StarCraft II-smeknamn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Fixat!

Typ så jag lirar också i 2v2. 1on1 däremot försöker jag ta mig upp till platinum league men det är besvärligt. Har dock vunnit de sista 5 matcherna och ligger på rank 35 i min liga just nu så det är påväg.

Tycker faktist det är förvånansvärt varierande standard på spelarna även i gold league. Folk har en tendens att inte scouta senare under matchen utan bara med en arbetare i början vilket gör att man nästan alltid har counters till deras gubbar. Min favoritenhet med protoss är fortfarande (sen SC1) Observer. Har alltid 4-5 st som åker runt och tittar eller håller koll på viktiga punkter på kartan.

Upplever själv att det vanligaste misstaget folk gör inklusive mig själv är just att dom scoutar för dåligt

I övrigt tyckte jag det blev svårare att avancera till nästa league efter bronze, från Bronze till Silver tog det kanske 20 matcher där jag vann de flesta då förståss. Men fast jag tyckte att jag hade samma vinst % i Silver league så verka det som om den aldrig släppte mig vidare före resett... har också läst på b.net forumet att flera upplevt samma sak.
Fast det e ju klart, det ska inte va FÖR enkelt att ta sig upp till Platinum heller

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Kommer nog nollställas.

Ok

Permalänk
Avstängd

ichi.bakemonster
1'a i Silver 2v2 närmar oss nog guld snart, hoppas jag
Spelar knappt 1v1 för jag är helt värdelös på det, så nån annan som ligger i copper och inte bara kör reaperrush och 6poolrush får gärna kasta med mig!
Det var nån som addade, men missade ditt namn helt ><

Permalänk
Medlem

verdurakh.verdurakh
eller
goosen.non

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk

Menude.SWE

Permalänk
Medlem

Blackdragon.Zekk, gold top. Spelar mest terran men även lite protoss. Ni som är i plat lr högt uppe i gold får gärna adda mig så kan vi dra nggra rundor ;D

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz |Mobo: MSI Z68A-GD55(G3)|RAM: Corsair C. XMS DDR3 8 GB |Grafik: MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB (800mhz) |OS: Windows 7 Ultimate 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Intel 80GB 320, 2,5/Seagate Barracuda 7200, 320GB|PSU: Fractal Design r2 650W |Mus: Logitech mx510 |KB:Vanligt |Monitor: Samsung SyncMaster BW226 (2ms / 3000:1)@ 1680X1050.

Permalänk
Medlem

slackr.slackr

Platinum kring 50 både 1on1 och 2on2, lirar bara på helger... veckopendling of doom QQ

edit: nick ändrat sen patch å vetefan vart jag kommer hamna med place nu.

Visa signatur

Många datorer.

Permalänk

VanDastic.ismokepipe

är synnerligen grön ännu..
vinner mina practice games efter resetten nu iaf

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3D kyld med en Arctic Freezer A35 | 32GB DDR4 | RTX 2070 Ventus | Corsair CX550M | Intel 660P 1TB + WDSN850 1TB | Asus TUF B550M-Plus Wifi | låda: Cooler Master NR400 | Skärm: Dell U2312HM + AOC Q3279VWFD8 | Ljud: Denon AVR-1513 Förstärkare | Cerwin Vega! VE-5M Frontar | Yamaha YST-SW012 Sub | Arturia Keylab essential 61 | Urbanista Berlin blåtandslurar som jag köpte på båten..

Permalänk
Avstängd

Bytt nick till Ichi.swe
Med nya ansamlingen folk som fått beta nycklar, adda gärna, behöver lite folk till 2v2 och 1v1 som inte är superseriöst
Fått ytterliggare pisk i silverleague hela dagen

Permalänk
Medlem

NovaC.cavon, spelar gärna mot någon annan som är lika kass som mig!

Körde placement matcher och hamnade rank 30 i silver.

Edit: Nere på bronze nu

Nedgradering
Permalänk
Medlem

Jepsson.jeps
Har legat etta i platinum, så jag spelar helst med folk i platinum

Permalänk
Medlem

Praetorian.praetorian

Hoppas det nollställes, hur kan man vara FÖRST med att få spelet? Så man kan regga de BRA identifierna.

Visa signatur

"Bibeln skrevs av samma människor som sa att jorden var platt..." -O. Kend
"The best argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter." -W. Churchill
"Religionens värsta fiende är informationsåldern." - F. C. Hughes

Permalänk

Xtreme.henkew Nybörjare. Spelar gärna mot andra nybörjare (fick min key igår)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Windestål:

Xtreme.henkew Nybörjare. Spelar gärna mot andra nybörjare (fick min key igår)

me2, Orici.joelh

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Kunde inte adda dig orici.. unable to find blabla.. samma med många på listan.. Hur kommer detta sig?

Edit:
Tror det kan bero på att jag kör europeiska betan.. Den man laddar hem direkt från battle.net när man reggar sin key. Antar att det är en del som fortfarande kör amerikanska betan från den tiden då dom körde mot AI.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

oneone globgloba

adda på ! men jag är noob som faen :)+

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Marcus helt enkelt, SirMacke fanns inte.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

petoria.saaade

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Carlsson.zingo

Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

Permalänk
Medlem

Hanou.bot

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem

hmm.. sa lite fel förut. Orici.joelha

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Permalänk

Trisk.triskelon

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk
Medlem

JoppE.Stenmark

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Sötast

Allexz.allexz

Permalänk
Medlem

Nightcrawl.swesimon

färsk som fan (copper league)

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Link.KruLL lirar zerg i gold league

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk

inza.inza

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

Tobzr.triby
(jävla blizzard att man inte fick ha siffror i namnet...)

Permalänk
Medlem

Delta.Beta är mitt, spelar just nu i Bronze och ligger runt rank 10.