är.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Citat:

syftade mer på om det är en t.ex. en processor så vill man kanske ha ram och mobo också, eller kanske grafikkort, då kanske man vill ha ett nätagg, alltså sånt som beror på vad specialerbjudandet är.

Lägg en order fort som 17 på det som är erbjudet och sen en order till med resten och maila komplett och be dom slå ihop ordrarna ^^;

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

bra ide!

Visa signatur

Permalänk

Men vilket tjöt om vad som platsar som en 1337-produkt...
Det är ett erbjudande till SweClockers medlemmar, som mer än gärna betraktar sig som 1337!

1337-erbjudandet är ett erbjudande till teh 1337 oavsett om produkten är en 1GB USB-sticka eller en gammal floppystation

Permalänk
Medlem

Hoppas på tumskruvar till halva priset! då jag tappat en på mitt chassi.

:p:up:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Hoppas på tumskruvar till halva priset! då jag tappat en på mitt chassi.

:p:up:

Kostar inte dom typ 2-3kr st?
XD
Jag hade nog avlidigt lite om jag sett tumskruvar på havla priset XD

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Hur snabbt tog det slut förra året?

Visa signatur

Cuisvis homine est errare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Kostar inte dom typ 2-3kr st?
XD
Jag hade nog avlidigt lite om jag sett tumskruvar på havla priset XD

Hur kan man avlida lite?

Men visst skulle man bli besviken, men med tanke på vad det har varit tidigare är det väl mindre sannolikt, om det inte är flera hundra st då

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
Hur kan man avlida lite?

Men visst skulle man bli besviken, men med tanke på vad det har varit tidigare är det väl mindre sannolikt, om det inte är flera hundra st då

dör mentalt inombords kanske XD

haha en påse med 100st tumskruvar för endast 230kr.
Vad hade man gjort med alla dom tummskruvarna XD
Förslag någon

Visa signatur

Permalänk
Medlem

slått rekord i flest tumskruvar i näsan såklart!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
dör mentalt inombords kanske XD

haha en påse med 100st tumskruvar för endast 230kr.
Vad hade man gjort med alla dom tummskruvarna XD
Förslag någon

Piercings.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Piercings.

Tufft ju.
En tumskruv i ögonbrynet
Haha

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ush, tänk att gänga ett hål i pannbenet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kom igen nu komplett och ge oss en SSD nu:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

tror stenhårt på chassi, tyvär inhandla jag nyss ett men man kan väll alltid ha ett till och byta mellan

Permalänk
Medlem

cpu.... hårddisk, ja snart kan man bygga sin egen dator på 1337-erbjudandet
Just nu saknar jag ingenting eller känner behov av en upgrade.

Låt oss säga att det skulle vara en mjukvara, säg CS4 (femman kommer väl snart?) då hade nog inte folk här inne tyckt de varit lika intressant

Men ett usb-minne är alltid bra o ha så de hoppas JAG på.
Men jag TROR det är en skärm eller grafikkort.

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

tvivlar på ssd, det säljer dom ganska bra endå tror jag...

moderkort med 890 gx skulle vara sweeeet