Permalänk
Medlem
Skrivet av roskai:

OMFG!!! Har du vunnit 123 mille på lotto? xD eyefinity + 3d vision s.

rediga datorer hade du med ;D

Nej men 321 mille hahaha

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Angående skärmarna, upplever du att vita/väldigt ljusa ytor på skärmen har en slags pixlig nyans av andra färger i sig?
Jag har 60Hz-modellen av skärmen, d.v.s. W2363V och undrar om jag bara inbillar mig, eller om någon annan också lider av det.

Bleeding light eller va det nu kallas, jo det finns, men inte så mycket ( Alla LCD skärmar lider av det), men LGe är en oehört bra skärm !
Har haft en del olika skärmar. Jag kan säga att asus,benq,hunday,Aoc,hp m.m att det är bra skärmar, men absolut inget mot LG spel klassificerade skärmar!

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

Vad i hela helvete jobbar du med?

jobbar med att räkna pengar ! hahahaha c(: ´´

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem
Skrivet av swecop:

jobbar med att räkna pengar ! hahahaha c(: ´´

Och då stoppar du hälften i din egen ficka? xD

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av swecop:

3st Gtx 480 är på väg Asus .. silverstone raven rv02 är ett ruskigt bra chassi när det handlar om kylning!
Värmen går nerifrån upp . grafikortet blir inte varmare en 90 grader OC

Såvitt jag kommer ihåg stiger värme alltid

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk

Tänk om hyllan skulle rasa:O Några tusen åt helvete då, fast det kanske du har råd med:P

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 Black | PowerColor Radeon 5850 pcs+ | AMD Phenom II x4 955 BE | Scythe Ninja III | Gigabyte 790XTA UD4 | Fractal Design Tesla 550w|

Permalänk
Medlem

Vill se mer för fan! Tycker du ska ta sjukt mkt mer kort, på alla systemen, och skriv gärna under vad det är i alla!

Permalänk

Wow! Den andra jag ser i galleriet idag med overkill som fan Som någon tidigare skrev vore det kul med video av 3D vision även om man inte ser det helt rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TurboKossaN:

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2010/06/12/Cimg6366....

Tänk om hyllan skulle rasa:O Några tusen åt helvete då, fast det kanske du har råd med:P

rätt kul om han spelar CS och slår näven i bordet rätt hårt o hyllan rasar ner rätt fin bula på huvudet sen efteråt hahaha....

Visa signatur

Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av swecop:

Nej men 321 mille hahaha

Seriöst? Har du vunnit så mycket?

Visa signatur

"Att betala för att icke-modulärt och klaga på det är korkat. Som att köpa en opel och klaga på att du inte fick en mercedes..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axelander23:

Seriöst? Har du vunnit så mycket?

Då tror jag inte han skulle bo i en lägenhet och ha några "sketna" 24(?)-40" skärmar. +100" Hade nog stått på menyn då, men skulle inte?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axelander23:

Seriöst? Har du vunnit så mycket?

Högsta officiella vinsten i sverige är något i stil med 130mille.

Hade det stått att Swecop bodde på Gotland så hade jag nog satsat en 5:a på att han vunnit ^^

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk

han kanske har vunnit i USA eller något ?

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk

mp5an på väggen är det en softairgun?

Permalänk
Medlem

Du har inte lust att försöka painta ihop n¨ågon form utav överblick så man ser vad som sitter vart?

Och var är det egentligen du har skärmarna på väggen till?

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2010/06/12/Cimg6366....

Exempelvis den övre skärmen som värkar vara kopplad till någon kamera eller dyligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TurboKossaN:

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2010/06/12/Cimg6366....

Tänk om hyllan skulle rasa:O Några tusen åt helvete då, fast det kanske du har råd med:P

då skulle datorn vare tvungen att väga xxx antal kilo ^^
nice rigg, ska hålla ett öga på lyxfällan i framtiden!

Permalänk
Medlem

ser fint ut men ett stort frågetecken på högtalarna du använder till tvn?, om du nu har mycket pengar köper man väll ett riktigt 5.1 system isätllet för ett sånt dåligt datorhögtalarsystem där dels den totala wattenf ör hela systemet är mindre än 1 vanlig högtalare till ett hemmabiosystem

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack för de nya bilderna 5p Fast vill fortfarane se mer av alla dina system

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antzo:

Högsta officiella vinsten i sverige är något i stil med 130mille.

Hade det stått att Swecop bodde på Gotland så hade jag nog satsat en 5:a på att han vunnit ^^

Högsta vinsten ligger på 214 miljoner och gick ut i Skåne. Efter det kommer 134 mil som gick ut i Saltsjöbaden för 2 år sen. Bara så du vet...

Permalänk
Medlem

jobbar du som tekniker?

Permalänk
Medlem

Wow, det är bara att gratulera till dig som kan uppfylla drömmen om att ha en sån fet rigg Hoppas du använder den väl !

Permalänk
Medlem

Hur jävla rik är du på en skala?

Permalänk

Hur kopplade du övervakningskameran till skärmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av limeo:

Hur jävla rik är du på en skala?

Han har säkert rånat en bank eller nått

Visa signatur

Intel i7 950 oc 4,0ghz , 18gb ram, 6950 crossfire, 11tb lagring.

Permalänk
Medlem

Nomnomnomnom, det där lär inte plånboken ha uppskattat?

Lite avundsjuk blir man allt...

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Bilderna ligger lite blandat eller? Fattade för ingenting ; ))

Ett ord: Naaaaaaaaaaaaajs

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Du har pengar att leka med va

Permalänk

hon kan få spela cs på min dator om hon vill.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av limeo:

Hur jävla rik är du på en skala?

Om jag skulle gissa att på en skala 1 till 10, så 5.5. Där 1 är fattigast i sverige och 10 är rikast.

Skrivet av Isacbergstrom:

hon kan få spela cs på min dator om hon vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isacbergstrom:

hon kan få spela cs på min dator om hon vill.

min dator är bättre att spela cs på

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag