Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

FU, min tilltänkta blivande fru skickade ett sms idag om att jag borde gå och kolla mig för klamydia.

What the fuck?

Hon kan väl fan öppnat min tidigare ?

Permalänk
Medlem

Haha ja, i lördags kändes som att det var en once-in-a-lifetime tjej man hade träffat, men icke.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

FU, min tilltänkta blivande fru skickade ett sms idag om att jag borde gå och kolla mig för klamydia.

VA??! Har du fått KLAMYDIA på Nätet??!?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av MIFFo_BEast:

Tycker tjejer om när man sladdar med bilen?

Klart de gör. varför skulle man annars ta och köra många varv i rondeller och köra med 2 hjul i korsningar som polisen säger

O ge tillbaka de gamla smilisarna!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

VA??! Har du fått KLAMYDIA på Nätet??!?

oh_u.jpg

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Dåligt försökt till nått... Den där reklamen med klamydiatest.nu elelr va de heter

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Inget större problem egentligen, 10 dagars penicillin kur går fort om det nu är så, bättre att få veta sådär direkt istället för att upptäcka eld i snabeln.

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

Inget större problem egentligen, 10 dagars penicillin kur går fort om det nu är så, bättre att få veta sådär direkt istället för att upptäcka eld i snabeln.

Helt klart ja.
Sen finns det nåt som heter skyddat sex :), hade det varit det så hade du sluppit detta menmen.

Bara du inte åker på klamydia och en supereld i snorren så är det väl lugnt.

Permalänk
Medlem

För att citera min fd. löjtnant: "I stridens hetta finns inte tid för skydd, då är det fanimej attack som gäller!"

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

För att citera min fd. löjtnant: "I stridens hetta finns inte tid för skydd, då är det fanimej attack som gäller!"

Hehe, bra ordval

2 år och 2 månader and still going strong, kjoltyget flyttar hit i augusti!.

Permalänk
Medlem

Vad är era stalltips på vad man kan hitta på en första dejt? Gav mig in i nätraggandet förra helgen och ska tydligen på dejt nu nästa vecka. Rent spontant tänkte jag ta inleda med en promenad i ett trevligt område och sedan avsluta med en drink/vin/öl.

Permalänk
Medlem

Anfall är ju bästa försvar sägs de ju, så varför inte gå All in.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk

Tjejer e knepiga. Man typ känner dom i 3 år, och flörtar lite...
Sen när man lyckas hångla upp dom, nej då vill dom inte veta av en.
Vafan lixom?

tycker sphr får vara männen på swecs ambassadör.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Skrivet av mrc:

Vad är era stalltips på vad man kan hitta på en första dejt? Gav mig in i nätraggandet förra helgen och ska tydligen på dejt nu nästa vecka. Rent spontant tänkte jag ta inleda med en promenad i ett trevligt område och sedan avsluta med en drink/vin/öl.

Starta med fika/en liten öl el. dy. och ta promenaden sen. Annars är det risk för att promenaden blir väldigt stel.. så hade jag i alla fall lagt upp det om jag fått välja! Att behöva välja är rätt stressande överhuvudtaget

Permalänk
Skrivet av MIFFo_BEast:

Tycker tjejer om när man sladdar med bilen?

Absolut inte. Inte så länge det inte är en Ferrari eller Aston...

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Ett glas vin till henne och en platta dansk fesljummen pilsner till dig själv. Faller hon inte för det är det inte rätt tjej för dig!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

noll, är det bra eller dåligt?

Både bra och dåligt, du slipper ju iaf alla swecnördar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Jag och min flickvän gick på en skogspromenad första gången vi träffades, jag tyckte det var en bra idé för det var mer avslappnat än att t ex. sitta och ta en fika. Går man i naturen och håller varann i hand gör det inget om det skulle bli lite pinsam tystnad.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Jag och min flickvän gick på en skogspromenad första gången vi träffades, jag tyckte det var en bra idé för det var mer avslappnat än att t ex. sitta och ta en fika. Går man i naturen och håller varann i hand gör det inget om det skulle bli lite pinsam tystnad.

Väldigt sant, tror jag

Gick promenad med en kille häromdagen, var ganska mysigt. Såg en del djur och så, jag älskar djur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Starta med fika/en liten öl el. dy. och ta promenaden sen. Annars är det risk för att promenaden blir väldigt stel.. så hade jag i alla fall lagt upp det om jag fått välja! Att behöva välja är rätt stressande överhuvudtaget

Bra poäng, ska fundera på saken.

Skrivet av Martiis:

Ett glas vin till henne och en platta dansk fesljummen pilsner till dig själv. Faller hon inte för det är det inte rätt tjej för dig!

Glas vin? Hon får en Explorer som ska drickas rent

Skrivet av Andreas:

Precis, om båda uppskattar den typen av aktivitet så borde det gå bra, jag ska forska lite.

Permalänk

Hmm..

Snacka lite skit (typ gemensamt och lite vad som händer i stan) sen så kommer man in på ämnen som kanske intresserar varandra och så är det. bara klivet att börja prata om något krafs som är det jobbiga

jag har iofs träffat några och nästan direkt inlett med att glo på någon torr film iofs inte det bästa men vet man lite om varandra sen innan så kan man ju dö snacka lite o se vad som händer.

ska iofs ner till en danks (läs skåning) snart och hitta på nått skojs..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Hmm..

Snacka lite skit (typ gemensamt och lite vad som händer i stan) sen så kommer man in på ämnen som kanske intresserar varandra och så är det. bara klivet att börja prata om något krafs som är det jobbiga

jag har iofs träffat några och nästan direkt inlett med att glo på någon torr film iofs inte det bästa men vet man lite om varandra sen innan så kan man ju dö snacka lite o se vad som händer.

ska iofs ner till en danks (läs skåning) snart och hitta på nått skojs..

Jag har inget problem med det sociala, det är väl snarare om hon är socialt handikappad, men då passar det i och för sig bra med en bra, då kan jag fördriva tiden med att supa ner mig istället :-).

Film tar man när man tror att man har en chans att få utdelning, de flesta borde veta innebörden av en "filmkväll hemma"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Jag har inget problem med det sociala, det är väl snarare om hon är socialt handikappad, men då passar det i och för sig bra med en bra, då kan jag fördriva tiden med att supa ner mig istället :-).

Film tar man när man tror att man har en chans att få utdelning, de flesta borde veta innebörden av en "filmkväll hemma"

Precis, att erbjuda filmkväll är väldigt nära besläktat med sex/grovhångel. Se till var ni står i relationen innan ni frågar en tjej om det pojkar
Ambassadör? Jag trodde ni redan hade Kidd^ till det

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Skrivet av sphr:

Precis, att erbjuda filmkväll är väldigt nära besläktat med sex/grovhångel. Se till var ni står i relationen innan ni frågar en tjej om det pojkar

Jasså? haha lustigt varför jag blir förfrågad de ibland då jag ser det inte på det viset iofs har jag snackat med personerna rätt mycket så man är väl inte helt okända för varandra iofs.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jag lyckas aldrig inleda något med en tjej

Jag lyckas bara, när jag väll lyckas, ha nån över kvällen typ
Men sen går det inte...

Men det som alltid lyckas, för kvällen är. "Hej, jag mitt namn är Marcelo. Och jag är chilenare" då ser jag alltid nån...blick från tjejen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Jag lyckas aldrig inleda något med en tjej

Jag lyckas bara, när jag väll lyckas, ha nån över kvällen typ
Men sen går det inte...

Men det som alltid lyckas, för kvällen är. "Hej, jag mitt namn är Marcelo. Och jag är chilenare" då ser jag alltid nån...blick från tjejen

Oja, chilenare är ju lite infamous för ONS både bra o dåligt, att köra med den kan jag tänka mig öppnar för ons men inte långvarande saker. Fast jag vet inte riktigt, är dålig på köttmarknaden och antar att det mesta som söks där är just ons och har man den inställningen så letar man inte något som kan vara utan går mer på "vad är bäst för ikväll?"

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Jag är bortglömd! Allt jag skrivit i denna tråd, helt förblåst *gråter* =D

Permalänk
Medlem

Precis hemkommen ifrån krogen, jävlar vad med studenter (läs skanks) det var ute. Min blivande fru är förlåten då jag var ren men, jag ska up 6 imorn

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

Precis hemkommen ifrån krogen, jävlar vad med studenter (läs skanks) det var ute. Min blivande fru är förlåten då jag var ren men, jag ska up 6 imorn

Oja sånt finns det gott om *igen* och under sommaren.

Din blivande fru är förlåten av vem och för vad ?

Permalänk

Vad är ONS? Men det funkar alltid bra me att va chilenare, tjejer verkar tycka det är nice med español Och tycker man är...exotisk? jag vet inte...det funkar varje gång iaf.

Iih, finns det tjejer på swec? *Springer iväg från tjejbacillerna*

Nån jävla gång ska jag lyckas hitta nån att starta det med, även fast jag är chilenare Måste la finnas nån..eller?

EDIT: Nemen fan, den bruden jag höll på med på studentfesten hade jag ju..."hållt på" med i typ 3 år Snackat me'na lite osv. Hela den grejen, och sen när man äntligen lyckas. Nedå vill hon typ inte snacka med en, vafan är det lixom...Jävla brudar.
sphr: du får säga åt dina systrar att skärpa sig och bli normala

Visa signatur