Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

ja det är så det ligger till.
Sedan har samhället satt upp regler kring att arbetsgivare inte provköra sina anställda hur som helst direkt på första intervjun, utan det ska gå varsamt till.
Liksom går man till en arbetsgivare och säger att du kan få testa mig helt gratis (som arbetspraktik), så blir den misstänksam om vad man är för typ. Detsamma gäller om man säger samma sak till tjejer, att de kan få pröva på en helt gratis i en vecka.

Du oroar dig bara för mycket! Allt handla rom självförtroende och det verkar du inte ha. Du är rädd att få ett nej, men vet du vad? Det är inte så farligt att få ett nej och det är ännu bättre träning att få motgångar=)

Du kanske är rädd att det blir efterföljder efter att hon har sagt nej. Men det blir inga. Antagligen säger hon till sina polare att det kom in en kille som fråga efter hennes nr men mer än så blir det inte.

Tycker du ska sluta fjanta dig och trycka ner dig själv. Gå fram, börja snacka, fråga efter nr eller något liknande.

Permalänk

Kommer säga en del saker som kommer fucka din verklighetsuppfattning, men med 99% sannolikhet ligger det till såhär:

Skrivet av bud_bundy:

Ja 1an är riktigt sjukt, man kan dra liknelser till överbeskyddande föräldrar som anser att deras dotter umgås med fel kille. Men nu är jag inte riktigt sådan.
Att jag delvis tänker på hennes bästa är såklart lite för min egen vinning, då alla där är så trevliga och jag vet mycket väl vad som kan komma efter solsken.

Hon är nog inte dendär oskyldiga lilla butiksflickan som du ser henne. Kanske har hon sugit av en kille på toan, eller kan vara riktigt snuskig i sängen. Hon är som vilken annan tjej som helst. Hon vill ha sex, och hon tycker om det, kanske tom att få de hårt i prutten. Vafan vet jag. Men det jag vill säga är att hon inte är den tjejen som du målat upp i ditt huvud (med 99% sannolikhet).

Citat:

2: Det är en butik där det finns flera som arbetar och jag aldrig vet när hon är där, då kan man antagligen springa till den butiken som värsta psykopaten eller som jag bara gå dit när jag ska dit, vilket i o.f.s. är ofta. Jag har iaf listat ut att hon inte jobbar vanligt skift som finns på industrin, man skulle kunna skriva upp varje gång man ser och försöka göra ett schema. Men så psykisk störd är jag inte.

Nej, så psykiskt störd är du inte, men lite grann eftersom du ens tänker tanken :P. Försök att inte analysera så mkt. Du träffar henne när du träffar henne.

Citat:

Sedan vet man aldrig var hon finns och då kan man springa runt och leta eller som ja, handla typ normalt och göra något ögonkast. Som sagt att det har gått något år är inte konstigt. Nu har hon dock kommit till mig väldigt ofta vilket jag har lagt märke till, som om jag betalar i en kassa så kommer hon ibland dit m.m.

Låter som en slump i mina öron. Oavsett så spelar de ingen roll om det är det eller inte. Du behöver inte veta att hon är intresserad för att du ska våga ragga på henne.

Citat:

Problemet är dock att jag inte är vidare social, eller jag kan vara det. Jag har träffat många yngre kvinnor på arbetsintervjuer och de har inte upptäckt något asocialt med mig, men skillnaden är att jag inte där behöver vara nervös för just den delen.

Du skriver upptäckt något associalt med mig, som om du skulle dölja något för dem. Börja bli social, hälsa på främlingar, ta mer plats, ta för dig. Gå in på www.c-r.se och presentera dig. Jag lovar att du kommer få mer hjälp än du kan tänka dig från folk som är experter på att vara sociala.

Citat:

Nå jag får grunna lite på det, egentligen är jag främst ute efter en vän först. Alltså vi vet egentligen inget om varandra, inte för att jag tvekar på henne. Men jag gillar inte sättet att ge ett visst intryck på stan och sedan vara en annan i verkligheten.

Vem ljuger du för? Om du ser henne som en vän.. Här är ett test... Kan du se henne bli knullad av en annan kille? Om bilden av det får dig att bli sur/upprörd eller rörd på annat sätt så är du nog inte ute efter en vän först och främst.

Citat:

Btw jag tackar även för minibite3 råd.

Varsågod, och se ovanstående kritik som konstruktiv kritik, även om de kommer wricka din verklighetsuppfattning en aning.

Citat:

Tänk att bara kunna spela med öppna kort, varför ska det vara en massa spel inblandat?

Tänk om jag var ekonomisk oberoende och alla brudar suktade efter mig! Det är livet, och lär man sig spelet så blir de mesta mycket lättare. Så de e bara att sätta igång och utforska.

Citat:

Och om jag är intresserad av en viss tjej och hon nu inte skulle vara det i mig, så är det för henne så fruktansvärt allvarligt? Det är bara ge mig en markering, så förstår jag detta direkt och kollar efter andra.

Det är inte så fruktansvärt allvarligt, det blir vad du gör det till. Aldrig hänt att en brud blivit upprörd över att jag berättat mina känslor. Däremot så blir de rädda, osäkra osv. Så en regel jag lärt mig är att inte berätta vilka känslor man har förrän man är 100% säker på hennes känslor.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk

Tackar för råden än en gång. Jag är fullt medveten om vad konfirmeringsbias är för något, och det är vid detta tillfälle inte bara en slump(finns vissa saker). Däremot vet jag också om att folks intressen av saker inte är permanenta, och har man t.ex. köpt sig en ny dator så är man inte lika intresserad av andra. Varvid man inte kan utgå att saker idag var som de var förr. Sedan kan man alltid fundera på anledningen/motivet till varför någon gör en viss sak. Liksom man kan flörta med personer utan att vara intresserad av dem av flera anledningar.

Nå jag ska fundera på råden. Jag har haft funderingar på att åka långt bort för att lära mig tala, men jag kan faktisk göra detta med tjejer, såvida det inte handlar om raggning utan något annat som grupparbete etc.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

Nå jag ska fundera på råden. Jag har haft funderingar på att åka långt bort för att lära mig tala, men jag kan faktisk göra detta med tjejer, såvida det inte handlar om raggning utan något annat som grupparbete etc.

Bra! CR har något som heter bootcamps. Kostar massa tusenlappar, men de hjälper en att våga gå fram och prata med tjejer. Annars kan jag rekommendera Foundations eller Blueprint. Det är filmer som går igenom mycket och bra teori. Blueprint kanske inte riktigt är för nybörjare, men Foundations går igenom grunderna.

Vad är det du är rädd för? Hellre ångra sig när man försökt än att ångra sig när man inte försökt. I 95% av fallen kommer personen du raggar på vara trevlig och mottaglig för din raggning.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

bud_bundy: Det finns en enkel lösning, gå fram till henne då du ser hon, och ställ the one and only question: "Tar du den i 2an?"

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Skrivet av minibite3:

Bra! CR har något som heter bootcamps. Kostar massa tusenlappar, men de hjälper en att våga gå fram och prata med tjejer. Annars kan jag rekommendera Foundations eller Blueprint. Det är filmer som går igenom mycket och bra teori. Blueprint kanske inte riktigt är för nybörjare, men Foundations går igenom grunderna.

Vad är det du är rädd för? Hellre ångra sig när man försökt än att ångra sig när man inte försökt. I 95% av fallen kommer personen du raggar på vara trevlig och mottaglig för din raggning.

Aha, 95% av fallen kommer personen vara trevlig, och de där 5% andra har jag redan stött på, varvid denna måste vara trevlig vid ett avvisande.
Nå det kan hända en hel del att ragga på damer, i min hemort så har t.o.m. en blivit ihjälslagen för detta.
Nu är jag inte i detta fallet rädd för detta, bara att jag skulle sabba en bra butik så jag inte längre kan gå dit m.m.

Sedan angående träning så tror jag inte så mycket på att betala flera tusen till personer som lever i en annan värld. För mig att ragga på en tjej är ungefär som att ställa upp och sjunga på idol. Den bästa psykopaten/mentorn i världen kan inte få mig att inse att riskfritt kan ställa upp utan att riskera bli förnedrad.
Så en stor del handlar om att bygga upp ett liv som jag slipper skämmas för, nu har jag dock några schyssta jobb på gång som verkligen skulle förändra mitt liv, men det är hård konkurrens om dessa.

För på arbetsplatser etc så har jag inget problem med att tala med kvinnor, men då försöker jag inte heller sälja på mig dem min kropp.

Skrivet av laaf:

bud_bundy: Det finns en enkel lösning, gå fram till henne då du ser hon, och ställ the one and only question: "Tar du den i 2an?"

Jag kan göra ställa denna fråga till i princip vem som helst även killar, bara det att jag funderar på konsekvenserna. Vissa killar kan bli förbannade, andra killar kan bli glada av frågan. I vilket fall som helst så kommer jag få ont av att ha ställt frågan.
Sedan är jag inte mycket för att vara taskiga mot personer som inte har varit schyssta mot mig.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Hur ragga på en tjej som arbetar i en butik?

Det är så att jag har spanat in en tjej som jobbar i en butik och hon har varit lite väl överdriven trevlig och inte precis undvikit mig, om jag ska säga det pessimistisk . Nu kan det vara så att hon har varit detta just p.g.a. att hon har tyckt synd om mig. Iaf detta har pågått i något år och jag har aldrig sett henne utanför butiken, nu tittar jag inte mötande folk i ansiktet så visst kan jag ha mött henne på stan, men det är inget som jag har lagt märke till.

Problemet är att jag har empati (tro det eller ej), så jag bryr mer om att hon ska ha det bra än att jag själv ska ha det. Detta innebär t.o.m. att börja med att jag anser hon förtjänar en bättre man än jag, men ändå så är jag ingen som lägger mig i andras val av partner och säger att hur de ska välja. Så vi kan bortse från detta och tänka lite egoistisk.

Så hur raggar man på en tjej i en butik? Alltså detta är ju henne jobb och jag vill absolut inte att detta negativt ska kunna påverka hennes karriär. Ett sätt är ju att stå utanför när hon slutar, men ja detta har jag allt sett gott om stalker-filmer om, där psykopater har gjort liknande. Vänta på att träffa stan, ja det har jag nu gjort i något år.

Jag tycker det är irriterande att allt ska vara så komplicerat. Och på sätt och vis så hoppas jag nästan på att träffa henne en en riktigt trevlig kille på stan och veta att hon har det bra, för då mår jag också bra och jag slipper fundera på detta mer. Hon kan för övrigt ha en pojkvän nu, inte vet jag. Jag vet faktisk inte ens hon hennes namn, så jag vet inte alls mycket om henne. hehe
Så eventuell raggning måste gå lugnt fram.

När jag läser på facebook så ser jag att det för de flesta inte är något märkvärdigt att småflörta och varför ska det vara det? Hur ska man veta om någon passar som vän om man först inte pratar med denna? Val av partner ska ju inte bli som att köpa grisen i säcken, där jag nu är grisen. hehe

Bara det att min livserfarenhet kring raggning säger att detta är det allra allvarligaste synden man kan göra, där folk efteråt inte har några hämningar för hur de ska kunna straffa syndaren.

värt att tänka på är att personal i butiker har som jobb att vara trevliga och snälla/goa mot sina kunder.
så om tjejen pratar mycket med dej,ler,är trevlig/rolig och kanske tom smyger in med en massa flört pikar,så kan det ju betyda ingetning.
säger så eftersom jag själv jobbar i butik och vet vad som gäller,jag är exakt sån som jag nyss beskrev och jag menar absolut inget med det mer än att jag ska vara trevlig mot kunderna.
vill inte trycka ner dej eller nått,inte min mening,vill bara göra dej lite uppmärksam.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Skrivet av mangemani:

värt att tänka på är att personal i butiker har som jobb att vara trevliga och snälla/goa mot sina kunder.
så om tjejen pratar mycket med dej,ler,är trevlig/rolig och kanske tom smyger in med en massa flört pikar,så kan det ju betyda ingetning.
säger så eftersom jag själv jobbar i butik och vet vad som gäller,jag är exakt sån som jag nyss beskrev och jag menar absolut inget med det mer än att jag ska vara trevlig mot kunderna.
vill inte trycka ner dej eller nått,inte min mening,vill bara göra dej lite uppmärksam.

Jag vet och har tänkt på samma sak, då jag aldrig har mött en otrevlig tjej i en butik.

Det är just detta som är en anledning till att undvika butiken eftersom hon inte kan avvisa där. Jag gillar inte riktigt att utnyttja en annan person situation, som jag lite anser jag gör om jag gör något i butiken. Jag tycker faktiskt detta är förbaskat fult gjort och det är anledningen till varför jag har tänkt efter och inte gått till hennes kassa mer än någon annans kassa.
Problemet är att man i en hyfsat stor ort inte stöter på folk på stan sådär..

Jag vill alltså inte på något sätt jävlas mot henne eller någon annan schysst tjej, då fortsätter jag hellre sitta kvar ensam hemma. Det är just detta som har gjort det extra trögt att jag inte enbart tänker på mig själv.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

Jag vet och har tänkt på samma sak, då jag aldrig har mött en otrevlig tjej i en butik.

Det är just detta som är en anledning till att undvika butiken eftersom hon inte kan avvisa där. Jag gillar inte riktigt att utnyttja en annan person situation, som jag lite anser jag gör om jag gör något i butiken. Jag tycker faktiskt detta är förbaskat fult gjort och det är anledningen till varför jag har tänkt efter och inte gått till hennes kassa mer än någon annans kassa.

Jag vill alltså inte på något sätt jävlas mot henne eller någon annan schysst tjej, då fortsätter jag hellre sitta kvar ensam hemma. Det är just detta som har gjort det extra trögt att jag inte enbart tänker på mig själv.

Vill du utvecklas som person och lära dig ett och annat, gå fram till henne. Om inte, så låt bli.
Raggning är något naturligt, du behöver inte skämmas för att du är attraherad av henne. Om hon nu skulle avvisa dig, så har du som sagt gjort ett försök. Och ju fler försök du gör, desto mindre kommer du bry dig om vad folk tycker och tänker om dig och du kan leva DITT liv, inte leva upp till andras förväntningar, samhällets regler osv... Your choice.

Visa signatur

Permalänk

Hörru Bud_Bundy!
Du borde fråga ut tjejen på lunch, eller på lite fika vid något kafe.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Har du inga kompisar som vet vem hon är då? isf kan du ju ragga upp henne på någon pub etc

Permalänk
Medlem

Fan så jävla surt, slösurfade runt på tuben för ett bra tag sen och hittade ett par brudar som dansade till någon random sång, ena av dom hade massa roliga grejer för sig så jag subscribade, dom har laddat upp endel filmer sen dess och den ena bruden är mer awesome för varje gång, precis en sådan brud jag vill ha, men iaf dom bor på andra sidan pölen så det är bara för skojs skull man är intresserad, men iaf, snubblade på hennes facebook sida och fan varför är endel brudar så lama i killsmak, lixom kolla på snubben hon har:

Vafan, som kille kanske jag har svårt att förstå varför han är en sån "sweetie", dels enligt mig (informera mig om jag har fel) men han ser ju fan förjävlig ut? Hade jag varit brud hade jag fan inte velat ta i honom med tång, dessutom verkar han helt jävla cp på facebook, inte på något sätt lika awesome som henne vilket är WTF?

Varför väljer tjejer så helt jävla random och varför är alla dom vettiga snubbarna som brudarna faktiskt kan ha en framtid med så jävla ointressanta? Visst gillar tjejer badboy stuket men fan är inte det bara roligt det första halvåret, lixom dom borde ju förr eller senare fatta vilken douchebag han är?

Iaf, alltså har alltid varit så, några brudar i min umgängeskrets förr i tiden var intresserad av en som såg ut ungefär som han, ett jävla benrangel, ful frisyr (ser ju ut som Andy Gibb), tråkig jävel och har mun som en jävla flodhäst!

Kan någon förklara? Jävla fruntimmer, helt jävla efterblivna

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

JesperA: Tjejer sätter gärna på killar med ett, hur ska man säga det..."Med ett icke tillfixat utseende". Skumt va? Har också tänkt på det.
Vissa tjejer är sjukt desperata så de gör vad som helst för ett ligg. Andra orkar inte bry sig, medans vissa är riktigt pilliga med killar och plockar bara på sig de som matchar deras egna "klass".

Själv är jag extremt utseende fixerad ^^ , raggar bara på tjejer som jag tycker är snygga, jag föredrar själv att se fin ut hela tiden.
Fixar mig varje morgon innan skolan/Jobb, att se stilig ut får en att må bättre på något sätt ^^ .

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jag måste då vara lite av raka motsatsen till acke5 med en lite kurva..

Bara jag har kläder på mig och inte ser alltför skabbig ut klarar jag mig:P
Kanske inte skulle vilja påstå att jag ser illa ut eller så men snygg är man inte hehe..

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Fan så jävla surt, slösurfade runt på tuben för ett bra tag sen och hittade ett par brudar som dansade till någon random sång, ena av dom hade massa roliga grejer för sig så jag subscribade, dom har laddat upp endel filmer sen dess och den ena bruden är mer awesome för varje gång, precis en sådan brud jag vill ha, men iaf dom bor på andra sidan pölen så det är bara för skojs skull man är intresserad, men iaf, snubblade på hennes facebook sida och fan varför är endel brudar så lama i killsmak, lixom kolla på snubben hon har:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs124.snc3/17147_...

Vafan, som kille kanske jag har svårt att förstå varför han är en sån "sweetie", dels enligt mig (informera mig om jag har fel) men han ser ju fan förjävlig ut? Hade jag varit brud hade jag fan inte velat ta i honom med tång, dessutom verkar han helt jävla cp på facebook, inte på något sätt lika awesome som henne vilket är WTF?

Varför väljer tjejer så helt jävla random och varför är alla dom vettiga snubbarna som brudarna faktiskt kan ha en framtid med så jävla ointressanta? Visst gillar tjejer badboy stuket men fan är inte det bara roligt det första halvåret, lixom dom borde ju förr eller senare fatta vilken douchebag han är?

Iaf, alltså har alltid varit så, några brudar i min umgängeskrets förr i tiden var intresserad av en som såg ut ungefär som han, ett jävla benrangel, ful frisyr (ser ju ut som Andy Gibb), tråkig jävel och har mun som en jävla flodhäst!

Anledningen till att hon är tillsammans med honom: Han är gissningsvis en glad och trevlig kille.

Anledningen till att hon inte är tillsammans med dig: Du är en utseendefixerad fjant som skriver doktorsavhandlingar på nätet om hur fula du tycker att andra är och hur deras sociala umgänge bör/inte bör se ut på grund utav detta.

Bara en kort analys av situationen.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Anledningen till att hon är tillsammans med honom: Han är gissningsvis en glad och trevlig kille.

Din gissning fallerar totalt iom att som jag sa så verkar snubben totalt dum i huvudet + är gudomligt ful!

Dessutom är jag en glad och trevlig snubbe IRL och inte fan haglar det brudar inte!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Din gissning fallerar totalt iom att som jag sa så verkar snubben totalt dum i huvudet + är gudomligt ful!

Du framstår inte direkt som Einstein själv just nu bara så att du vet.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Du framstår inte direkt som Einstein själv just nu bara så att du vet.

För att jag tycket att brudar i allmänhet blir ihop med idioter?

Visa signatur

Permalänk

Men jag tycker såhär, bara för att man själv tycker att man är snygg så ska man inte kalla någon annan ful ^^ . Det är ju inte så att vi grabbar ska gå runt och betygsätta varandra efter snygghet xD ? För jag gissar att de flesta killar är straight.
Jag har svårt att säga om en kille är "ful" eller "snygg", för jag faller inte ens för killar xD . Killar faller aldrig i mina ögon pga min läggning, dvs straight.

Sedan så kan man ju undra varför vissa tjejer är helt skumma och blir tillsammans med killar som väljer att våldta dom och misshandla dom samt såra dom helt.
Kanske så att dom är kära i en grabb med en otroligt hemsk personlighet?

Ha bra personlighet grabbar, så ser ni att brudarna kommer !

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Dessutom är jag en glad och trevlig snubbe IRL och inte fan haglar det brudar inte!

Men alltså vadå, du känner inte snubben öht. Det enda du har utgått ifrån är facebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Hans klädesval påminner om mitt, jag såg ut sådär i håret med för något år sedan. De flesta bilder som tas på mig ute eller på fester osv visar jag upp ett glatt smil, håller om någon eller är allmänt uppåt. Det är väl klart som fan tjejer gillar det? Vem gör inte det? Jag menar, går man ut på krogen och sitter ett gäng och visar sig vara trevliga och skrattar mycket (normalt och lagom högt) då är det ju snorlätt att bjuda över ett gäng ensamma tjejer som sitter två bord längre bort. Man ska inte skämmas för allt man gör, typ. Det är iallafall den erfarenheten jag har. Du borde pröva släppa lite mer på dig själv när du är ute, kanske inte försöka vara så perfekt och vara lite "ta det som det kommer" när du pratar. Alltid värt ett försök om inget annat.

I övrigt så vet du ju inte ett shit om killen förrutom hur han ser ut; han kanske har världens jävla tjurtask och pumpar sönder henne varje kväll, eller så har han ett hjärta av guld och ställer alltid upp. Vad tjejer vill ha och vad de letar efter, det får vi aldrig veta.... förrens det är försent.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Skrivet av JesperA:

De är alltså amerikaner? Ja det är så de ser ut.

Permalänk

Utseendet spelar ingen roll. Attraktion har inte med utseendet att göra, utan självkänslan, självförtroendet, respektingivandet och personligheten man återspeglar i andra människor.

Sen så va han inte ful direkt, han ser ut som vilken normal kille som helst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Men alltså vadå, du känner inte snubben öht. Det enda du har utgått ifrån är facebook.

Nej, det var bara ett exempel, som jag sa så verkar brudar i allmänhet gå ut med idioter, när jag kollar på min bekantskapskrets så har samtliga idioter en brud, polarna som faktiskt är riktigt schysta har ingen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ja tror det är för att dom killarna efterspeglar vissa tjejer mer. Spontana, glada, hittar alltid på något,
och sen att dom utstrålar mer. För man tar ju hellre någon man har något gemensamt med

edit: oj, verkar varit det mesta minibite sa.
men men

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Tjejer kanske inte föredrar grabbar som sitter på andra sidan Atlanten och gnäller över hur svårt det är att träffa tjejer. Jag hoppas att du inte uttrycker de här tankarna öppet, för det är en fet varningsignal om att du har dåligt självförtroende när du jämför dig med andra grabbar.

Sedan förstår jag mig inte på den här inställningen att kvinnor är så svåra att förstå sig på. De vill samma sak som vi män, fast med litet mer gulliga kattungar och blommor. Bara för att någon amerikanska är ihop med en douchebag betyder det inte att alla är bortom all förståelse. Om du vill förstå dig på någon måste du känna denne till en viss grad, så ta och fokusera på tjejer i verkliga livet istället för på YouTube.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

så ta och fokusera på tjejer i verkliga livet istället för på YouTube.

Hmm jag vet inte hur det inte framgått än men nu har jag sagt det flera gånger att jag snackar om brudar i allmänhet, denna bruden och snubben var bara ett exempel i den stora skaran!

Omogna tjejer gillar ofta douchebags verkar det som, fast sen när dom mognar, typ 23-24 års åldern så verkar det faktiskt som om dom satsar på ett mer riktigt förhållande med en vettig framtid, iaf, får se!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av minibite3:

Utseendet spelar ingen roll. Attraktion har inte med utseendet att göra, utan självkänslan, självförtroendet, respektingivandet och personligheten man återspeglar i andra människor.

Sen så va han inte ful direkt, han ser ut som vilken normal kille som helst.

Instämmer,
ser man någorlunda normal ut sköter det där andra resten.
Stora tillgångar i form av pengar eller annan hårdvaluta kan göra tricket men det attraherar väl en liten klick brudar.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Instämmer,
ser man någorlunda normal ut sköter det där andra resten.
Stora tillgångar i form av pengar eller annan hårdvaluta kan göra tricket men det attraherar väl en liten klick brudar.

Sen är ju frågan om man ens vill ha brudar som tänder på ens... ehm... hårdvaluta!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Sen är ju frågan om man ens vill ha brudar som tänder på ens... ehm... hårdvaluta!

Hehe om det är hårdvalutan, varför inte
Gold diggers ska man nog akta sig för.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?